Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
144135ECTS
1
Cilj predmeta je studentima predočiti prirodu nastanka, prepoznavanje, dijagnostiku, liječenje te moguće posljedice neuroloških bolesti i stanja. Spoznaja vodeće neurološke problematike hrvatske populacije (prema epidemiološkim podacima), mogućnost uspješne prevencije te zbrinjavanje hitnih stanja gdje bi odlaganje pružanja zdravstvene zaštite ugrozilo život, kvalitetu života ili posljedično invalidnost bolesnika. U spoznaji neurološke razine poremećaja dati važnost organizaciji i funkciji centralnoga i perifernoga živčanog sustava. Istaknuti mjesto, ulogu i značaj više medicinske sestre i tehničara u podizanju efikasnosti i kvalitete uspješnosti liječenja.
1. Demarin V., Trkanjec Z.: Neurologija za stomatologe, Medicinska naklada, Zagreb 2008.
2. Soldo-Butković, S., Titlić, M.: Neurologija: Za visoku školu za medicinske sestre, fizioterapeute, inženjere radiologije, Osijek, 2018.
Vesna Brinar i suradnici. Neurologija za medicinare, drugo obnovljeno i dopunjeno izdanje, Zagreb 2019.
Primijeniti spoznaje modernog menadžmenta u uspješnom sprječavanju i liječenju neuroloških bolesti, stanja i njihovih posljedica; - prepoznati vodeće neurološke poremećaje i njihove posljedice; - prepoznati kako uspješno prevenirati takve bolest; - u slučaju hitnih stanja uspješno zbrinuti bolesnika.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Vrednovanje studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene: nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova, dovoljan (2) 60-69,9% bodova, dobar (3) 70-79,9 % bodova, vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova, izvrstan (5) 90-100% bodova
Pohađanje nastave- ECTS bodovi 0.4, udio ocjene 0. Ukupno tijekom nastave- ECTS bodovi 0.4, udio ocjene 0. Završni ispit - ECTS bodovi 0.6, udio ocjene 100. UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) - ECTS bodovi 1, udio ocjene 100.
Cilj predmeta je studentima predočiti prirodu nastanka, prepoznavanje, dijagnostiku, liječenje te moguće posljedice neuroloških bolesti i stanja. Spoznaja vodeće neurološke problematike hrvatske populacije (prema epidemiološkim podacima), mogućnost uspješne prevencije te zbrinjavanje hitnih stanja gdje bi odlaganje pružanja zdravstvene zaštite ugrozilo život, kvalitetu života ili posljedično invalidnost bolesnika. U spoznaji neurološke razine poremećaja dati važnost organizaciji i funkciji centralnoga i perifernoga živčanog sustava. Istaknuti mjesto, ulogu i značaj više medicinske sestre i tehničara u podizanju efikasnosti i kvalitete uspješnosti liječenja.
1. Demarin V., Trkanjec Z.: Neurologija za stomatologe, Medicinska naklada, Zagreb 2008.
2. Soldo-Butković, S., Titlić, M.: Neurologija: Za visoku školu za medicinske sestre, fizioterapeute, inženjere radiologije, Osijek, 2018.
Vesna Brinar i suradnici. Neurologija za medicinare, drugo obnovljeno i dopunjeno izdanje, Zagreb 2019.
Primijeniti spoznaje modernog menadžmenta u uspješnom sprječavanju i liječenju neuroloških bolesti, stanja i njihovih posljedica; - prepoznati vodeće neurološke poremećaje i njihove posljedice; - prepoznati kako uspješno prevenirati takve bolest; - u slučaju hitnih stanja uspješno zbrinuti bolesnika.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Vrednovanje studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene: nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova, dovoljan (2) 60-69,9% bodova, dobar (3) 70-79,9 % bodova, vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova, izvrstan (5) 90-100% bodova
Pohađanje nastave- ECTS bodovi 0.4, udio ocjene 0. Ukupno tijekom nastave- ECTS bodovi 0.4, udio ocjene 0. Završni ispit - ECTS bodovi 0.6, udio ocjene 100. UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) - ECTS bodovi 1, udio ocjene 100.
Cilj predmeta je studentima predočiti prirodu nastanka, prepoznavanje, dijagnostiku, liječenje te moguće posljedice neuroloških bolesti i stanja. Spoznaja vodeće neurološke problematike hrvatske populacije (prema epidemiološkim podacima), mogućnost uspješne prevencije te zbrinjavanje hitnih stanja gdje bi odlaganje pružanja zdravstvene zaštite ugrozilo život, kvalitetu života ili posljedično invalidnost bolesnika. U spoznaji neurološke razine poremećaja dati važnost organizaciji i funkciji centralnoga i perifernoga živčanog sustava. Istaknuti mjesto, ulogu i značaj više medicinske sestre i tehničara u podizanju efikasnosti i kvalitete uspješnosti liječenja.
1. Demarin V., Trkanjec Z.: Neurologija za stomatologe, Medicinska naklada, Zagreb 2008.
2. Soldo-Butković, S., Titlić, M.: Neurologija: Za visoku školu za medicinske sestre, fizioterapeute, inženjere radiologije, Osijek, 2018.
Vesna Brinar i suradnici. Neurologija za medicinare, drugo obnovljeno i dopunjeno izdanje, Zagreb 2019.
Primijeniti spoznaje modernog menadžmenta u uspješnom sprječavanju i liječenju neuroloških bolesti, stanja i njihovih posljedica; - prepoznati vodeće neurološke poremećaje i njihove posljedice; - prepoznati kako uspješno prevenirati takve bolest; - u slučaju hitnih stanja uspješno zbrinuti bolesnika.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Vrednovanje studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene: nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova, dovoljan (2) 60-69,9% bodova, dobar (3) 70-79,9 % bodova, vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova, izvrstan (5) 90-100% bodova
Pohađanje nastave- ECTS bodovi 0.4, udio ocjene 0. Ukupno tijekom nastave- ECTS bodovi 0.4, udio ocjene 0. Završni ispit - ECTS bodovi 0.6, udio ocjene 100. UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) - ECTS bodovi 1, udio ocjene 100.
Ishodi učenja
Primijeniti spoznaje modernog menadžmenta u uspješnom sprječavanju i liječenju neuroloških bolesti, stanja i njihovih posljedica; - prepoznati vodeće neurološke poremećaje i njihove posljedice; - prepoznati kako uspješno prevenirati takve bolest; - u slučaju hitnih stanja uspješno zbrinuti bolesnika.
Ishodi učenja
Primijeniti spoznaje modernog menadžmenta u uspješnom sprječavanju i liječenju neuroloških bolesti, stanja i njihovih posljedica; - prepoznati vodeće neurološke poremećaje i njihove posljedice; - prepoznati kako uspješno prevenirati takve bolest; - u slučaju hitnih stanja uspješno zbrinuti bolesnika
Ishodi učenja
Primijeniti spoznaje modernog menadžmenta u uspješnom sprječavanju i liječenju neuroloških bolesti, stanja i njihovih posljedica; - prepoznati vodeće neurološke poremećaje i njihove posljedice; - prepoznati kako uspješno prevenirati takve bolest; - u slučaju hitnih stanja uspješno zbrinuti bolesnika.