Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
144104ECTS
3
Glavni cilj predmeta je da student studija sestrinstva usvoji temelje makroskopske i mikroskopske morfologije pojedinih organa i organskih sustava čovjeka. Stečeno i usvojeno znanje iz anatomije treba omogućiti studentu bolje razumijevanje fizioloških, patofizioloških i patoloških procesa u organizmu te svladavanje kliničkih predmeta i postupaka sestrinske skrbi.
Krešimir Rotim i suradnici: Anatomija, Knjižara Ljevak, Zagreb 2017.
•Keros P, Pećina M, Ivančić Košuta N. Temelji anatomije čovjeka. Naklada Ljevak: Zagreb; 1999.
•Kovačić N, Lukić IK. Anatomija i fiziologija. Medicinska naklada: Zagreb; 2006.
•Platzer W. Anatomski atlas 1. Medicinska naklada: Zagreb; 2011.
•Sobotta: Atlas anatomije čovjeka
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 60% nastave)
2. Kolokvij
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: kolokvij i samostalan rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.4 | 0 |
Samostalni rad | 0.4 | 15 |
Kolokvij-međuispit | 0.4 | 15 |
Ukupno tijekom nastave | 2.2 | 30 |
Završni ispit | 0.8 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Glavni cilj predmeta je da student studija sestrinstva usvoji temelje makroskopske i mikroskopske morfologije pojedinih organa i organskih sustava čovjeka. Stečeno i usvojeno znanje iz anatomije treba omogućiti studentu bolje razumijevanje fizioloških, patofizioloških i patoloških procesa u organizmu te svladavanje kliničkih predmeta i postupaka sestrinske skrbi.
Krešimir Rotim i suradnici: Anatomija, Knjižara Ljevak, Zagreb 2017.
•Keros P, Pećina M, Ivančić Košuta N. Temelji anatomije čovjeka. Naklada Ljevak: Zagreb; 1999.
•Kovačić N, Lukić IK. Anatomija i fiziologija. Medicinska naklada: Zagreb; 2006.
•Platzer W. Anatomski atlas 1. Medicinska naklada: Zagreb; 2011.
•Sobotta: Atlas anatomije čovjeka
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 60% nastave)
2. Kolokvij
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: kolokvij i samostalan rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.4 | 0 |
Samostalni rad | 0.4 | 15 |
Kolokvij-međuispit | 0.4 | 15 |
Ukupno tijekom nastave | 2.2 | 30 |
Završni ispit | 0.8 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Glavni cilj predmeta je da student studija sestrinstva usvoji temelje makroskopske i mikroskopske morfologije pojedinih organa i organskih sustava čovjeka. Stečeno i usvojeno znanje iz anatomije treba omogućiti studentu bolje razumijevanje fizioloških, patofizioloških i patoloških procesa u organizmu te svladavanje kliničkih predmeta i postupaka sestrinske skrbi.
Krešimir Rotim i suradnici: Anatomija, Knjižara Ljevak, Zagreb 2017.
•Keros P, Pećina M, Ivančić Košuta N. Temelji anatomije čovjeka. Naklada Ljevak: Zagreb; 1999.
•Kovačić N, Lukić IK. Anatomija i fiziologija. Medicinska naklada: Zagreb; 2006.
•Platzer W. Anatomski atlas 1. Medicinska naklada: Zagreb; 2011.
•Sobotta: Atlas anatomije čovjeka
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 60% nastave)
2. Kolokvij
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: kolokvij i samostalan rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.4 | 0 |
Samostalni rad | 0.4 | 15 |
Kolokvij-međuispit | 0.4 | 15 |
Ukupno tijekom nastave | 2.2 | 30 |
Završni ispit | 0.8 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.
Ishodi učenja
- reproducirati znanje iz opće anatomije i znanje o građi organa organskih sustava;
- analizirati građu čovječjeg tijela i interpretirati životne funkcije;
- razumjeti patofiziološke i patološke procese u organizmu;
- koristiti nove spoznaje u svladavanju predmeta iz kliničke medicine i postupaka sestrinske skrbi;
- razviti integralni pristup zdravlju i bolesti i promatrati stanicu i organizam kao integrirani sustav;
- interpretirati i objasniti normalne fiziološke i anatomske vrijednosti.