Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
144164ECTS
2
Upoznati studente s temeljnim znanjem iz područja opće pedijatrije.
Upoznati studente s primjenom načela pedijatrije u zdravstvenoj njezi.
Prikazati studentima ulogu medicinske sestre u liječenju pedijatrijskihbolesnika.
Upoznati studente s osobitostima imunološkog sustava djece.
Upoznati studente s najznačajnijim bolestima i poremećajima u djece.
Nakon odslušanih predavanja, samostalnog učenja i položenog ispitastudenti će: - objasniti temeljna načela iz područja pedijatrije; -primijeniti načela pedijatrije u zdravstvenoj njezi bolesnika; -prepoznati ulogu i važnost medicinske sestre u liječenju bolesnika upodručju pedijatrije; - prepoznati i objasniti osobitosti imunološkogsustava djece te bolesti i poremećaja u djece.
1. Mardešić D.: Pedijatrija, Školska knjiga, Zagreb 2003.
2. Juretić M., Balarin L.: Pedijatrija za više medicinske sestre, Kliničkabolnica Split, Split 1995.
3. Kliegman R. M.: Nelson Textbook of pediatrics, 18th ed.Philadelphia (PA): W. B. Saunders company, 2007.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%nastave).
Vrednovanje studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
Ukupno tijekom nastave | 0.9 | 0 |
Završni ispit | 1.1 | 100 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Upoznati studente s temeljnim znanjem iz područja opće pedijatrije.
Upoznati studente s primjenom načela pedijatrije u zdravstvenoj njezi.
Prikazati studentima ulogu medicinske sestre u liječenju pedijatrijskihbolesnika.
Upoznati studente s osobitostima imunološkog sustava djece.
Upoznati studente s najznačajnijim bolestima i poremećajima u djece.
Nakon odslušanih predavanja, samostalnog učenja i položenog ispitastudenti će: - objasniti temeljna načela iz područja pedijatrije; -primijeniti načela pedijatrije u zdravstvenoj njezi bolesnika; -prepoznati ulogu i važnost medicinske sestre u liječenju bolesnika upodručju pedijatrije; - prepoznati i objasniti osobitosti imunološkogsustava djece te bolesti i poremećaja u djece.
1. Mardešić D.: Pedijatrija, Školska knjiga, Zagreb 2003.
2. Juretić M., Balarin L.: Pedijatrija za više medicinske sestre, Kliničkabolnica Split, Split 1995.
3. Kliegman R. M.: Nelson Textbook of pediatrics, 18th ed.Philadelphia (PA): W. B. Saunders company, 2007.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%nastave).
Vrednovanje studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
Ukupno tijekom nastave | 0.9 | 0 |
Završni ispit | 1.1 | 100 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |
Upoznati studente s temeljnim znanjem iz područja opće pedijatrije.
Upoznati studente s primjenom načela pedijatrije u zdravstvenoj njezi.
Prikazati studentima ulogu medicinske sestre u liječenju pedijatrijskihbolesnika.
Upoznati studente s osobitostima imunološkog sustava djece.
Upoznati studente s najznačajnijim bolestima i poremećajima u djece.
Nakon odslušanih predavanja, samostalnog učenja i položenog ispitastudenti će: - objasniti temeljna načela iz područja pedijatrije; -primijeniti načela pedijatrije u zdravstvenoj njezi bolesnika; -prepoznati ulogu i važnost medicinske sestre u liječenju bolesnika upodručju pedijatrije; - prepoznati i objasniti osobitosti imunološkogsustava djece te bolesti i poremećaja u djece.
1. Mardešić D.: Pedijatrija, Školska knjiga, Zagreb 2003.
2. Juretić M., Balarin L.: Pedijatrija za više medicinske sestre, Kliničkabolnica Split, Split 1995.
3. Kliegman R. M.: Nelson Textbook of pediatrics, 18th ed.Philadelphia (PA): W. B. Saunders company, 2007.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%nastave).
Vrednovanje studentskog rada kroz završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
Ukupno tijekom nastave | 0.9 | 0 |
Završni ispit | 1.1 | 100 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 2 | 100 |