Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
144115ECTS
2
Cilj predmeta je predočiti studentima osnovna načela, vrste i oblike ljudske
komunikacije te specifičnosti komunikacije u zdravstvu i osposobiti ih za
učinkovitu komunikaciju s pacijentima i članovima njihovih obitelji.
Nakon odslušanog predmeta i izvršenih svih obveza student će: - izreći
definiciju komunikacije, objasniti pojam, vrste, ciljeve i načela komunikacije;
- nabrojiti obilježja informacijske i terapijske komunikacije; - prepoznati i
demonstrirati osnovne neverbalne i paraverbalne poruke; - objasniti i
usporediti osnovne komunikacijske stilove; - prepoznati i demonstrirati
osnovne prepreke u komunikaciji s pacijentom i članom obitelji; - prepoznati
i razriješiti jednostavne prigovore u odnosu s pacijentom i članovima obitelji;
- usporediti i protumačiti specifičnosti komunikacije s osobama ograničenih
komunikacijskih sposobnosti, djecom, adolescentima i starijim osobama; -
pripremiti i izvesti prezentaciju na zadanu temu iz područja sestrinstva; -
identificirati i odabrati primjeren stil vođenja u timu.
1. Kathleen K. Reardon: Interpersonalna komunikacija – Gdje se misli
susreću, „Alineja”, Zagreb 1998.
2. Donald C. Pennington: Osnove socijalne psihologije, Naklada Slap,
Jastrebarsko 1996.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Uredno izvršene vježbe
Vrednovanje studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9% bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 1.2 | 30 |
Završni ispit | 0.8 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Cilj predmeta je predočiti studentima osnovna načela, vrste i oblike ljudske
komunikacije te specifičnosti komunikacije u zdravstvu i osposobiti ih za
učinkovitu komunikaciju s pacijentima i članovima njihovih obitelji.
Nakon odslušanog predmeta i izvršenih svih obveza student će: - izreći
definiciju komunikacije, objasniti pojam, vrste, ciljeve i načela komunikacije;
- nabrojiti obilježja informacijske i terapijske komunikacije; - prepoznati i
demonstrirati osnovne neverbalne i paraverbalne poruke; - objasniti i
usporediti osnovne komunikacijske stilove; - prepoznati i demonstrirati
osnovne prepreke u komunikaciji s pacijentom i članom obitelji; - prepoznati
i razriješiti jednostavne prigovore u odnosu s pacijentom i članovima obitelji;
- usporediti i protumačiti specifičnosti komunikacije s osobama ograničenih
komunikacijskih sposobnosti, djecom, adolescentima i starijim osobama; -
pripremiti i izvesti prezentaciju na zadanu temu iz područja sestrinstva; -
identificirati i odabrati primjeren stil vođenja u timu.
1. Kathleen K. Reardon: Interpersonalna komunikacija – Gdje se misli
susreću, „Alineja”, Zagreb 1998.
2. Donald C. Pennington: Osnove socijalne psihologije, Naklada Slap,
Jastrebarsko 1996.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Uredno izvršene vježbe
Vrednovanje studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9% bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 1.2 | 30 |
Završni ispit | 0.8 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Cilj predmeta je predočiti studentima osnovna načela, vrste i oblike ljudske
komunikacije te specifičnosti komunikacije u zdravstvu i osposobiti ih za
učinkovitu komunikaciju s pacijentima i članovima njihovih obitelji.
Nakon odslušanog predmeta i izvršenih svih obveza student će: - izreći
definiciju komunikacije, objasniti pojam, vrste, ciljeve i načela komunikacije;
- nabrojiti obilježja informacijske i terapijske komunikacije; - prepoznati i
demonstrirati osnovne neverbalne i paraverbalne poruke; - objasniti i
usporediti osnovne komunikacijske stilove; - prepoznati i demonstrirati
osnovne prepreke u komunikaciji s pacijentom i članom obitelji; - prepoznati
i razriješiti jednostavne prigovore u odnosu s pacijentom i članovima obitelji;
- usporediti i protumačiti specifičnosti komunikacije s osobama ograničenih
komunikacijskih sposobnosti, djecom, adolescentima i starijim osobama; -
pripremiti i izvesti prezentaciju na zadanu temu iz područja sestrinstva; -
identificirati i odabrati primjeren stil vođenja u timu.
1. Kathleen K. Reardon: Interpersonalna komunikacija – Gdje se misli
susreću, „Alineja”, Zagreb 1998.
2. Donald C. Pennington: Osnove socijalne psihologije, Naklada Slap,
Jastrebarsko 1996.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Uredno izvršene vježbe
Vrednovanje studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9% bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 1.2 | 30 |
Završni ispit | 0.8 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |