Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
144133ECTS
2
Cilj predmeta je prenijeti studentima znanje iz etiologije te o mehanizmima nastanka bolesti, s njihovim kliničkim manifestacijama, dijagnostičkim postupcima, osnovnim laboratorijskim i instrumentalnim pretragama i principima liječenja. Osposobiti polaznike studija za bolje razumijevanje bolesničke problematike s kojom se susreću u svakidašnjem radu. Stečeno znanje omogućit će im sudjelovanje u dijagnostičkoj obradi bolesnika, praćenju terapijskih postupaka i ishoda liječenja te veću samostalnost u radu.
Nakon odslušanog predmeta student će biti osposobljen: - objasniti osnovna načela nastanka internističkih bolesti; - prepoznati hitna stanja u internističkih bolesti; - objasniti patogenezu internističkih bolesti; - prepoznati simptome i znakove internističkih bolesti; - opisati važnost dijagnostičkih postupaka u otkrivanju bolesti; - objasniti metode liječenja internističkih bolesti; - opisati komplikacije internističkih bolesti.
1. Lukedna J., Petrač D. Interna medicina, 2. izdanje, Medicinska naklada, 2021.
1. Vrhovac B. i sur. Interna medicina. Naklada Ljevak, 2008.
1.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Vrednovanje kroz studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
- nedovoljan (1) 0-59,9%
- dovoljan (2) 60-69,9%
- dobar (3) 70-79,9%
- vrlo dobar (4) 80-89,9%
- izvrstan (5) 90-100%
vrsta aktivnosti | ECTS-koeficijent opterećenja studenata | udio ocjene (%) |
pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
ukupno tijekom nastave | 0.9 | 0 |
završni ispit | 1.1 | 100 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Cilj predmeta je prenijeti studentima znanje iz etiologije te o mehanizmima nastanka bolesti, s njihovim kliničkim manifestacijama, dijagnostičkim postupcima, osnovnim laboratorijskim i instrumentalnim pretragama i principima liječenja. Osposobiti polaznike studija za bolje razumijevanje bolesničke problematike s kojom se susreću u svakidašnjem radu. Stečeno znanje omogućit će im sudjelovanje u dijagnostičkoj obradi bolesnika, praćenju terapijskih postupaka i ishoda liječenja te veću samostalnost u radu.
Nakon odslušanog predmeta student će biti osposobljen: - objasniti osnovna načela nastanka internističkih bolesti; - prepoznati hitna stanja u internističkih bolesti; - objasniti patogenezu internističkih bolesti; - prepoznati simptome i znakove internističkih bolesti; - opisati važnost dijagnostičkih postupaka u otkrivanju bolesti; - objasniti metode liječenja internističkih bolesti; - opisati komplikacije internističkih bolesti.
1. Lukedna J., Petrač D. Interna medicina, 2. izdanje, Medicinska naklada, 2021.
1. Vrhovac B. i sur. Interna medicina. Naklada Ljevak, 2008.
1.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Vrednovanje kroz studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
- nedovoljan (1) 0-59,9%
- dovoljan (2) 60-69,9%
- dobar (3) 70-79,9%
- vrlo dobar (4) 80-89,9%
- izvrstan (5) 90-100%
vrsta aktivnosti | ECTS-koeficijent opterećenja studenata | udio ocjene (%) |
pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
ukupno tijekom nastave | 0.9 | 0 |
završni ispit | 1.1 | 100 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Cilj predmeta je prenijeti studentima znanje iz etiologije te o mehanizmima nastanka bolesti, s njihovim kliničkim manifestacijama, dijagnostičkim postupcima, osnovnim laboratorijskim i instrumentalnim pretragama i principima liječenja. Osposobiti polaznike studija za bolje razumijevanje bolesničke problematike s kojom se susreću u svakidašnjem radu. Stečeno znanje omogućit će im sudjelovanje u dijagnostičkoj obradi bolesnika, praćenju terapijskih postupaka i ishoda liječenja te veću samostalnost u radu.
Nakon odslušanog predmeta student će biti osposobljen: - objasniti osnovna načela nastanka internističkih bolesti; - prepoznati hitna stanja u internističkih bolesti; - objasniti patogenezu internističkih bolesti; - prepoznati simptome i znakove internističkih bolesti; - opisati važnost dijagnostičkih postupaka u otkrivanju bolesti; - objasniti metode liječenja internističkih bolesti; - opisati komplikacije internističkih bolesti.
1. Lukedna J., Petrač D. Interna medicina, 2. izdanje, Medicinska naklada, 2021.
1. Vrhovac B. i sur. Interna medicina. Naklada Ljevak, 2008.
1.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Vrednovanje kroz studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
- nedovoljan (1) 0-59,9%
- dovoljan (2) 60-69,9%
- dobar (3) 70-79,9%
- vrlo dobar (4) 80-89,9%
- izvrstan (5) 90-100%
vrsta aktivnosti | ECTS-koeficijent opterećenja studenata | udio ocjene (%) |
pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
ukupno tijekom nastave | 0.9 | 0 |
završni ispit | 1.1 | 100 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |