Kolegij
Studiji
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)
Studijska godina
1ISVU ID
235174ECTS
6
Cilj predmeta je da studenti usvoje i razumiju najrelevantniju znanstvenu i stručnu terminologiju iz područja odgoja i obrazovanja djece, učenika, i odraslih, obrazovnih sustava i reformi u obrazovnim sustavima. Znanja stečena na ovom kolegiju su temelji za djelotvorno razumijevanje odgojno-obrazovne djelatnosti (poučavanja) i odgojno-obrazovnog procesa (učenja), te temelji za kritičko promišljanje suvremenih odgojno-obrazovnih pitanja i problema.
- razumjeti relevantnu znanstveno-stručnu terminologiju iz područja odgoja i obrazovanja
- interpretirati i objasniti temeljna obilježja obrazovnih sustava i kurikulumske sastavnice, te ih uspoređivati prema obilježjima (ciljevima, razinama obrazovanja, vrednovanju i dr.)
- razlikovati formalne, neformalne i informalne čimbenike odgoja i obrazovanja, te razumjeti njihovo značenje za odgojno-obrazovnu učinkovitost
- interpretirati opće i stručne kompetencije, te znati objasniti složenost kvalifikacija u nacionalnim kvalifikacijskim okvirima.
Hentig, H. (2008), Što je obrazovanje. Zagreb: Educa.
Jensen, E.(2005), Poučavanje s mozgom na umu. Zagreb: Educa.
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje, opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2011.). Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa RH
Mialaret, Gaston (1989), Uvod u edukacijske znanosti. Zagreb: Školske novine
Pastuović, N. (2008), Cjeloživotno učenje i promjene u školovanju. Odgojne znanosti, 2(16): 253 – 267.
Hentig, H. (2007), Kakav odgoj želimo. Zagreb: Educa.
Jones, B., Irendale, N. (2010), Enterprise education as pedagogy. Education + Training, 52(1): 7 – 19.
Prema društvima znanja, UNESCO-ovo svjetsko izvješće (2006). Zagreb: Educa.
Internet izvori (određeni ili po slobodnom izboru).
Nema uvjeta.
Pismeni ispit je test znanja i nosi 50 bodova. Test se sastoji od 45 pitanja, a svaki točan odgovor nosi 1 bod (zaokruživanje, križanje netočnih i podcrtavanje točnih odgovora, nadopunjavanje). Jedno pitanje se odnosi na samovrednovanje i samoocjenjivanje studenta i nosi 5 bodova (odgovaranje vlastitim riječima korištenjem stručne terminologije).
Uredno izvršeni samostalni radni zadaci, pripremljeno izlaganje te predana pisana verzija;
Izrada 1. radnog zadatka 25 bodova (25%)
Izrada 2. radnog zadatka 25 bodova (25%)
Pismeni ispit (50%)
Ukupno (100%).
Cilj predmeta je da studenti usvoje i razumiju najrelevantniju znanstvenu i stručnu terminologiju iz područja odgoja i obrazovanja djece, učenika, i odraslih, obrazovnih sustava i reformi u obrazovnim sustavima. Znanja stečena na ovom kolegiju su temelji za djelotvorno razumijevanje odgojno-obrazovne djelatnosti (poučavanja) i odgojno-obrazovnog procesa (učenja), te temelji za kritičko promišljanje suvremenih odgojno-obrazovnih pitanja i problema.
- razumjeti relevantnu znanstveno-stručnu terminologiju iz područja odgoja i obrazovanja
- interpretirati i objasniti temeljna obilježja obrazovnih sustava i kurikulumske sastavnice, te ih uspoređivati prema obilježjima (ciljevima, razinama obrazovanja, vrednovanju i dr.)
- razlikovati formalne, neformalne i informalne čimbenike odgoja i obrazovanja, te razumjeti njihovo značenje za odgojno-obrazovnu učinkovitost
- interpretirati opće i stručne kompetencije, te znati objasniti složenost kvalifikacija u nacionalnim kvalifikacijskim okvirima.
Hentig, H. (2008), Što je obrazovanje. Zagreb: Educa.
Jensen, E.(2005), Poučavanje s mozgom na umu. Zagreb: Educa.
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje, opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2011.). Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa RH
Mialaret, Gaston (1989), Uvod u edukacijske znanosti. Zagreb: Školske novine
Pastuović, N. (2008), Cjeloživotno učenje i promjene u školovanju. Odgojne znanosti, 2(16): 253 – 267.
Hentig, H. (2007), Kakav odgoj želimo. Zagreb: Educa.
Jones, B., Irendale, N. (2010), Enterprise education as pedagogy. Education + Training, 52(1): 7 – 19.
Prema društvima znanja, UNESCO-ovo svjetsko izvješće (2006). Zagreb: Educa.
Internet izvori (određeni ili po slobodnom izboru).
Nema uvjeta.
Pismeni ispit je test znanja i nosi 50 bodova. Test se sastoji od 45 pitanja, a svaki točan odgovor nosi 1 bod (zaokruživanje, križanje netočnih i podcrtavanje točnih odgovora, nadopunjavanje). Jedno pitanje se odnosi na samovrednovanje i samoocjenjivanje studenta i nosi 5 bodova (odgovaranje vlastitim riječima korištenjem stručne terminologije).
Uredno izvršeni samostalni radni zadaci, pripremljeno izlaganje te predana pisana verzija;
Izrada 1. radnog zadatka 25 bodova (25%)
Izrada 2. radnog zadatka 25 bodova (25%)
Pismeni ispit (50%)
Ukupno (100%).
Cilj predmeta je da studenti usvoje i razumiju najrelevantniju znanstvenu i stručnu terminologiju iz područja odgoja i obrazovanja djece, učenika, i odraslih, obrazovnih sustava i reformi u obrazovnim sustavima. Znanja stečena na ovom kolegiju su temelji za djelotvorno razumijevanje odgojno-obrazovne djelatnosti (poučavanja) i odgojno-obrazovnog procesa (učenja), te temelji za kritičko promišljanje suvremenih odgojno-obrazovnih pitanja i problema.
- razumjeti relevantnu znanstveno-stručnu terminologiju iz područja odgoja i obrazovanja
- interpretirati i objasniti temeljna obilježja obrazovnih sustava i kurikulumske sastavnice, te ih uspoređivati prema obilježjima (ciljevima, razinama obrazovanja, vrednovanju i dr.)
- razlikovati formalne, neformalne i informalne čimbenike odgoja i obrazovanja, te razumjeti njihovo značenje za odgojno-obrazovnu učinkovitost
- interpretirati opće i stručne kompetencije, te znati objasniti složenost kvalifikacija u nacionalnim kvalifikacijskim okvirima.
Hentig, H. (2008), Što je obrazovanje. Zagreb: Educa.
Jensen, E.(2005), Poučavanje s mozgom na umu. Zagreb: Educa.
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje, opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2011.). Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa RH
Mialaret, Gaston (1989), Uvod u edukacijske znanosti. Zagreb: Školske novine
Pastuović, N. (2008), Cjeloživotno učenje i promjene u školovanju. Odgojne znanosti, 2(16): 253 – 267.
Hentig, H. (2007), Kakav odgoj želimo. Zagreb: Educa.
Jones, B., Irendale, N. (2010), Enterprise education as pedagogy. Education + Training, 52(1): 7 – 19.
Prema društvima znanja, UNESCO-ovo svjetsko izvješće (2006). Zagreb: Educa.
Internet izvori (određeni ili po slobodnom izboru).
Nema uvjeta.
Pismeni ispit je test znanja i nosi 50 bodova. Test se sastoji od 45 pitanja, a svaki točan odgovor nosi 1 bod (zaokruživanje, križanje netočnih i podcrtavanje točnih odgovora, nadopunjavanje). Jedno pitanje se odnosi na samovrednovanje i samoocjenjivanje studenta i nosi 5 bodova (odgovaranje vlastitim riječima korištenjem stručne terminologije).
Uredno izvršeni samostalni radni zadaci, pripremljeno izlaganje te predana pisana verzija;
Izrada 1. radnog zadatka 25 bodova (25%)
Izrada 2. radnog zadatka 25 bodova (25%)
Pismeni ispit (50%)
Ukupno (100%).