Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
144114ECTS
2
Studentu predočiti osnove informatike te sestrinske informatike i
njezinu primjenu u području zdravstvene njege. Stečeno znanje
trebalo bi pomoći studentu u razumijevanju zdravstvenih
informacijskih sustava, osobito u hrvatskome zdravstvenom sustavu,
računalnih tehnika u sestrinskoj praksi te postupaka rada s relacijskim
bazama podataka. Usvojene vještine omogućile bi studentu primjenu
računala u komunikaciji i pretraživanju baze podataka te primjenu
informatičke tehnologije u sestrinskoj dokumentaciji.
Nakon odslušanog predmeta studenti će moći:
- - opisati i objasniti temeljne pojmove informatike te zdravstvenih informacijskih sustava;
- - objasniti i primijeniti računalne tehnike u procesu zdravstvene njege;
- - odabrati relevantne baze podataka koje su primjenjive u procesu zdravstvene njege te za učenje i istraživanje;
- - primijeniti informatičku tehnologiju u svim komunikacijskim procesima u zdravstvenim ustanovama;
- - primijeniti informatiku u procesu unapređenja sestrinske dokumentacije i zaštiti zdravstvenih i osobnih podataka bolesnika.
1. Kern, J., Petrovečki, M. (ur.): Medicinska informatika. Medicinska
naklada, Zagreb 2009. (odabrana poglavlja)
2. Somek, M.: Skripta iz informatike, Zdravstveno veleučilište, e-
stranice Katedre za informatiku, Zagreb 2010.
3. Priručnik za izvođenje vježbi (u izradi)
1. Različiti priručnici za Excel, Word, PowerPoint i dr. dostupni on-line
2. Članci iz stručnih i znanstvenih časopisa s temama iz sestrinke
informatike
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave).
2. Uredno izvršene vježbe i domaća zadaća.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: domaća zadaća
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9% bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova

Studentu predočiti osnove informatike te sestrinske informatike i
njezinu primjenu u području zdravstvene njege. Stečeno znanje
trebalo bi pomoći studentu u razumijevanju zdravstvenih
informacijskih sustava, osobito u hrvatskome zdravstvenom sustavu,
računalnih tehnika u sestrinskoj praksi te postupaka rada s relacijskim
bazama podataka. Usvojene vještine omogućile bi studentu primjenu
računala u komunikaciji i pretraživanju baze podataka te primjenu
informatičke tehnologije u sestrinskoj dokumentaciji.
Nakon odslušanog predmeta studenti će moći:
- - opisati i objasniti temeljne pojmove informatike te zdravstvenih informacijskih sustava;
- - objasniti i primijeniti računalne tehnike u procesu zdravstvene njege;
- - odabrati relevantne baze podataka koje su primjenjive u procesu zdravstvene njege te za učenje i istraživanje;
- - primijeniti informatičku tehnologiju u svim komunikacijskim procesima u zdravstvenim ustanovama;
- - primijeniti informatiku u procesu unapređenja sestrinske dokumentacije i zaštiti zdravstvenih i osobnih podataka bolesnika.
1. Kern, J., Petrovečki, M. (ur.): Medicinska informatika. Medicinska
naklada, Zagreb 2009. (odabrana poglavlja)
2. Somek, M.: Skripta iz informatike, Zdravstveno veleučilište, e-
stranice Katedre za informatiku, Zagreb 2010.
3. Priručnik za izvođenje vježbi (u izradi)
1. Različiti priručnici za Excel, Word, PowerPoint i dr. dostupni on-line
2. Članci iz stručnih i znanstvenih časopisa s temama iz sestrinke
informatike
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave).
2. Uredno izvršene vježbe i domaća zadaća.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: domaća zadaća
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9% bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova

Studentu predočiti osnove informatike te sestrinske informatike i
njezinu primjenu u području zdravstvene njege. Stečeno znanje
trebalo bi pomoći studentu u razumijevanju zdravstvenih
informacijskih sustava, osobito u hrvatskome zdravstvenom sustavu,
računalnih tehnika u sestrinskoj praksi te postupaka rada s relacijskim
bazama podataka. Usvojene vještine omogućile bi studentu primjenu
računala u komunikaciji i pretraživanju baze podataka te primjenu
informatičke tehnologije u sestrinskoj dokumentaciji.
Nakon odslušanog predmeta studenti će moći:
- - opisati i objasniti temeljne pojmove informatike te zdravstvenih informacijskih sustava;
- - objasniti i primijeniti računalne tehnike u procesu zdravstvene njege;
- - odabrati relevantne baze podataka koje su primjenjive u procesu zdravstvene njege te za učenje i istraživanje;
- - primijeniti informatičku tehnologiju u svim komunikacijskim procesima u zdravstvenim ustanovama;
- - primijeniti informatiku u procesu unapređenja sestrinske dokumentacije i zaštiti zdravstvenih i osobnih podataka bolesnika.
1. Kern, J., Petrovečki, M. (ur.): Medicinska informatika. Medicinska
naklada, Zagreb 2009. (odabrana poglavlja)
2. Somek, M.: Skripta iz informatike, Zdravstveno veleučilište, e-
stranice Katedre za informatiku, Zagreb 2010.
3. Priručnik za izvođenje vježbi (u izradi)
1. Različiti priručnici za Excel, Word, PowerPoint i dr. dostupni on-line
2. Članci iz stručnih i znanstvenih časopisa s temama iz sestrinke
informatike
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave).
2. Uredno izvršene vježbe i domaća zadaća.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: domaća zadaća
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9% bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
