Kolegij
Studiji
SociologijaPovijest (dvopredmetni)
Sociologija (dvopredmetni)
Studijska godina
3ISVU ID
97945ECTS
2
Unutar biblijske, povijesne, sustavne i praktične teologije obrađuju se ključne teme (iz egzegeze i biblijske teologije, povijesti dogme i patrologije, fundamentalne teologije, dogmatike, moralne teologije, pastoralne teologije, liturgike, religijske pedagogije), odgovarajući na pitanja o tome koji je povijesni temelj vjere; koji je povijesni put vjere; u čemu se sastoji značenje i jedinstvo objaviteljsko-spasenjskoga događaja; na koji se način ucjepljuje u sadašnjost.
Sadržaj kolegija
Uvid u teološku sintezu na temelju upoznatosti s kritikom i hermeneutikom Objave; integracija pojedinačnih izrijeka i izražaja vjere u cjelokupnost teološke sustavnosti; usmjerenost na životne situacije i izazove suvremenosti, oslanjajući se na teološku antropologiju. Stječe se mjerodavnost za promišljanje nutarnje povezanosti teoloških disciplina i kršćanske vjere te ulaženje u interdisciplinarnost dijaloga s drugim znanostima na temelju središnjih teoloških tema.
1. Analizirati povijesni temelj kršćanskoga vjerovanja i ključne događaje Objave. 2. Objasniti razvoj vjerovanja u kršćanskoj zajednici, odnos pripadanja Crkvi i vjerovanja, pojam litrugije i smisao liturgijskih čina.
- Nikola Dogan, U potrazi za Bogom, Đakovo, 2003.
- Wilfrid J. Harrington, “Uvod u Novi zavjet”, KS, Zagreb, 1993., str: 11-74.
- Knut Wenzel, “Mala povijest Drugoga vatikanskog koncila”, KS, Zagreb, 2007., str: 7-24; 203-238
- Drugi vatikanski koncil, Pastoralna konstitucija o Crkvi u suvremenom svijetu, KS, Zagreb, 2008., str: 651-725
Wilfrid J. Harrington, “Uvod u Novi zavjet”, KS, Zagreb, 1993., str: 129-220.; Knut Wenzel, “Mala povijest Drugoga vatikanskog koncila”, KS, Zagreb, 2007., str: 25-202; 239-294.; Drugi vatikanski koncil, Pastoralna konstitucija o Crkvi u suvremenom svijetu, KS, Zagreb, 2008., str: 726-816.; Papa Franjo, “Laudato si’ – enciklika o brizi za zajednički dom”, KS, Zagreb, 2015., str.: 50-79; 108-154; Benedikt XVI., “Caritas in veritate”, KS, Zagreb, 2010., str: 5-132
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu.
- Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na dva kolokvija.
- Nastavne aktivnsoti: 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni)
- Završni ispit (usmeni)
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50 – 64 ,9%
dobar (3) – 65 – 79,9%
vrlo dobar (4) – 80 – 89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.42 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.42 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 1.64 | 70 |
Završni ispit | 0.36 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 10 |