Kolegij
Ciljevi predmeta:
Upoznati studente s načinima na koje je Crkva kroz povijest komunicirala kao i načina na koji se odnosila prema medijima. Značajna pozornost posvećuje se analizi novijih dokumenata crkvenog učiteljstva koji govore o medijima s posebnim naglascima na teološko poimanje komunikacije, rasprave vezane uz prijenose liturgijskih slavlja, te mogućnosti koje suvremeni mediji pružaju Crkvi u njezinu poslanju
Vrednovati odnos Crkve i masovnih medija te načine komuniciranja Crkve u suvremenoj javnosti. Opisati način komuniciranje Crkve u pojedinim povijesnim razdobljima. Interpretirati važnije dokumente crkvenog učiteljstva o medijima. Analizirati način komuniciranja Crkve u pojedinim povijesnim razdobljima.
Valković, J., Crkva i svijet medija. Mogućnost susreta i različitost perspektiva, Zagreb, Glas Koncila, 2013. (odabrana poglavlja); Poli, G. F., Cardinali, M., Komunikacija u teološkoj perspektivi. Promišljanja o komunikativnim aspektima vjere, Zagreb, Kršćanska sadašnjost, 2008.; Strujić, J., Evangelizacijsko poslanje Crkve i novi oblici komunikacije, Sveučilište u Splitu Katolički bogoslovni fakultet, 2015. (odabrana poglavlja); Hrvatska biskupska konferencija, Crkva i mediji. Pastoralne smjernice, Zagreb, Glas Koncila, 2006.
Vigano, D. E. (ur.), Dizionario della comunicazione, Roma, Carocci, 2009.; Doronzo, R., Chiesa e mezzi di comunicazione: un rapporto da approfondire, Ed insieme, Terlizzi, 2009.; Riječki teološki časopis, 27 (2006) 1 (tema broja: Crkva i mediji); Eilers, F.-J., Comunicare nella comunità, Torino, Elle Di Ci, Leumann, 1997.; Giannatelli, R., Chiesa e comunicazione sociale. I documenti fondamentali, Torino, Elledici, 1996.; Giuliodori, C., Lorizio, G. (ur.), Teologia e comunicazione, Milano, San Paolo, 2001.; Carnicella, M. C., Comunicazione ed evangelizzazione nella Chiesa, Milano, Paoline, 1998.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu; prikupljenih 35% ocjene na kolokvijima.
- Nastavne aktivnosti – dva kolokvija (pismeno);
- Završni ispit (usmeni ispit);
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave kroz zadane nastavne aktivnosti – kumulativno ostvareno putem kolokvija.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
- Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
- Kolokvij – 35 %
- kolokviji – 35 %
- Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit – 30% (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) | |||||
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 | |||||
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 | |||||
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 | |||||
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 | |||||
Završni ispit | 0.66 | 30 | |||||
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta:
Upoznati studente s načinima na koje je Crkva kroz povijest komunicirala kao i načina na koji se odnosila prema medijima. Značajna pozornost posvećuje se analizi novijih dokumenata crkvenog učiteljstva koji govore o medijima s posebnim naglascima na teološko poimanje komunikacije, rasprave vezane uz prijenose liturgijskih slavlja, te mogućnosti koje suvremeni mediji pružaju Crkvi u njezinu poslanju
Vrednovati odnos Crkve i masovnih medija te načine komuniciranja Crkve u suvremenoj javnosti. Opisati način komuniciranje Crkve u pojedinim povijesnim razdobljima. Interpretirati važnije dokumente crkvenog učiteljstva o medijima. Analizirati način komuniciranja Crkve u pojedinim povijesnim razdobljima.
Valković, J., Crkva i svijet medija. Mogućnost susreta i različitost perspektiva, Zagreb, Glas Koncila, 2013. (odabrana poglavlja); Poli, G. F., Cardinali, M., Komunikacija u teološkoj perspektivi. Promišljanja o komunikativnim aspektima vjere, Zagreb, Kršćanska sadašnjost, 2008.; Strujić, J., Evangelizacijsko poslanje Crkve i novi oblici komunikacije, Sveučilište u Splitu Katolički bogoslovni fakultet, 2015. (odabrana poglavlja); Hrvatska biskupska konferencija, Crkva i mediji. Pastoralne smjernice, Zagreb, Glas Koncila, 2006.
Vigano, D. E. (ur.), Dizionario della comunicazione, Roma, Carocci, 2009.; Doronzo, R., Chiesa e mezzi di comunicazione: un rapporto da approfondire, Ed insieme, Terlizzi, 2009.; Riječki teološki časopis, 27 (2006) 1 (tema broja: Crkva i mediji); Eilers, F.-J., Comunicare nella comunità, Torino, Elle Di Ci, Leumann, 1997.; Giannatelli, R., Chiesa e comunicazione sociale. I documenti fondamentali, Torino, Elledici, 1996.; Giuliodori, C., Lorizio, G. (ur.), Teologia e comunicazione, Milano, San Paolo, 2001.; Carnicella, M. C., Comunicazione ed evangelizzazione nella Chiesa, Milano, Paoline, 1998.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu; prikupljenih 35% ocjene na kolokvijima.
- Nastavne aktivnosti – dva kolokvija (pismeno);
- Završni ispit (usmeni ispit);
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave kroz zadane nastavne aktivnosti – kumulativno ostvareno putem kolokvija.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
- Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
- Kolokvij – 35 %
- kolokviji – 35 %
- Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit – 30% (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) | |||||
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 | |||||
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 | |||||
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 | |||||
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 | |||||
Završni ispit | 0.66 | 30 | |||||
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta:
Upoznati studente s načinima na koje je Crkva kroz povijest komunicirala kao i načina na koji se odnosila prema medijima. Značajna pozornost posvećuje se analizi novijih dokumenata crkvenog učiteljstva koji govore o medijima s posebnim naglascima na teološko poimanje komunikacije, rasprave vezane uz prijenose liturgijskih slavlja, te mogućnosti koje suvremeni mediji pružaju Crkvi u njezinu poslanju
Vrednovati odnos Crkve i masovnih medija te načine komuniciranja Crkve u suvremenoj javnosti. Opisati način komuniciranje Crkve u pojedinim povijesnim razdobljima. Interpretirati važnije dokumente crkvenog učiteljstva o medijima. Analizirati način komuniciranja Crkve u pojedinim povijesnim razdobljima.
Valković, J., Crkva i svijet medija. Mogućnost susreta i različitost perspektiva, Zagreb, Glas Koncila, 2013. (odabrana poglavlja); Poli, G. F., Cardinali, M., Komunikacija u teološkoj perspektivi. Promišljanja o komunikativnim aspektima vjere, Zagreb, Kršćanska sadašnjost, 2008.; Strujić, J., Evangelizacijsko poslanje Crkve i novi oblici komunikacije, Sveučilište u Splitu Katolički bogoslovni fakultet, 2015. (odabrana poglavlja); Hrvatska biskupska konferencija, Crkva i mediji. Pastoralne smjernice, Zagreb, Glas Koncila, 2006.
Vigano, D. E. (ur.), Dizionario della comunicazione, Roma, Carocci, 2009.; Doronzo, R., Chiesa e mezzi di comunicazione: un rapporto da approfondire, Ed insieme, Terlizzi, 2009.; Riječki teološki časopis, 27 (2006) 1 (tema broja: Crkva i mediji); Eilers, F.-J., Comunicare nella comunità, Torino, Elle Di Ci, Leumann, 1997.; Giannatelli, R., Chiesa e comunicazione sociale. I documenti fondamentali, Torino, Elledici, 1996.; Giuliodori, C., Lorizio, G. (ur.), Teologia e comunicazione, Milano, San Paolo, 2001.; Carnicella, M. C., Comunicazione ed evangelizzazione nella Chiesa, Milano, Paoline, 1998.
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu; prikupljenih 35% ocjene na kolokvijima.
- Nastavne aktivnosti – dva kolokvija (pismeno);
- Završni ispit (usmeni ispit);
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave kroz zadane nastavne aktivnosti – kumulativno ostvareno putem kolokvija.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
- Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
- Kolokvij – 35 %
- kolokviji – 35 %
- Završni ispit – 30% ocjene
usmeni ispit – 30% (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) | |||||
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 | |||||
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 | |||||
Kolokvij-međuispit | 0.77 | 35 | |||||
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 | |||||
Završni ispit | 0.66 | 30 | |||||
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |