Kolegij
Upoznati studente s ključnim značajkama televizijskog programa, te osnovnim rodovima i žanrovima televizijskog programa, od informativnog programa, preko dokumentarnog i dramskog programa, do tzv. reality television i promidžbe. Prikazati osnovne značajke četiri funkcije televizije: informacija, zabava, edukacija i kultura. Student je na kraju predmeta sposoban prepoznati različite rodove i žanrove te kritički analizirati i vrednovati raznovrsne sadržaje televizijskog programa.
Objasniti osnovne pojmove i terminologiju iz televizijske produkcije. Identificirati ulogu i značaj osnovnih rodova i žanrova televizijskog programa. Kritički prosuđivati raznovrsne sadržaje televizijskog programa. Analizirati glavne značajke funkcija televizije. Kritički prosuđivati etičke standarde televizijske slike. Stvoriti televizijski sadržaj u odabranom žanru (rad u skupinama).
Millerson, G., Television Production, Oxford, Focal Press, 2008.
Letica, Z., Televizijsko novinarstvo, Zagreb, Disput, 2003.
Ward, P., Bermingham, A., Wherry, C., Multiskilling for television production, Oxford, 2008.
Boris Popović, Svjetlo u TV studiju. Primjenjena rasvjeta.
Butler, J. G., Television, Critical Methods and Applications, London, 2007.
Richard Rudin, Trevor Ibbtson, Uvod u novinarstvo. Osnovne tehnike i temeljna znanja, Mate, Zagreb, 2008. (Televizija: str. 140-170).
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i izloženo seminarsko izlaganje;
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno odrađenim vježbama i na dva kolokvija.
1. Nastavne aktivnosti – vježbe; dva kolokvija (pismeno);
2. Završni ispit (usmeni);
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90 do 100 %
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) Vježbe – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Usmeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Rad na vježbama | 0.76 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Upoznati studente s ključnim značajkama televizijskog programa, te osnovnim rodovima i žanrovima televizijskog programa, od informativnog programa, preko dokumentarnog i dramskog programa, do tzv. reality television i promidžbe. Prikazati osnovne značajke četiri funkcije televizije: informacija, zabava, edukacija i kultura. Student je na kraju predmeta sposoban prepoznati različite rodove i žanrove te kritički analizirati i vrednovati raznovrsne sadržaje televizijskog programa.
Objasniti osnovne pojmove i terminologiju iz televizijske produkcije. Identificirati ulogu i značaj osnovnih rodova i žanrova televizijskog programa. Kritički prosuđivati raznovrsne sadržaje televizijskog programa. Analizirati glavne značajke funkcija televizije. Kritički prosuđivati etičke standarde televizijske slike. Stvoriti televizijski sadržaj u odabranom žanru (rad u skupinama).
Millerson, G., Television Production, Oxford, Focal Press, 2008.
Letica, Z., Televizijsko novinarstvo, Zagreb, Disput, 2003.
Ward, P., Bermingham, A., Wherry, C., Multiskilling for television production, Oxford, 2008.
Boris Popović, Svjetlo u TV studiju. Primjenjena rasvjeta.
Butler, J. G., Television, Critical Methods and Applications, London, 2007.
Richard Rudin, Trevor Ibbtson, Uvod u novinarstvo. Osnovne tehnike i temeljna znanja, Mate, Zagreb, 2008. (Televizija: str. 140-170).
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i izloženo seminarsko izlaganje;
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno odrađenim vježbama i na dva kolokvija.
1. Nastavne aktivnosti – vježbe; dva kolokvija (pismeno);
2. Završni ispit (usmeni);
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90 do 100 %
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) Vježbe – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Usmeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Rad na vježbama | 0.76 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Upoznati studente s ključnim značajkama televizijskog programa, te osnovnim rodovima i žanrovima televizijskog programa, od informativnog programa, preko dokumentarnog i dramskog programa, do tzv. reality television i promidžbe. Prikazati osnovne značajke četiri funkcije televizije: informacija, zabava, edukacija i kultura. Student je na kraju predmeta sposoban prepoznati različite rodove i žanrove te kritički analizirati i vrednovati raznovrsne sadržaje televizijskog programa.
Objasniti osnovne pojmove i terminologiju iz televizijske produkcije. Identificirati ulogu i značaj osnovnih rodova i žanrova televizijskog programa. Kritički prosuđivati raznovrsne sadržaje televizijskog programa. Analizirati glavne značajke funkcija televizije. Kritički prosuđivati etičke standarde televizijske slike. Stvoriti televizijski sadržaj u odabranom žanru (rad u skupinama).
Millerson, G., Television Production, Oxford, Focal Press, 2008.
Letica, Z., Televizijsko novinarstvo, Zagreb, Disput, 2003.
Ward, P., Bermingham, A., Wherry, C., Multiskilling for television production, Oxford, 2008.
Boris Popović, Svjetlo u TV studiju. Primjenjena rasvjeta.
Butler, J. G., Television, Critical Methods and Applications, London, 2007.
Richard Rudin, Trevor Ibbtson, Uvod u novinarstvo. Osnovne tehnike i temeljna znanja, Mate, Zagreb, 2008. (Televizija: str. 140-170).
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i izloženo seminarsko izlaganje;
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno ostvareno odrađenim vježbama i na dva kolokvija.
1. Nastavne aktivnosti – vježbe; dva kolokvija (pismeno);
2. Završni ispit (usmeni);
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90 do 100 %
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) Vježbe – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Usmeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Rad na vježbama | 0.76 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |