Uvesti studenta u metode zdravstvenog odgoja kao specifičnost rada medicinske sestre/tehničara prvostupnice/prvostupnika. Osposobiti studenta za utvrđivanje zdravstveno-odgojnih potreba pojedinca i skupina, planiranje zdravstveno-odgojnih aktivnosti, provođenje programa zdravstvenog odgoja, pomoć pojedincima i skupinama u korištenju vlastitih resursa za zdravlje. Osposobiti studenta za provođenje aktivnosti usmjerenih unapređenju zdravlja.
Analizirati osnovne metode učenja i poučavanja; - primijeniti didaktička načela u provođenju zdravstvenog odgoja; - procijeniti zdravstveno-odgojne potrebe pojedinca i skupina; - planirati zdravstveno-odgojne aktivnosti pojedinca; - provoditi programe zdravstvenog odgoja pojedinca i skupina; - provoditi aktivnosti usmjerene prema unapređenju zdravlja.
Barath A. Kultura odgoj i zdravlje, Viša medicinska škola, katedra za psihologiju, Zagreb 1995.
Vizek Vidović V. Rijavec M., Vlahović-Štetić V., Miljković D. Psihologija obrazovanja. Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu 2014.
LEMON, poglavlje 1., Život, zdravlje i okolina, 1996. 4. LEMON, poglavlje 5., Zdravstveno obrazovanje i prosvjećivanje, 1996.