Kolegij
Studiji
Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)Povijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Povijest (dvopredmetni)
Studijska godina
2ISVU ID
214339ECTS
3
Upoznavanje sa suvremenim pristupima i metodama proučavanja prošlosti. Studenti će biti upoznati sa suvremenim historiografskim trendovima i njihova povezivanja s najznačajnijim naslijeđem historiografskih škola 19. i 20. stoljeća. Cilj predmeta je pripremiti studenta za propitivanje metodološke problematike povijesne znanosti (historiografije) u okviru izrade diplomskog rada.
1. Vrednovati suvremene historiografske pojmove i procese 2. Interpretirati znanstvenu i stručnu literaturu. 3. Napisati jasan i strukturiran pismeni rad. 4. Održati jasno, strukturirano i argumentirano usmeno izlaganje. 5. Aktivno i argumentirano sudjelovati u raspravi. 6. Pridržavati se etičkih načela u radu.
U dogovoru sa studentom ovisno o zadacima.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Uredno izvršene seminarske obveze;
Stjecanje minimalnog uspjeha od 50% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno.
Nastavne aktivnosti – aktivnost na nastavi; seminarski rad (pismena i usmena verzija); seminarski rad (usmena verzija).
Nema završnog ispita.
Nastavne aktivnosti 100 % ocjene:
- seminarski rad: 30%
- seminarski rad: 50%
- aktivnosti na nastavi: 20%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.3 | 20 |
Samostalni rad | 0.7 | 30 |
Samostalni rad | 1 | 50 |
Ukupno tijekom nastave | 3 | 100 |
Završni ispit | ||
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Upoznavanje sa suvremenim pristupima i metodama proučavanja prošlosti. Studenti će biti upoznati sa suvremenim historiografskim trendovima i njihova povezivanja s najznačajnijim naslijeđem historiografskih škola 19. i 20. stoljeća. Cilj predmeta je pripremiti studenta za propitivanje metodološke problematike povijesne znanosti (historiografije) u okviru izrade diplomskog rada.
1. Vrednovati suvremene historiografske pojmove i procese 2. Interpretirati znanstvenu i stručnu literaturu. 3. Napisati jasan i strukturiran pismeni rad. 4. Održati jasno, strukturirano i argumentirano usmeno izlaganje. 5. Aktivno i argumentirano sudjelovati u raspravi. 6. Pridržavati se etičkih načela u radu.
U dogovoru sa studentom ovisno o zadacima.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Uredno izvršene seminarske obveze;
Stjecanje minimalnog uspjeha od 50% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno.
Nastavne aktivnosti – aktivnost na nastavi; seminarski rad (pismena i usmena verzija); seminarski rad (usmena verzija).
Nema završnog ispita.
Nastavne aktivnosti 100 % ocjene:
- seminarski rad: 30%
- seminarski rad: 50%
- aktivnosti na nastavi: 20%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.3 | 20 |
Samostalni rad | 0.7 | 30 |
Samostalni rad | 1 | 50 |
Ukupno tijekom nastave | 3 | 100 |
Završni ispit | ||
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Upoznavanje sa suvremenim pristupima i metodama proučavanja prošlosti. Studenti će biti upoznati sa suvremenim historiografskim trendovima i njihova povezivanja s najznačajnijim naslijeđem historiografskih škola 19. i 20. stoljeća. Cilj predmeta je pripremiti studenta za propitivanje metodološke problematike povijesne znanosti (historiografije) u okviru izrade diplomskog rada.
1. Vrednovati suvremene historiografske pojmove i procese 2. Interpretirati znanstvenu i stručnu literaturu. 3. Napisati jasan i strukturiran pismeni rad. 4. Održati jasno, strukturirano i argumentirano usmeno izlaganje. 5. Aktivno i argumentirano sudjelovati u raspravi. 6. Pridržavati se etičkih načela u radu.
U dogovoru sa studentom ovisno o zadacima.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Uredno izvršene seminarske obveze;
Stjecanje minimalnog uspjeha od 50% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno.
Nastavne aktivnosti – aktivnost na nastavi; seminarski rad (pismena i usmena verzija); seminarski rad (usmena verzija).
Nema završnog ispita.
Nastavne aktivnosti 100 % ocjene:
- seminarski rad: 30%
- seminarski rad: 50%
- aktivnosti na nastavi: 20%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.3 | 20 |
Samostalni rad | 0.7 | 30 |
Samostalni rad | 1 | 50 |
Ukupno tijekom nastave | 3 | 100 |
Završni ispit | ||
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |