Kolegij
Ciljevi: Upoznati studente s osnovama latinske gramatike (morfologija) i postići sposobnost prevođenja jednostavnih latinskih tekstova.
Sadržaj: 1. Klasični i tradicionalni izgovor; naglasak; 2. Deklinacije imenica i pridjeva; 3. Konjugacije i glagolska vremena; 4. Komparacija pridjeva i priloga; 5. Zamjenice; 6. Brojevi i prijedlozi.
1. Primijeniti osnove morfologije na latinskome tekstu. 2. Razlikovati klasični i tradicionalni izgovor. 3. Odrediti strukturu latinske rečenice (funkcije riječi, njihove odnose; razlika u strukturi aktivne i pasivne rečenice 4. Prevesti jednostavne latinske rečenice uz pomoć rječnika
V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Elementa latina, Zagreb 2004.; V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Latinska gramatika, Zagreb; M. Divković, Latinsko–hrvatski rječnik, Zagreb 1988. (i druga izdanja)
D. Salopek, D. Škiljan, Z. Šešelj, Orbis Romanus 1, Zagreb
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
- Uredno pripremljene vježbe za nastavu – pripremljene domaće zadaće;
- Stjecanje minimalnog uspjeha od 35 % tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno.
- Nastavne aktivnosti – domaća zadaća; 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);
- Završni ispit (pismeni i usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70 % ocjene
- izvršene domaće zadaće – 10%
- 1. kolokvij – 30%
- 2. kolokvij – 30%
b) Završni ispit – 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
- pismeni i usmeni ispit – 30%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.36 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 0.36 | 30 |
Domaća zadaća | 0.12 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 1.64 | 70 |
Završni ispit | 0.36 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Ciljevi: Upoznati studente s osnovama latinske gramatike (morfologija) i postići sposobnost prevođenja jednostavnih latinskih tekstova.
Sadržaj: 1. Klasični i tradicionalni izgovor; naglasak; 2. Deklinacije imenica i pridjeva; 3. Konjugacije i glagolska vremena; 4. Komparacija pridjeva i priloga; 5. Zamjenice; 6. Brojevi i prijedlozi.
1. Primijeniti osnove morfologije na latinskome tekstu. 2. Razlikovati klasični i tradicionalni izgovor. 3. Odrediti strukturu latinske rečenice (funkcije riječi, njihove odnose; razlika u strukturi aktivne i pasivne rečenice 4. Prevesti jednostavne latinske rečenice uz pomoć rječnika
V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Elementa latina, Zagreb 2004.; V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Latinska gramatika, Zagreb; M. Divković, Latinsko–hrvatski rječnik, Zagreb 1988. (i druga izdanja)
D. Salopek, D. Škiljan, Z. Šešelj, Orbis Romanus 1, Zagreb
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
- Uredno pripremljene vježbe za nastavu – pripremljene domaće zadaće;
- Stjecanje minimalnog uspjeha od 35 % tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno.
- Nastavne aktivnosti – domaća zadaća; 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);
- Završni ispit (pismeni i usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70 % ocjene
- izvršene domaće zadaće – 10%
- 1. kolokvij – 30%
- 2. kolokvij – 30%
b) Završni ispit – 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
- pismeni i usmeni ispit – 30%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.36 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 0.36 | 30 |
Domaća zadaća | 0.12 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 1.64 | 70 |
Završni ispit | 0.36 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Ciljevi: Upoznati studente s osnovama latinske gramatike (morfologija) i postići sposobnost prevođenja jednostavnih latinskih tekstova.
Sadržaj: 1. Klasični i tradicionalni izgovor; naglasak; 2. Deklinacije imenica i pridjeva; 3. Konjugacije i glagolska vremena; 4. Komparacija pridjeva i priloga; 5. Zamjenice; 6. Brojevi i prijedlozi.
1. Primijeniti osnove morfologije na latinskome tekstu. 2. Razlikovati klasični i tradicionalni izgovor. 3. Odrediti strukturu latinske rečenice (funkcije riječi, njihove odnose; razlika u strukturi aktivne i pasivne rečenice 4. Prevesti jednostavne latinske rečenice uz pomoć rječnika
V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Elementa latina, Zagreb 2004.; V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Latinska gramatika, Zagreb; M. Divković, Latinsko–hrvatski rječnik, Zagreb 1988. (i druga izdanja)
D. Salopek, D. Škiljan, Z. Šešelj, Orbis Romanus 1, Zagreb
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
- Uredno pripremljene vježbe za nastavu – pripremljene domaće zadaće;
- Stjecanje minimalnog uspjeha od 35 % tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti – ostvareno kumulativno.
- Nastavne aktivnosti – domaća zadaća; 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni);
- Završni ispit (pismeni i usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70 % ocjene
- izvršene domaće zadaće – 10%
- 1. kolokvij – 30%
- 2. kolokvij – 30%
b) Završni ispit – 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
- pismeni i usmeni ispit – 30%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.36 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 0.36 | 30 |
Domaća zadaća | 0.12 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 1.64 | 70 |
Završni ispit | 0.36 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |