Kolegij
Studiji
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošćuStudijska godina
1ISVU ID
186871ECTS
5
Studenti se upoznaju i svladavaju proces strateškog planiranja i
upravljanja u odnosima s javnošću analizirajući ključne pojmove i
korake strateškog planiranja i njihove primjene u praksi. Detaljno
analizirajući četverofazni proces planiranja i upravljanja odnosima s
javnošću, studenti se upoznaju s istraživačkim i analitičkim
metodama, važnošću postavljanja komunikacijskih ciljeva i
određivanju stakeholdera i ciljnih javnosti, proaktivnim i reaktivnim
strategijama te zakonitostima i metodama evaluacije. Studenti
završetkom ovog predmeta stječu kompetencije za pripremu
komunikacijskih planova i strategija, njihove provedbe te konačno,
evaluacije i revizije provedenih aktivnosti.
Jugo, D., Strategije odnosa s javnošću, Zagreb, Profil &Novelti
Millenium, 2012.;
Gregory, A., Planiranje i upravljanje kampanjama, Zagreb, HUOJ,
2006.; Tench, R., Yeomans, L., Otkrivanje odnosa s javnošću, Zagreb,
HUOJ, 2009.
Weintraub Austin, E., Strategic Public Relations Management, New
Jersey, Lawrence Erlbaum Associates, 2006.; Smith, R., Strategic
Planning for Public Relations, New York i London, Routledge, Taylor
and Francis Group, 2009.; Wilcox, D. L., Cameron, G. T., Public
relations – Strategies and tactics, Boston, Pearson education, 2012.
Potter, L., Komunikacijski plan – srž strateških komunikacija, Zagreb,
HUOJ, 2007.; Tomić, Z., Odnosi s javnošću – teorija i praksa, Zagreb-
Sarajevo, Synopsis, 2008.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu.
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i
izloženo seminarsko izlaganje.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno
ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
1) seminarsko izlaganje
2) 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni)
3) završni ispit (pismeni)