Kolegij
Studiji
Sociologija - Upravljanje i javne politikePovijest (dvopredmetni)
Sociologija (dvopredmetni)
Studijska godina
1ISVU ID
139211ECTS
4
Ciljevi kolegija:
Stjecanje osnovnih znanja iz mikroekonomije.
Sadržaj kolegija:
Teorija ponašanja potrošača: racionalnost, preferencije i korisnost, krivulje indiferencije, maksimalizacija korisnosti, funkcija potražnje, supstitucija i efekti dohotka, supstituti i komplementi; teorija poduzeća: tehnologija i proizvodnja, zakon opadajućeg graničnog proizvoda, maksimizacija profita, troškovi, kratkoročno i dugoročno ponašanje poduzeća, ponuda poduzeća; tržišta: ponuda i potražnja, ravnoteža, kompetitivnost, savršena konkurencija, monopol, monopolistička konkurencija, oligopol, teorija igara, informacije; tržišta faktora: opća ravnoteža kompetitivnog tržišta, pareto optimalnost, javna dobra, vladine intervencije.
Pindyck, Robert S., Daniel L. Rubinfeld. (2008). Mikroekonomija, 7. izdanje, Zagreb: MATE; Mankiw, N.Gregory.; (2006). Osnove ekonomije. Zagreb: MATE
Samuelson, P.; Nordhaus, W.D. (2011). Ekonomija. Zagreb: MATE; Pavić, I., Benić, Đ., Hashi, I. (2009). Mikroekonomija, treće izdanje, Ekonomski fakultet Split; Pervan, M. (2013) Mikroekonomija – zbirka zadataka, treće dopunjeno izdanje, Ekonomski fakultet Split; Varian, Hal R. (2005). Intermediate microeconomics. W. W. Norton & Company, 7 th edition; Mas-Colell, A. (1995). Microeconomic theory. New York: Oxford University Press
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
- Seminarski rad
- Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na nastavi i na dva kolokvija
- Nastavne aktivnosti – domaće zadaće, seminarski rad; 1.kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);
- Završni ispit (pismeni i/ili usmeni).