Kolegij
Studentima će se ukazati na razliku između raznih vrsta novinarstva,
gdje televizijsko novinarstvo ima posebnu ulogu raspolaganja slikom i
riječju i gdje televizijski novinar itekako ima utjecaj na gledatelja.
Usporedbom izražajnih oblika koji su zajednički svim medijima
novinarstva studentima će se na vrlo jasan način ukazati na sličnosti i
razlike između televizijskog novinarstva i ostalih vrsta novinarstva.
No, studenti će biti upoznati i s metodologijom istraživanja koje je
potrebno za nepristrano izvještavanje. Etika televizijskog novinarstva
naročito je važna jer se zbog slike, koja stvara utisak istinitosti, može
manipulirati gledateljima, pa će tako studenti biti upoznati sa
slučajevima manipuliranje, ali kako prepoznati kada se manipulira.
Identificirati glavne značajke televizijskog novinarstva kroz povijest
televizije. Razlikovati ulogu i značaj televizijskog novinarstva u
odnosu na ostale vrste novinarstva. Koristiti metodologiju istraživanja
medija u razvoju televizijskog novinarstva. Analizirati glavne
značajke televizijskog novinarstva kroz povijest televizije. Stvoriti
televizijski prilog i televizijsku emisiju (rad u skupinama).
Letica, Z., Televizijsko novinarstvo, Zagreb, Disput, 2003.
Yorke, I., Ray, A., Television News, Oxford, Focal Press, 2000.
Boyd, A., Broadcast Journalism. Techniques of Radio and Television
News, Woburn, Focal Press, 2003.
Ball, R., Meet the Press: Fifty Years of History in the Making, New
York, McGraw-Hill, 1998.
Barnhurst, K. G., John N., The Form of News: A History, New York,
Guilford Press, 2001.
Bliss, E., Now the News: The Story of Broadcast Journalism, New
York: Columbia University Press, 1991.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu;
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i
izloženo seminarsko izlaganje;
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno
ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
1) Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
2) Završni ispit (usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90 do 100 %
Način stjecanja ocjene:1) Seminarski rad – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Usmeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno
odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Seminarski rad | 0.76 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Studentima će se ukazati na razliku između raznih vrsta novinarstva,
gdje televizijsko novinarstvo ima posebnu ulogu raspolaganja slikom i
riječju i gdje televizijski novinar itekako ima utjecaj na gledatelja.
Usporedbom izražajnih oblika koji su zajednički svim medijima
novinarstva studentima će se na vrlo jasan način ukazati na sličnosti i
razlike između televizijskog novinarstva i ostalih vrsta novinarstva.
No, studenti će biti upoznati i s metodologijom istraživanja koje je
potrebno za nepristrano izvještavanje. Etika televizijskog novinarstva
naročito je važna jer se zbog slike, koja stvara utisak istinitosti, može
manipulirati gledateljima, pa će tako studenti biti upoznati sa
slučajevima manipuliranje, ali kako prepoznati kada se manipulira.
Identificirati glavne značajke televizijskog novinarstva kroz povijest
televizije. Razlikovati ulogu i značaj televizijskog novinarstva u
odnosu na ostale vrste novinarstva. Koristiti metodologiju istraživanja
medija u razvoju televizijskog novinarstva. Analizirati glavne
značajke televizijskog novinarstva kroz povijest televizije. Stvoriti
televizijski prilog i televizijsku emisiju (rad u skupinama).
Letica, Z., Televizijsko novinarstvo, Zagreb, Disput, 2003.
Yorke, I., Ray, A., Television News, Oxford, Focal Press, 2000.
Boyd, A., Broadcast Journalism. Techniques of Radio and Television
News, Woburn, Focal Press, 2003.
Ball, R., Meet the Press: Fifty Years of History in the Making, New
York, McGraw-Hill, 1998.
Barnhurst, K. G., John N., The Form of News: A History, New York,
Guilford Press, 2001.
Bliss, E., Now the News: The Story of Broadcast Journalism, New
York: Columbia University Press, 1991.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu;
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i
izloženo seminarsko izlaganje;
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno
ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
1) Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
2) Završni ispit (usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90 do 100 %
Način stjecanja ocjene:1) Seminarski rad – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Usmeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno
odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Seminarski rad | 0.76 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Studentima će se ukazati na razliku između raznih vrsta novinarstva,
gdje televizijsko novinarstvo ima posebnu ulogu raspolaganja slikom i
riječju i gdje televizijski novinar itekako ima utjecaj na gledatelja.
Usporedbom izražajnih oblika koji su zajednički svim medijima
novinarstva studentima će se na vrlo jasan način ukazati na sličnosti i
razlike između televizijskog novinarstva i ostalih vrsta novinarstva.
No, studenti će biti upoznati i s metodologijom istraživanja koje je
potrebno za nepristrano izvještavanje. Etika televizijskog novinarstva
naročito je važna jer se zbog slike, koja stvara utisak istinitosti, može
manipulirati gledateljima, pa će tako studenti biti upoznati sa
slučajevima manipuliranje, ali kako prepoznati kada se manipulira.
Identificirati glavne značajke televizijskog novinarstva kroz povijest
televizije. Razlikovati ulogu i značaj televizijskog novinarstva u
odnosu na ostale vrste novinarstva. Koristiti metodologiju istraživanja
medija u razvoju televizijskog novinarstva. Analizirati glavne
značajke televizijskog novinarstva kroz povijest televizije. Stvoriti
televizijski prilog i televizijsku emisiju (rad u skupinama).
Letica, Z., Televizijsko novinarstvo, Zagreb, Disput, 2003.
Yorke, I., Ray, A., Television News, Oxford, Focal Press, 2000.
Boyd, A., Broadcast Journalism. Techniques of Radio and Television
News, Woburn, Focal Press, 2003.
Ball, R., Meet the Press: Fifty Years of History in the Making, New
York, McGraw-Hill, 1998.
Barnhurst, K. G., John N., The Form of News: A History, New York,
Guilford Press, 2001.
Bliss, E., Now the News: The Story of Broadcast Journalism, New
York: Columbia University Press, 1991.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu;
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i
izloženo seminarsko izlaganje;
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno
ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
1) Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
2) Završni ispit (usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50-64,9 %
dobar (3) – 65-79,9 %
vrlo dobar (4) – 80-89,9 %
izvrstan (5) – 90 do 100 %
Način stjecanja ocjene:1) Seminarski rad – max. 20 %;
2) 1. kolokvij – max. 25 %;
3) 2. kolokvij – max. 25 %;
b) Završni ispit
4) Usmeni ispit – max. 30 % (za prolaz je nužno točno
odgovoriti na 50 % postavljenih pitanja).
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.95 | 25 |
Seminarski rad | 0.76 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |