Kolegij
Studiji
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošćuStudijska godina
2ISVU ID
198636ECTS
5
Predmet omogućava studentima stjecanje znanja o vrstama kriza i
institucijama koje su njima pogođene, iz perspektive odnosa s
javnošću. Osim što daje uvid u načine na koji se krize mogu
prevenirati, odnosno predvidjeti, predmet opisuje metode korištenja
instrumenata odnosa s javnošću u upravljanju kriznim situacijama. U
seminarima se analiziraju krizni slučajevi u različitim društvenim i
kulturnim područjima u Hrvatskoj i svijetu čime se, uz usvajanje
pravila i operacionalizacije kriznog komuniciranja, studente priprema
za samostalni i timski rad u vrednovanju i analiziranju kriza i nošenja
s njima, pogotovo s obzirom na različite karaktere institucija i njihovih
javnosti.
De la Cierva, Y., (2021.) Leading companies through storms and crisis.
Principles and best practices in prevention, crisis management and
communication. EUNSA, Pamplona.; De la Cierva, Y., (2021.) Crisis
Management in the Catholic Church: Principles and best practices.
ISCOM, Rim.
Coombs, W. T. (2019) Ongoing Crisis Communication: Planning,
Managing, and Responding Fifth Edition, SAGE Publications. Los
Angeles, London, New Delhi, Singapore, Washington DC, Melbourne
(odabrana poglavlja); Jugo, D. (2017) Menadžment kriznog
komuniciranja, Školska knjiga, Zagreb (odabrana poglavlja); Fearn-
Banks, K. (2016) Crisis Communications: A Casebook Approach, Fifth
Edition, Routledge Taylor&Francis Group, New York and London
(odabrana poglavlja); Lerbinger, O. (2012) The Crisis Manager: Facing
Disasters, Conflicts, and Failures, Routledge, New York (odabrana
poglavlja); Mora, J. M. Cultivating Reputation with the aid of
Communication, u: Universities’ Reputation, Mora J. M. ur. EUNSA,
Barañáin, 2015, Kindle edition.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu.
2. Uredno izvršene seminarske obveze – pripremljeno i
izloženo seminarsko izlaganje.
3. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno
ostvareno na seminarskom izlaganju i na dva kolokvija.
1) Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
2) Završna vježba