Kolegij
Studiji
Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Studijska godina
2ISVU ID
235181ECTS
8
Omogućiti studentima primjenu temeljnih nastavnih umijeća za izvođenje nastave povijesti u osnovnoj ili srednjoj školi. Cilj predmeta je kroz seminarsku nastavu i simulaciju nastave osposobiti studente za izvođenje nastavnog sata na temelju napisane pripreme prema odobrenom kurikulumu za osnovne i srednje škole. Studenti će pisanu pripremu prije izlaganja dostaviti nastavniku. Studenti će tijekom seminarske nastave simulirati razredno okruženje dok pojedini kolege budu izvodili nastavu.
Drugi dio praktične nastave odvijat će se tijekom hospitacija u pojedinim školama pod vodstvom mentora nastavnika. Tijekom hospitacija student će biti upoznat s načinom funkcioniranja škole kao ustanove i nastavnim procesom. Tijekom rada u pojedinom razredu student će steći uvid u nastavu povijesti te će na temelju pisanih priprema održati četiri nastavna predavanja.
- Usvojiti i razumjeti pojedine nastavne sadržaje prema planu i programu predmeta; 2. Znati primijeniti odgovarajuće nastavne metode i oblike rada u procesu pripreme i izvođenja nastavnog sata; 3. Primijeniti stečena didaktičko-metodička znanja u konkretnoj učionici; 4. Razviti potrebne vještine za samostalan rad; 5. Pridržavati se etičkih načela u radu.
Odobreni udžbenici za osnovnu i srednju školu; Ispitni katalog za državnu maturu iz povijesti; kurikulum nastavnog predmeta Povijest.
Znanstveno stručna literatura s obzirom na zadanu temu i obrazovnu razinu.
Ovisno o zadanoj temi nastavnog sata.
Položen ispit iz kolegija Metodika nastave povijesti.
Redovito pohađanje nastave - pohađanje najmanje 70% nastave prema programu rasporeda studija i planu izvođenja nastave; Uredno obavljene nastavne obveze - izrada pripreme i održavanje oglednog sata (simulacija nastave); student mora održati 4 sata u učionici (računaju se 2 sata); podnijeti pisano izvješće o praksi; samoevaluacija i analiza hospitalizacije; Ostvarenje minimalne uspješnosti od 30% tijekom nastave u okviru zadanih nastavnih aktivnosti – ostvaruje se kumulativno.
Nastavne aktivnosti: ocjena se dobiva na temelju aktivnosti tijekom sata (70%) i konačna ocjena u vježbenici (30%); 1. Izrada pripreme i održavanje probnog sata (na fakultetu) 35% (15 za pripremu i 20 za nastup) 2. student mora održati 4 sata koji ne mogu biti isti dan i moraju biti najmanje 2 različite nastavne jedinice 30% (2 sata se vrednuju) 3. predati pisano izvješće studenta o praksi 10% 4. samoevaluacija i analiza hospitalizacije (pred kolegama na Sveučilištu). 25%
Omogućiti studentima primjenu temeljnih nastavnih umijeća za izvođenje nastave povijesti u osnovnoj ili srednjoj školi. Cilj predmeta je kroz seminarsku nastavu i simulaciju nastave osposobiti studente za izvođenje nastavnog sata na temelju napisane pripreme prema odobrenom kurikulumu za osnovne i srednje škole. Studenti će pisanu pripremu prije izlaganja dostaviti nastavniku. Studenti će tijekom seminarske nastave simulirati razredno okruženje dok pojedini kolege budu izvodili nastavu.
Drugi dio praktične nastave odvijat će se tijekom hospitacija u pojedinim školama pod vodstvom mentora nastavnika. Tijekom hospitacija student će biti upoznat s načinom funkcioniranja škole kao ustanove i nastavnim procesom. Tijekom rada u pojedinom razredu student će steći uvid u nastavu povijesti te će na temelju pisanih priprema održati četiri nastavna predavanja.
- Usvojiti i razumjeti pojedine nastavne sadržaje prema planu i programu predmeta; 2. Znati primijeniti odgovarajuće nastavne metode i oblike rada u procesu pripreme i izvođenja nastavnog sata; 3. Primijeniti stečena didaktičko-metodička znanja u konkretnoj učionici; 4. Razviti potrebne vještine za samostalan rad; 5. Pridržavati se etičkih načela u radu.
Odobreni udžbenici za osnovnu i srednju školu; Ispitni katalog za državnu maturu iz povijesti; kurikulum nastavnog predmeta Povijest.
Znanstveno stručna literatura s obzirom na zadanu temu i obrazovnu razinu.
Ovisno o zadanoj temi nastavnog sata.
Položen ispit iz kolegija Metodika nastave povijesti.
Redovito pohađanje nastave - pohađanje najmanje 70% nastave prema programu rasporeda studija i planu izvođenja nastave; Uredno obavljene nastavne obveze - izrada pripreme i održavanje oglednog sata (simulacija nastave); student mora održati 4 sata u učionici (računaju se 2 sata); podnijeti pisano izvješće o praksi; samoevaluacija i analiza hospitalizacije; Ostvarenje minimalne uspješnosti od 30% tijekom nastave u okviru zadanih nastavnih aktivnosti – ostvaruje se kumulativno.
Nastavne aktivnosti: ocjena se dobiva na temelju aktivnosti tijekom sata (70%) i konačna ocjena u vježbenici (30%); 1. Izrada pripreme i održavanje probnog sata (na fakultetu) 35% (15 za pripremu i 20 za nastup) 2. student mora održati 4 sata koji ne mogu biti isti dan i moraju biti najmanje 2 različite nastavne jedinice 30% (2 sata se vrednuju) 3. predati pisano izvješće studenta o praksi 10% 4. samoevaluacija i analiza hospitalizacije (pred kolegama na Sveučilištu). 25%
Omogućiti studentima primjenu temeljnih nastavnih umijeća za izvođenje nastave povijesti u osnovnoj ili srednjoj školi. Cilj predmeta je kroz seminarsku nastavu i simulaciju nastave osposobiti studente za izvođenje nastavnog sata na temelju napisane pripreme prema odobrenom kurikulumu za osnovne i srednje škole. Studenti će pisanu pripremu prije izlaganja dostaviti nastavniku. Studenti će tijekom seminarske nastave simulirati razredno okruženje dok pojedini kolege budu izvodili nastavu.
Drugi dio praktične nastave odvijat će se tijekom hospitacija u pojedinim školama pod vodstvom mentora nastavnika. Tijekom hospitacija student će biti upoznat s načinom funkcioniranja škole kao ustanove i nastavnim procesom. Tijekom rada u pojedinom razredu student će steći uvid u nastavu povijesti te će na temelju pisanih priprema održati četiri nastavna predavanja.
- Usvojiti i razumjeti pojedine nastavne sadržaje prema planu i programu predmeta; 2. Znati primijeniti odgovarajuće nastavne metode i oblike rada u procesu pripreme i izvođenja nastavnog sata; 3. Primijeniti stečena didaktičko-metodička znanja u konkretnoj učionici; 4. Razviti potrebne vještine za samostalan rad; 5. Pridržavati se etičkih načela u radu.
Odobreni udžbenici za osnovnu i srednju školu; Ispitni katalog za državnu maturu iz povijesti; kurikulum nastavnog predmeta Povijest.
Znanstveno stručna literatura s obzirom na zadanu temu i obrazovnu razinu.
Ovisno o zadanoj temi nastavnog sata.
Položen ispit iz kolegija Metodika nastave povijesti.
Redovito pohađanje nastave - pohađanje najmanje 70% nastave prema programu rasporeda studija i planu izvođenja nastave; Uredno obavljene nastavne obveze - izrada pripreme i održavanje oglednog sata (simulacija nastave); student mora održati 4 sata u učionici (računaju se 2 sata); podnijeti pisano izvješće o praksi; samoevaluacija i analiza hospitalizacije; Ostvarenje minimalne uspješnosti od 30% tijekom nastave u okviru zadanih nastavnih aktivnosti – ostvaruje se kumulativno.
Nastavne aktivnosti: ocjena se dobiva na temelju aktivnosti tijekom sata (70%) i konačna ocjena u vježbenici (30%); 1. Izrada pripreme i održavanje probnog sata (na fakultetu) 35% (15 za pripremu i 20 za nastup) 2. student mora održati 4 sata koji ne mogu biti isti dan i moraju biti najmanje 2 različite nastavne jedinice 30% (2 sata se vrednuju) 3. predati pisano izvješće studenta o praksi 10% 4. samoevaluacija i analiza hospitalizacije (pred kolegama na Sveučilištu). 25%
Ishodi učenja
1.Usvojiti i razumjeti pojedinačne nastavne sadržaje prema predmetnom kurikulumu; 2. Znati primijeniti relevantne nastavne metode i oblike rada u procesu pripreme i izvođenja nastavnog sata; 3. Primijeniti stečena didaktičko-metodička znanja u konkretnoj razrednoj situaciji; 4. Razviti potrebne vještine za samostalan rad; 5. Pridržavati se etičkih načela u radu.