Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
144146ECTS
2
Upoznati studente s temeljnim načelima opće patologije.
Upoznati studente s temeljnim načelima patologije organa i organskih
sustava.
Prikazati studentima uzroke nastavnika pojedinih bolesti.
Prikazati studentima morfološke promjene i njihove posljedice.
Nakon odslušanih predavanja, odrađenih vježbi, samostalnog učenja i
položenog ispita studenti će: - objasniti temeljna načela opće patologije i
primijeniti ih u praksi; - objasniti temeljna načela patologije organa i
organskih sustava i primijeniti ih u praksi; - prepoznati morfološke promjene
na stanicama, tkivima i organima; - identificirati uzroke i mehanizme
nastanka bolesti; - prepoznati i objasniti funkcionalne posljedice morfoloških
promjena
I. Damjanov, S. Jukić, M. Nola: Patologija, Medicinska naklada, Zagreb,
2011.
Jakić-Razumović J., Šarčević B., Seiwerth S., Patologija, Zdravstveno
veleučilište, Naklada Slap, 2009.
nastave).
2. Uredno pohađanje vježbi
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se
većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
1. Nastavne aktivnosti: seminarsko izlaganje i seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni i usmeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne
ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
Printed with Pdfcrowd.com
izvrstan (5) 90-100 % bodova
Detaljan prikaz
ocjenjivanja unutar
Europskoga sustava za
prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Samostalni rad 0.2 0
Seminarski rad 0.4 30
Ukupno tijekom nastave 1.4 30
Završni ispit 0.6 70
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 2 100
Upoznati studente s temeljnim načelima opće patologije.
Upoznati studente s temeljnim načelima patologije organa i organskih
sustava.
Prikazati studentima uzroke nastavnika pojedinih bolesti.
Prikazati studentima morfološke promjene i njihove posljedice.
Nakon odslušanih predavanja, odrađenih vježbi, samostalnog učenja i
položenog ispita studenti će: - objasniti temeljna načela opće patologije i
primijeniti ih u praksi; - objasniti temeljna načela patologije organa i
organskih sustava i primijeniti ih u praksi; - prepoznati morfološke promjene
na stanicama, tkivima i organima; - identificirati uzroke i mehanizme
nastanka bolesti; - prepoznati i objasniti funkcionalne posljedice morfoloških
promjena
I. Damjanov, S. Jukić, M. Nola: Patologija, Medicinska naklada, Zagreb,
2011.
Jakić-Razumović J., Šarčević B., Seiwerth S., Patologija, Zdravstveno
veleučilište, Naklada Slap, 2009.
nastave).
2. Uredno pohađanje vježbi
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se
većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
1. Nastavne aktivnosti: seminarsko izlaganje i seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni i usmeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne
ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
Printed with Pdfcrowd.com
izvrstan (5) 90-100 % bodova
Detaljan prikaz
ocjenjivanja unutar
Europskoga sustava za
prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Samostalni rad 0.2 0
Seminarski rad 0.4 30
Ukupno tijekom nastave 1.4 30
Završni ispit 0.6 70
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 2 100
Upoznati studente s temeljnim načelima opće patologije.
Upoznati studente s temeljnim načelima patologije organa i organskih
sustava.
Prikazati studentima uzroke nastavnika pojedinih bolesti.
Prikazati studentima morfološke promjene i njihove posljedice.
Nakon odslušanih predavanja, odrađenih vježbi, samostalnog učenja i
položenog ispita studenti će: - objasniti temeljna načela opće patologije i
primijeniti ih u praksi; - objasniti temeljna načela patologije organa i
organskih sustava i primijeniti ih u praksi; - prepoznati morfološke promjene
na stanicama, tkivima i organima; - identificirati uzroke i mehanizme
nastanka bolesti; - prepoznati i objasniti funkcionalne posljedice morfoloških
promjena
I. Damjanov, S. Jukić, M. Nola: Patologija, Medicinska naklada, Zagreb,
2011.
Jakić-Razumović J., Šarčević B., Seiwerth S., Patologija, Zdravstveno
veleučilište, Naklada Slap, 2009.
nastave).
2. Uredno pohađanje vježbi
3. Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se
većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
1. Nastavne aktivnosti: seminarsko izlaganje i seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni i usmeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne
ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
Printed with Pdfcrowd.com
izvrstan (5) 90-100 % bodova
Detaljan prikaz
ocjenjivanja unutar
Europskoga sustava za
prijenos bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Pohađanje nastave 0.8 0
Samostalni rad 0.2 0
Seminarski rad 0.4 30
Ukupno tijekom nastave 1.4 30
Završni ispit 0.6 70
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 2 100