Kolegij
Cilj je kolegija usvajanje znanja i kompetencija za samostalno pisanje akademskih radova. Nakon odslušanog kolegija studenti će biti osposobljeni za samostalno istraživanje teme znanstvenoga ili stručnoga rada te njegovo pravilno oblikovanje u skladu sa standardima akademskoga pisanja. U okviru kolegija studenti će također svladati primjenu informacijskih tehnologija u akademskome pisanju.
- upoznati se sa strukturalnim i jezičnim specifičnostima akademskoga rada
- upotrijebiti primjerene informacijske alate pri pisanju akademskoga rada
- oblikovati akademski rad uvažavajući pravila akademskoga pisanja
- primijeniti harvardski sustav označavanja citiranih i parafraziranih dijelova teksta
- analizirati stručni/znanstveni rad uvažavajući specifičnosti znanstvenoga diskursa.
Togonal, Marijana (2020). Metodičko-jezični priručnik za pisanje akademskoga rada. Hrvatsko katoličko sveučilište. Zagreb
Oraić Tolić, Dubravka (2011). Akademsko pismo. Naklada Ljevak. Zagreb (odabrana poglavlja)
Murati, T. (2006). „Oblikovanje bilježaka i sustavi citiranja u stručnom i znanstvenom tekstu.” Društvena istraživanja, 15, 1-2, str. 155-171.
Tkalac Verčić, A., Sinčić Ćorić, D., Pološki Vokić, N. (2010). Priručnik za metodologiju istraživačkog rada: kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno ili stručno istraživanje. M. E. P. Zagreb.
- Redovito pohađanje nastave:
– pristunost na najmanje 70 % nastave prema studijskome programu i izvedbenome nastavnom planu
2. Uredno izvršene nastavne aktivnosti:
– napisani i predani sažetci; pripremljen i na vrijeme predan akademski esej.
Kontinuirano vrednovanje studentskoga rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti:
– uredno predani i napisani primjeri pisanja sažetaka te akademskoga eseja
2. Završni ispit (pisani).
- Nastavne aktivnosti – 70 %:
a) 1. radni zadatak – 35 %
b) 2. radni zadatak – 35 %
2. Završni pisani ispit – 30 %
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:
izvrstan (5) – 90 do 100 % bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9 % bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0,35 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0,35 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 1,2 | 70 |
Završni ispit | 0,8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Cilj je kolegija usvajanje znanja i kompetencija za samostalno pisanje akademskih radova. Nakon odslušanog kolegija studenti će biti osposobljeni za samostalno istraživanje teme znanstvenoga ili stručnoga rada te njegovo pravilno oblikovanje u skladu sa standardima akademskoga pisanja. U okviru kolegija studenti će također svladati primjenu informacijskih tehnologija u akademskome pisanju.
- upoznati se sa strukturalnim i jezičnim specifičnostima akademskoga rada
- upotrijebiti primjerene informacijske alate pri pisanju akademskoga rada
- oblikovati akademski rad uvažavajući pravila akademskoga pisanja
- primijeniti harvardski sustav označavanja citiranih i parafraziranih dijelova teksta
- analizirati stručni/znanstveni rad uvažavajući specifičnosti znanstvenoga diskursa.
Togonal, Marijana (2020). Metodičko-jezični priručnik za pisanje akademskoga rada. Hrvatsko katoličko sveučilište. Zagreb
Oraić Tolić, Dubravka (2011). Akademsko pismo. Naklada Ljevak. Zagreb (odabrana poglavlja)
Murati, T. (2006). „Oblikovanje bilježaka i sustavi citiranja u stručnom i znanstvenom tekstu.” Društvena istraživanja, 15, 1-2, str. 155-171.
Tkalac Verčić, A., Sinčić Ćorić, D., Pološki Vokić, N. (2010). Priručnik za metodologiju istraživačkog rada: kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno ili stručno istraživanje. M. E. P. Zagreb.
- Redovito pohađanje nastave:
– pristunost na najmanje 70 % nastave prema studijskome programu i izvedbenome nastavnom planu
2. Uredno izvršene nastavne aktivnosti:
– napisani i predani sažetci; pripremljen i na vrijeme predan akademski esej.
Kontinuirano vrednovanje studentskoga rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti:
– uredno predani i napisani primjeri pisanja sažetaka te akademskoga eseja
2. Završni ispit (pisani).
- Nastavne aktivnosti – 70 %:
a) 1. radni zadatak – 35 %
b) 2. radni zadatak – 35 %
2. Završni pisani ispit – 30 %
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:
izvrstan (5) – 90 do 100 % bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9 % bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0,35 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0,35 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 1,2 | 70 |
Završni ispit | 0,8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Cilj je kolegija usvajanje znanja i kompetencija za samostalno pisanje akademskih radova. Nakon odslušanog kolegija studenti će biti osposobljeni za samostalno istraživanje teme znanstvenoga ili stručnoga rada te njegovo pravilno oblikovanje u skladu sa standardima akademskoga pisanja. U okviru kolegija studenti će također svladati primjenu informacijskih tehnologija u akademskome pisanju.
- upoznati se sa strukturalnim i jezičnim specifičnostima akademskoga rada
- upotrijebiti primjerene informacijske alate pri pisanju akademskoga rada
- oblikovati akademski rad uvažavajući pravila akademskoga pisanja
- primijeniti harvardski sustav označavanja citiranih i parafraziranih dijelova teksta
- analizirati stručni/znanstveni rad uvažavajući specifičnosti znanstvenoga diskursa.
Togonal, Marijana (2020). Metodičko-jezični priručnik za pisanje akademskoga rada. Hrvatsko katoličko sveučilište. Zagreb
Oraić Tolić, Dubravka (2011). Akademsko pismo. Naklada Ljevak. Zagreb (odabrana poglavlja)
Murati, T. (2006). „Oblikovanje bilježaka i sustavi citiranja u stručnom i znanstvenom tekstu.” Društvena istraživanja, 15, 1-2, str. 155-171.
Tkalac Verčić, A., Sinčić Ćorić, D., Pološki Vokić, N. (2010). Priručnik za metodologiju istraživačkog rada: kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno ili stručno istraživanje. M. E. P. Zagreb.
- Redovito pohađanje nastave:
– pristunost na najmanje 70 % nastave prema studijskome programu i izvedbenome nastavnom planu
2. Uredno izvršene nastavne aktivnosti:
– napisani i predani sažetci; pripremljen i na vrijeme predan akademski esej.
Kontinuirano vrednovanje studentskoga rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti:
– uredno predani i napisani primjeri pisanja sažetaka te akademskoga eseja
2. Završni ispit (pisani).
- Nastavne aktivnosti – 70 %:
a) 1. radni zadatak – 35 %
b) 2. radni zadatak – 35 %
2. Završni pisani ispit – 30 %
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskoga rada:
izvrstan (5) – 90 do 100 % bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9 % bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0,35 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0,35 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 1,2 | 70 |
Završni ispit | 0,8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |