Cilj je kolegija usvajanje znanja i kompetencija za samostalno pisanje akademskih radova. Nakon odslušanog kolegija studenti će biti osposobljeni za samostalno istraživanje teme znanstvenoga ili stručnoga rada te njegovo pravilno oblikovanje u skladu sa standardima akademskoga pisanja. U okviru kolegija studenti će također svladati primjenu informacijskih tehnologija u akademskome pisanju.
upoznati se sa strukturalnim i jezičnim specifičnostima akademskoga rada
upotrijebiti primjerene informacijske alate pri pisanju akademskoga rada
oblikovati akademski rad uvažavajući pravila akademskoga pisanja
primijeniti harvardski sustav označavanja citiranih i parafraziranih dijelova teksta
analizirati stručni/znanstveni rad uvažavajući specifičnosti znanstvenoga diskursa.
Togonal, Marijana (2020). Metodičko-jezični priručnik za pisanje akademskoga rada. Hrvatsko katoličko sveučilište. Zagreb
Murati, T. (2006). „Oblikovanje bilježaka i sustavi citiranja u stručnom i znanstvenom tekstu.” Društvena istraživanja, 15, 1-2, str. 155-171.
Tkalac Verčić, A., Sinčić Ćorić, D., Pološki Vokić, N. (2010). Priručnik za metodologiju istraživačkog rada: kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno ili stručno istraživanje. M. E. P. Zagreb.
Redovito pohađanje nastave:
– pristunost na najmanje 70 % nastave prema studijskome programu i izvedbenome nastavnom planu
2. Uredno izvršene nastavne aktivnosti:
– napisani i predani sažetci; pripremljen i na vrijeme predan akademski esej.
Kontinuirano vrednovanje studentskoga rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti:
– uredno predani i napisani primjeri pisanja sažetaka te akademskoga eseja