Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
144147ECTS
3
Cilj predmeta je predočiti studentima javnozdravstvene pojmove i probleme te ih osposobiti da primjenjuju i analiziraju javnozdravstvene probleme i samostalno procjenjuju uzročno-posljedične čimbenike. Cilj predmeta je osposobiti studente za samostalno planiranje sestrinskih postupaka i mjera u području javnog zdravstva. |
Definiranje zdravlja i sustava zdravstvene zaštite, činitelji koji utječu na zdravlje, unapređenje i promocija zdravlja, zdravstvene potrebe i zdravstveni zahtjevi, zdravstveno stanje stanovništva, populacijska dinamika i demografska obilježja, zdravlje pojedinca i zajednice, čimbenici rizika za zdravlje, zdravstveno gospodarstvo, metode društvene intervencije na području socijalne sigurnosti, nezaposlenost i zdravlje, socijalne potrebe i socijalna zaštita, suzaštita i samozaštita, ocjena zdravstvenog stanja stanovništva, intervencija prilikom kroničnih bolesti, planiranje i evaluacija zdravstvene zaštite, standardi i normativi, ocjena kvalitete rada i stručni nadzor, medicinska dokumentacija, značaj screening programa, nacionalni programi otkrivanja malignih bolesti. |
Nakon odslušanog predmeta i izvršenih svih obveza student će:- objasniti osnovne pojmove iz područja javnog zdravstva (zdravlje, sustav zdravstvene zaštite, zdravstveno gospodarstvo);- identificirati i opisati čimbenike rizika koji utječu na zdravlje u svim skupinama društvene zajednice te analizirati i povezati odnos između njih;- opisati metode društvene intervencije na području socijalne sigurnosti, nezaposlenosti i zdravlja;- protumačiti odnose između socijalnih potreba i socijalne zaštite, suzaštite i samozaštite;- predložiti i samostalno planirati sestrinske postupke i mjere u preventivno-medicinskom i socijalno-medicinskom aspektu na svim razinama zdravstvene zaštite;- procijeniti učinke sestrinskih postupaka i mjera u preventivno-medicinskom i socijalnomedicinskom aspektu. |
Puntarić D, Stašević I, Ropac D, i sur. Javno zdravtsvo. Zagreb: Medicinska naklada i Hrvatsko katoličko sveučilište, 2017.
Puntarić D, Ropac D, Jurčev Savičević A. javno zdravstvo. Zagreb: Medicinska naklada, 2015.
Studenti su obvezni redovito pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u radu izvršavanjem postavljenih zadataka na nastavi i izvan nje kroz sudjelovanje u raspravama. |
Pismeni ispit
Kriterij ocjenjivanja:
izvrstan (5) – od 90 do 100%
vrlo dobar (4) – od 80 do 89,9%
dobar (3) – od 70 do 79,9%
dovoljan (2) – od 60 do 69,9%
neprolaznom ocjenom (pad):
nedovoljan (1) – od 0 do 59,9%
Kontinuirano praćenje studenata tijekom nastave, odrađen seminarski rad (70%), pismeni ispit (30%)
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
|
Cilj predmeta je predočiti studentima javnozdravstvene pojmove i probleme te ih osposobiti da primjenjuju i analiziraju javnozdravstvene probleme i samostalno procjenjuju uzročno-posljedične čimbenike. Cilj predmeta je osposobiti studente za samostalno planiranje sestrinskih postupaka i mjera u području javnog zdravstva. |
Definiranje zdravlja i sustava zdravstvene zaštite, činitelji koji utječu na zdravlje, unapređenje i promocija zdravlja, zdravstvene potrebe i zdravstveni zahtjevi, zdravstveno stanje stanovništva, populacijska dinamika i demografska obilježja, zdravlje pojedinca i zajednice, čimbenici rizika za zdravlje, zdravstveno gospodarstvo, metode društvene intervencije na području socijalne sigurnosti, nezaposlenost i zdravlje, socijalne potrebe i socijalna zaštita, suzaštita i samozaštita, ocjena zdravstvenog stanja stanovništva, intervencija prilikom kroničnih bolesti, planiranje i evaluacija zdravstvene zaštite, standardi i normativi, ocjena kvalitete rada i stručni nadzor, medicinska dokumentacija, značaj screening programa, nacionalni programi otkrivanja malignih bolesti. |
Nakon odslušanog predmeta i izvršenih svih obveza student će:- objasniti osnovne pojmove iz područja javnog zdravstva (zdravlje, sustav zdravstvene zaštite, zdravstveno gospodarstvo);- identificirati i opisati čimbenike rizika koji utječu na zdravlje u svim skupinama društvene zajednice te analizirati i povezati odnos između njih;- opisati metode društvene intervencije na području socijalne sigurnosti, nezaposlenosti i zdravlja;- protumačiti odnose između socijalnih potreba i socijalne zaštite, suzaštite i samozaštite;- predložiti i samostalno planirati sestrinske postupke i mjere u preventivno-medicinskom i socijalno-medicinskom aspektu na svim razinama zdravstvene zaštite;- procijeniti učinke sestrinskih postupaka i mjera u preventivno-medicinskom i socijalnomedicinskom aspektu. |
Puntarić D, Stašević I, Ropac D, i sur. Javno zdravtsvo. Zagreb: Medicinska naklada i Hrvatsko katoličko sveučilište, 2017.
Puntarić D, Ropac D, Jurčev Savičević A. javno zdravstvo. Zagreb: Medicinska naklada, 2015.
Studenti su obvezni redovito pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u radu izvršavanjem postavljenih zadataka na nastavi i izvan nje kroz sudjelovanje u raspravama. |
Pismeni ispit
Kriterij ocjenjivanja:
izvrstan (5) – od 90 do 100%
vrlo dobar (4) – od 80 do 89,9%
dobar (3) – od 70 do 79,9%
dovoljan (2) – od 60 do 69,9%
neprolaznom ocjenom (pad):
nedovoljan (1) – od 0 do 59,9%
Kontinuirano praćenje studenata tijekom nastave, odrađen seminarski rad (70%), pismeni ispit (30%)
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
|
Cilj predmeta je predočiti studentima javnozdravstvene pojmove i probleme te ih osposobiti da primjenjuju i analiziraju javnozdravstvene probleme i samostalno procjenjuju uzročno-posljedične čimbenike. Cilj predmeta je osposobiti studente za samostalno planiranje sestrinskih postupaka i mjera u području javnog zdravstva. |
Definiranje zdravlja i sustava zdravstvene zaštite, činitelji koji utječu na zdravlje, unapređenje i promocija zdravlja, zdravstvene potrebe i zdravstveni zahtjevi, zdravstveno stanje stanovništva, populacijska dinamika i demografska obilježja, zdravlje pojedinca i zajednice, čimbenici rizika za zdravlje, zdravstveno gospodarstvo, metode društvene intervencije na području socijalne sigurnosti, nezaposlenost i zdravlje, socijalne potrebe i socijalna zaštita, suzaštita i samozaštita, ocjena zdravstvenog stanja stanovništva, intervencija prilikom kroničnih bolesti, planiranje i evaluacija zdravstvene zaštite, standardi i normativi, ocjena kvalitete rada i stručni nadzor, medicinska dokumentacija, značaj screening programa, nacionalni programi otkrivanja malignih bolesti. |
Nakon odslušanog predmeta i izvršenih svih obveza student će:- objasniti osnovne pojmove iz područja javnog zdravstva (zdravlje, sustav zdravstvene zaštite, zdravstveno gospodarstvo);- identificirati i opisati čimbenike rizika koji utječu na zdravlje u svim skupinama društvene zajednice te analizirati i povezati odnos između njih;- opisati metode društvene intervencije na području socijalne sigurnosti, nezaposlenosti i zdravlja;- protumačiti odnose između socijalnih potreba i socijalne zaštite, suzaštite i samozaštite;- predložiti i samostalno planirati sestrinske postupke i mjere u preventivno-medicinskom i socijalno-medicinskom aspektu na svim razinama zdravstvene zaštite;- procijeniti učinke sestrinskih postupaka i mjera u preventivno-medicinskom i socijalnomedicinskom aspektu. |
Puntarić D, Stašević I, Ropac D, i sur. Javno zdravtsvo. Zagreb: Medicinska naklada i Hrvatsko katoličko sveučilište, 2017.
Puntarić D, Ropac D, Jurčev Savičević A. javno zdravstvo. Zagreb: Medicinska naklada, 2015.
Studenti su obvezni redovito pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u radu izvršavanjem postavljenih zadataka na nastavi i izvan nje kroz sudjelovanje u raspravama. |
Pismeni ispit
Kriterij ocjenjivanja:
izvrstan (5) – od 90 do 100%
vrlo dobar (4) – od 80 do 89,9%
dobar (3) – od 70 do 79,9%
dovoljan (2) – od 60 do 69,9%
neprolaznom ocjenom (pad):
nedovoljan (1) – od 0 do 59,9%
Kontinuirano praćenje studenata tijekom nastave, odrađen seminarski rad (70%), pismeni ispit (30%)
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava za prijenos bodova |
|