Kolegij
Polaznici će steći temeljna znanja o upravljanju marketinškim
komunikacijama te spoznati učinke tržišne komunikacije na uspjeh
poduzeća, industrija i nacionalnih ekonomija. Ovaj predmet omogućit
će polaznicima i usvajanje potrebnih znanja (i teorijskih i praktičnih)
za organiziranje kampanja interaktivne marketinške komunikacije kao
najpropulzivnijem području u marketinškoj komunikaciji. Ciljevi
predmeta ogledaju se u korištenju teorijskih i praktičnih spoznaja
cjelovitog komunikacijskog miksa u postizanju ciljeva postavljenih u
marketinškoj strategiji. U suvremenom svijetu metode i oblici
marketinške komunikacije su se strahovito promijenili zahvaljujući
napretku tehnologije, posebno elektronike. Stoga je na marketinškim
menadžerima da prate te promjene i integriraju sve oblike
komunikacije tako da se postignu maksimalni sinergijski učinci u
djelovanju na ponašanje potrošača.
Razlikovati modele marketinške komunikacije. Ilustrirati strategiju
istraživanja tržišta. Identificirati temeljna načela marketinškog
komuniciranja. Interpretirati efekte marketinškog spleta na ponašanje
potrošača. Prepoznati utjecaje globalnih marketinških trendova na
lokalnoj razini masovnih komunikacija. Kategorizirati društvene
grupe obzirom na ciljeve marketinske komunikacije. Procijeniti etičke
izazove marketinških kampanja. Opisati osnovne marketinške alate
novih tehnologija.
Kesić, T. (2003). Integrirana markentiška komunikacija, Zagreb:
Opinio. (odabrana poglavlja)
Solomon, G. Bamossy, S. Askegaard, M. K. Hogg (2015). Ponašanje
potrošača, Europska slika, 4. izdanje, Zagreb : Mate (odabrana
poglavlja)
Kotler, P., (2001). Osnove marketinga, Zagreb, Mate (odabrana
poglavlja)
Belch, George E, Belch, Michael A, (2011). Advertising and Promotion:
An Integrated Marketing Communications Perspective, 9th edition,
Global Edition, McGraw-Hill.
Duncan, Tom (2005). Principles of Advertising and IMC (2nd edition),
McGraw-Hill.
Fill, Chris. (2006). Marketing Communication: Engagement, Strategies
and Practice, 4th edition, Prentice Hall.
Kotler, Philip and K.L. Keller. (2011). Marketing Managment (14th
edition), Prentice Hall.
Martinović, M. (ur.) (2012) Marketing u Hrvatskoj, Mate: Zagreb
Panian, Ž. (2003) Odnosi s klijentima u e – poslovanju, Zagreb:
Sinergija.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na usmenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
a) 1. kolokvij – 25%
b) 2. kolokvij – 25%
c) seminarsko izlaganje – 20%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.8 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.8 | 70 |
Završni ispit | 1.2 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Polaznici će steći temeljna znanja o upravljanju marketinškim
komunikacijama te spoznati učinke tržišne komunikacije na uspjeh
poduzeća, industrija i nacionalnih ekonomija. Ovaj predmet omogućit
će polaznicima i usvajanje potrebnih znanja (i teorijskih i praktičnih)
za organiziranje kampanja interaktivne marketinške komunikacije kao
najpropulzivnijem području u marketinškoj komunikaciji. Ciljevi
predmeta ogledaju se u korištenju teorijskih i praktičnih spoznaja
cjelovitog komunikacijskog miksa u postizanju ciljeva postavljenih u
marketinškoj strategiji. U suvremenom svijetu metode i oblici
marketinške komunikacije su se strahovito promijenili zahvaljujući
napretku tehnologije, posebno elektronike. Stoga je na marketinškim
menadžerima da prate te promjene i integriraju sve oblike
komunikacije tako da se postignu maksimalni sinergijski učinci u
djelovanju na ponašanje potrošača.
Razlikovati modele marketinške komunikacije. Ilustrirati strategiju
istraživanja tržišta. Identificirati temeljna načela marketinškog
komuniciranja. Interpretirati efekte marketinškog spleta na ponašanje
potrošača. Prepoznati utjecaje globalnih marketinških trendova na
lokalnoj razini masovnih komunikacija. Kategorizirati društvene
grupe obzirom na ciljeve marketinske komunikacije. Procijeniti etičke
izazove marketinških kampanja. Opisati osnovne marketinške alate
novih tehnologija.
Kesić, T. (2003). Integrirana markentiška komunikacija, Zagreb:
Opinio. (odabrana poglavlja)
Solomon, G. Bamossy, S. Askegaard, M. K. Hogg (2015). Ponašanje
potrošača, Europska slika, 4. izdanje, Zagreb : Mate (odabrana
poglavlja)
Kotler, P., (2001). Osnove marketinga, Zagreb, Mate (odabrana
poglavlja)
Belch, George E, Belch, Michael A, (2011). Advertising and Promotion:
An Integrated Marketing Communications Perspective, 9th edition,
Global Edition, McGraw-Hill.
Duncan, Tom (2005). Principles of Advertising and IMC (2nd edition),
McGraw-Hill.
Fill, Chris. (2006). Marketing Communication: Engagement, Strategies
and Practice, 4th edition, Prentice Hall.
Kotler, Philip and K.L. Keller. (2011). Marketing Managment (14th
edition), Prentice Hall.
Martinović, M. (ur.) (2012) Marketing u Hrvatskoj, Mate: Zagreb
Panian, Ž. (2003) Odnosi s klijentima u e – poslovanju, Zagreb:
Sinergija.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na usmenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
a) 1. kolokvij – 25%
b) 2. kolokvij – 25%
c) seminarsko izlaganje – 20%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.8 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.8 | 70 |
Završni ispit | 1.2 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Polaznici će steći temeljna znanja o upravljanju marketinškim
komunikacijama te spoznati učinke tržišne komunikacije na uspjeh
poduzeća, industrija i nacionalnih ekonomija. Ovaj predmet omogućit
će polaznicima i usvajanje potrebnih znanja (i teorijskih i praktičnih)
za organiziranje kampanja interaktivne marketinške komunikacije kao
najpropulzivnijem području u marketinškoj komunikaciji. Ciljevi
predmeta ogledaju se u korištenju teorijskih i praktičnih spoznaja
cjelovitog komunikacijskog miksa u postizanju ciljeva postavljenih u
marketinškoj strategiji. U suvremenom svijetu metode i oblici
marketinške komunikacije su se strahovito promijenili zahvaljujući
napretku tehnologije, posebno elektronike. Stoga je na marketinškim
menadžerima da prate te promjene i integriraju sve oblike
komunikacije tako da se postignu maksimalni sinergijski učinci u
djelovanju na ponašanje potrošača.
Razlikovati modele marketinške komunikacije. Ilustrirati strategiju
istraživanja tržišta. Identificirati temeljna načela marketinškog
komuniciranja. Interpretirati efekte marketinškog spleta na ponašanje
potrošača. Prepoznati utjecaje globalnih marketinških trendova na
lokalnoj razini masovnih komunikacija. Kategorizirati društvene
grupe obzirom na ciljeve marketinske komunikacije. Procijeniti etičke
izazove marketinških kampanja. Opisati osnovne marketinške alate
novih tehnologija.
Kesić, T. (2003). Integrirana markentiška komunikacija, Zagreb:
Opinio. (odabrana poglavlja)
Solomon, G. Bamossy, S. Askegaard, M. K. Hogg (2015). Ponašanje
potrošača, Europska slika, 4. izdanje, Zagreb : Mate (odabrana
poglavlja)
Kotler, P., (2001). Osnove marketinga, Zagreb, Mate (odabrana
poglavlja)
Belch, George E, Belch, Michael A, (2011). Advertising and Promotion:
An Integrated Marketing Communications Perspective, 9th edition,
Global Edition, McGraw-Hill.
Duncan, Tom (2005). Principles of Advertising and IMC (2nd edition),
McGraw-Hill.
Fill, Chris. (2006). Marketing Communication: Engagement, Strategies
and Practice, 4th edition, Prentice Hall.
Kotler, Philip and K.L. Keller. (2011). Marketing Managment (14th
edition), Prentice Hall.
Martinović, M. (ur.) (2012) Marketing u Hrvatskoj, Mate: Zagreb
Panian, Ž. (2003) Odnosi s klijentima u e – poslovanju, Zagreb:
Sinergija.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na usmenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
a) 1. kolokvij – 25%
b) 2. kolokvij – 25%
c) seminarsko izlaganje – 20%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.8 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.8 | 70 |
Završni ispit | 1.2 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |