1. Definirati osnovne pojmove iz teorije odnosa s javnošću. 2. Opisati povijesni tijek razvoja odnosa s javnošću. 3. Prepoznati ulogu i značaj odnosa s javnošću u suvremenom svijetu. 4. Grupirati glavne značajke istraživanja iz područja odnosa s javnošću. 5. Predložiti vlastite modele primjene odnosa s javnošću u praksi.
Tomić, Z. (2008). Odnosi s javnošću – teorija i praksa. Zagreb-Sarajevo: Synopis. Skoko, B. (2006). Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću. Zagreb: MPR.
Theaker, A. (2003). Priručnik za odnose s javnošću. Zagreb: HUOJ. Cutlip, S., Center, A. Broom, G. (2010). Učinkoviti odnosi s javnošću. Zagreb: MATE. Cutlip, S., Center, A., Broom, G. (2003). Odnosi s javnošću. Zagreb: MATE. Cottle, S. (2009). Informacije, odnosi s javnošću i moć. Zagreb: Naklada Medijska istraživanja. Kesić, T. (2003). Integrirana marketinška komunikacija. Zagreb: Izdavačka kuća Opinio.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu. 2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i izloženo seminarsko izlaganje. 3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
1) Nastavne aktivnosti – domaća zadaća 2) Seminarsko izlaganje; 1. kolokvij (pisani) i 2. kolokvij (pisani). 3) Završni ispit (pisani).