Kolegij
Studiji
Sociologija - Upravljanje i javne politikeSociologija (dvopredmetni)
Studijska godina
1ISVU ID
101875ECTS
3
Ciljevi predmeta: Osposobiti studente za samostalnu konceptualizaciju, operacionalizaciju i realizaciju anketnog istraživanja. Osposobiti studente za kritičku čitanje i prosudbu znanstvenih radova u kojima se prezentiraju rezultati anketnog istraživanja ili u kojem se koriste drugi mjerni instrumenti (skale i indeksi).
Sadržaj predmeta: Naglasak se na kolegiju stavlja na praktičnu provedbu anketnog istraživanja. Studenti će sudjelovati u provedbi anketnog istraživanja u realnim okolnostima. Uz praktični dio studenti će učiti i teorijsko gradivo te će isto povezivati s iskustvom iz prakse. Od teorijskog djela gradiva kolegij sadrži sljedeće cjeline: Tehnike anketnog istraživanja. Istraživački nacrti pogodni zab anketno istraživanje. Osmišljavanje plana uzorka i uzorkovanje. Konstrukcija anketnih pitanja. Konstrukcija anketnog upitnika. Konstrukcija i evaluacija mjernih instrumenata (skale i indeksi). Suvremene tehnike anketnog istraživanja (online ankete) i problematiziranje njihova korištenja. Realizacija istraživanja. Obrada podataka u programskom paketu SPSS.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta: 1. Formulirati značajke anketne metode, plan uzorka i realizaciju istraživanja u praksi. 2. Pripremiti instrument za anketno istraživanje uključujući fazu konceptualizacije, operacionalizacije i realizacije istraživanja. 3. Upravljati programskim paketima i alatima za prikupljanje, za statističku analizu podataka prikupljenih anketnim istraživanjem te za prezentaciju istih.
Henry, Gary T (1990). Practical sampling. London: Sage.
Milas, G. (2005). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Petz, B., Kolesarić, V. i Ivanec, D. (2012). Petzova statistika: Osnovne statističke metode za nematematičare. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Sapsford, R. (2007). Survey Research. London: Sage.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave).
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na usmenom ispitu je 50% točne riješenosti).
Način stjecanja bodova: Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
Završni pismeni ispit – 30% ocjene Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
|
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0,54 | 30 |
Istraživanje | 0,72 | 40 |
Ukupno tijekom nastave | 70 | |
Završni ispit | 0,54 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Osposobiti studente za samostalnu konceptualizaciju, operacionalizaciju i realizaciju anketnog istraživanja. Osposobiti studente za kritičku čitanje i prosudbu znanstvenih radova u kojima se prezentiraju rezultati anketnog istraživanja ili u kojem se koriste drugi mjerni instrumenti (skale i indeksi).
Sadržaj predmeta: Naglasak se na kolegiju stavlja na praktičnu provedbu anketnog istraživanja. Studenti će sudjelovati u provedbi anketnog istraživanja u realnim okolnostima. Uz praktični dio studenti će učiti i teorijsko gradivo te će isto povezivati s iskustvom iz prakse. Od teorijskog djela gradiva kolegij sadrži sljedeće cjeline: Tehnike anketnog istraživanja. Istraživački nacrti pogodni zab anketno istraživanje. Osmišljavanje plana uzorka i uzorkovanje. Konstrukcija anketnih pitanja. Konstrukcija anketnog upitnika. Konstrukcija i evaluacija mjernih instrumenata (skale i indeksi). Suvremene tehnike anketnog istraživanja (online ankete) i problematiziranje njihova korištenja. Realizacija istraživanja. Obrada podataka u programskom paketu SPSS.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta: 1. Formulirati značajke anketne metode, plan uzorka i realizaciju istraživanja u praksi. 2. Pripremiti instrument za anketno istraživanje uključujući fazu konceptualizacije, operacionalizacije i realizacije istraživanja. 3. Upravljati programskim paketima i alatima za prikupljanje, za statističku analizu podataka prikupljenih anketnim istraživanjem te za prezentaciju istih.
Henry, Gary T (1990). Practical sampling. London: Sage.
Milas, G. (2005). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Petz, B., Kolesarić, V. i Ivanec, D. (2012). Petzova statistika: Osnovne statističke metode za nematematičare. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Sapsford, R. (2007). Survey Research. London: Sage.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave).
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na usmenom ispitu je 50% točne riješenosti).
Način stjecanja bodova: Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
Završni pismeni ispit – 30% ocjene Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
|
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0,54 | 30 |
Istraživanje | 0,72 | 40 |
Ukupno tijekom nastave | 70 | |
Završni ispit | 0,54 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Osposobiti studente za samostalnu konceptualizaciju, operacionalizaciju i realizaciju anketnog istraživanja. Osposobiti studente za kritičku čitanje i prosudbu znanstvenih radova u kojima se prezentiraju rezultati anketnog istraživanja ili u kojem se koriste drugi mjerni instrumenti (skale i indeksi).
Sadržaj predmeta: Naglasak se na kolegiju stavlja na praktičnu provedbu anketnog istraživanja. Studenti će sudjelovati u provedbi anketnog istraživanja u realnim okolnostima. Uz praktični dio studenti će učiti i teorijsko gradivo te će isto povezivati s iskustvom iz prakse. Od teorijskog djela gradiva kolegij sadrži sljedeće cjeline: Tehnike anketnog istraživanja. Istraživački nacrti pogodni zab anketno istraživanje. Osmišljavanje plana uzorka i uzorkovanje. Konstrukcija anketnih pitanja. Konstrukcija anketnog upitnika. Konstrukcija i evaluacija mjernih instrumenata (skale i indeksi). Suvremene tehnike anketnog istraživanja (online ankete) i problematiziranje njihova korištenja. Realizacija istraživanja. Obrada podataka u programskom paketu SPSS.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta: 1. Formulirati značajke anketne metode, plan uzorka i realizaciju istraživanja u praksi. 2. Pripremiti instrument za anketno istraživanje uključujući fazu konceptualizacije, operacionalizacije i realizacije istraživanja. 3. Upravljati programskim paketima i alatima za prikupljanje, za statističku analizu podataka prikupljenih anketnim istraživanjem te za prezentaciju istih.
Henry, Gary T (1990). Practical sampling. London: Sage.
Milas, G. (2005). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Petz, B., Kolesarić, V. i Ivanec, D. (2012). Petzova statistika: Osnovne statističke metode za nematematičare. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Sapsford, R. (2007). Survey Research. London: Sage.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave).
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na usmenom ispitu je 50% točne riješenosti).
Način stjecanja bodova: Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
Završni pismeni ispit – 30% ocjene Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
|
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0,54 | 30 |
Istraživanje | 0,72 | 40 |
Ukupno tijekom nastave | 70 | |
Završni ispit | 0,54 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |