Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
144104ECTS
3
Glavni cilj predmeta je da student studija sestrinstva usvoji temelje makroskopske i mikroskopske morfologije pojedinih organa i organskih sustava čovjeka. Stečeno i usvojeno znanje iz anatomije treba omogućiti studentu bolje razumijevanje fizioloških, patofizioloških i patoloških procesa u organizmu te svladavanje kliničkih predmeta i postupaka sestrinske skrbi.
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Krešimir Rotim i suradnici: Anatomija, Knjižara Ljevak, Zagreb 2017.
•Keros P, Pećina M, Ivančić Košuta N. Temelji anatomije čovjeka. Naklada Ljevak: Zagreb; 1999.
•Kovačić N, Lukić IK. Anatomija i fiziologija. Medicinska naklada: Zagreb; 2006.
•Platzer W. Anatomski atlas 1. Medicinska naklada: Zagreb; 2011.
•Sobotta: Atlas anatomije čovjeka
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 60% nastave)
2. Kolokvij
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: kolokvij i samostalan rad
2. Završni ispit (pismeni)
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.