Kolegij
Polaznici će steći temeljna znanja o upravljanju marketinškim
komunikacijama te spoznati učinke tržišne komunikacije na uspjeh
poduzeća, industrija i nacionalnih ekonomija. Ovaj predmet omogućit
će polaznicima i usvajanje potrebnih znanja (i teorijskih i praktičnih)
za organiziranje kampanja interaktivne marketinške komunikacije kao
najpropulzivnijem području u marketinškoj komunikaciji. Ciljevi
predmeta ogledaju se u korištenju teorijskih i praktičnih spoznaja
cjelovitog komunikacijskog miksa u postizanju ciljeva postavljenih u
marketinškoj strategiji. U suvremenom svijetu metode i oblici
marketinške komunikacije su se strahovito promijenili zahvaljujući
napretku tehnologije, posebno elektronike. Stoga je na marketinškim
menadžerima da prate te promjene i integriraju sve oblike
komunikacije tako da se postignu maksimalni sinergijski učinci u
djelovanju na ponašanje potrošača.
Kesić, T. (2003). Integrirana markentiška komunikacija, Zagreb:
Opinio. (odabrana poglavlja)
Solomon, G. Bamossy, S. Askegaard, M. K. Hogg (2015). Ponašanje
potrošača, Europska slika, 4. izdanje, Zagreb : Mate (odabrana
poglavlja)
Kotler, P., (2001). Osnove marketinga, Zagreb, Mate (odabrana
poglavlja)
Belch, George E, Belch, Michael A, (2011). Advertising and Promotion:
An Integrated Marketing Communications Perspective, 9th edition,
Global Edition, McGraw-Hill.
Duncan, Tom (2005). Principles of Advertising and IMC (2nd edition),
McGraw-Hill.
Fill, Chris. (2006). Marketing Communication: Engagement, Strategies
and Practice, 4th edition, Prentice Hall.
Kotler, Philip and K.L. Keller. (2011). Marketing Managment (14th
edition), Prentice Hall.
Martinović, M. (ur.) (2012) Marketing u Hrvatskoj, Mate: Zagreb
Panian, Ž. (2003) Odnosi s klijentima u e – poslovanju, Zagreb:
Sinergija.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na usmenom
ispitu je 50% točne riješenosti)