Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
144167ECTS
7
Cilj predmeta je usvajanje općeg i specifičnog znanja, vještina i kompetencija
u suvremenoj sestrinskoj skrbi za zdravo i bolesno dijete u svim segmentima
zdravstvene njege poštujući fizičke, psihosocijalne, duhovne i kulturalne
čimbenike koji mogu utjecati na djetetovo zdravlje/bolest.
Nakon odslušanog predmeta student će biti osposobljen: - procijeniti i
razumjeti zdravstvene, edukacijske i suportivne potrebe djeteta i
roditelja/skrbnika u svrhu održavanja tjelesnog i duševnog zdravlja, kao i
prevencije bolesti te prepoznati fizičke, psihosocijalne, duhovne i kulturalne
čimbenike koji mogu utjecati na djetetovo zdravlje/bolest; - primijeniti proces
zdravstvene skrbi prikupljanjem podataka, procjenom, analizom i
interpretacijom podataka u svrhu individualizirane i kvalitetne skrbi za zdravo
i bolesno dijete; - nabrojiti i objasniti pojedine faze u psihomotornom razvoju
djeteta, teškoće u rastu i razvoju, stilove roditeljstva i njihov utjecaj na rast i
razvoj djeteta; - procijeniti djetetov psihofizički status te koristiti načela
terapijske komunikacije u razvoju odnosa: medicinska sestra – dijete -
roditelj/skrbnik; - educirati roditelja/skrbnika o pravilnoj prehrani, njezi,
odgojnim postupcima te zdravstvenoj skrbi za zdravo i bolesno dijete; -
opisati i razumjeti učinke hospitalizacije na djecu u različitim fazama rasta i
razvoja; - opisati etiologiju, simptome, liječenje te zdravstvenu njegu u djece
s akutnim i kroničnim bolestima svih tjelesnih sustava; - demonstrirati
različite načine primjene lijeka u djeteta, pripremu za dijagnostičko-
terapeutske zahvate te ulogu medicinske sestre pri izvođenju medicinskih
zahvata; - definirati i objasniti hitna stanja u pedijatriji i opisati zdravstvenu
njegu u vitalno ugroženog djeteta; - definirati i objasniti procjenu boli i
načine tretiranja boli u djece te definirati zdravstvenu njegu u djeteta u
terminalnoj fazi bolesti.
1. Turuk V.: Zdravstvena njega djeteta (nastavni tekstovi), Visoka zdravstvena
škola, 2012.
2. Mardešić D. i sur. Pedijatrija, 8. izdanje. Zagreb: Školska knjiga, 2016.
1. Ross Vlasta, Marshall M. Hait, Scott A. Miller: Dječja psihologija.
Jastrebarsko: Naklada Slap, 2004. (odabrana poglavlja)
2. Marinovič B.: Anamneza i klinički pregled djeteta. Zagreb: Školska knjiga,
1994.
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 6 | 0 |
Seminarski rad | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 6.3 | 30 |
Završni ispit | 0.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 7 | 100 |
Cilj predmeta je usvajanje općeg i specifičnog znanja, vještina i kompetencija
u suvremenoj sestrinskoj skrbi za zdravo i bolesno dijete u svim segmentima
zdravstvene njege poštujući fizičke, psihosocijalne, duhovne i kulturalne
čimbenike koji mogu utjecati na djetetovo zdravlje/bolest.
Nakon odslušanog predmeta student će biti osposobljen: - procijeniti i
razumjeti zdravstvene, edukacijske i suportivne potrebe djeteta i
roditelja/skrbnika u svrhu održavanja tjelesnog i duševnog zdravlja, kao i
prevencije bolesti te prepoznati fizičke, psihosocijalne, duhovne i kulturalne
čimbenike koji mogu utjecati na djetetovo zdravlje/bolest; - primijeniti proces
zdravstvene skrbi prikupljanjem podataka, procjenom, analizom i
interpretacijom podataka u svrhu individualizirane i kvalitetne skrbi za zdravo
i bolesno dijete; - nabrojiti i objasniti pojedine faze u psihomotornom razvoju
djeteta, teškoće u rastu i razvoju, stilove roditeljstva i njihov utjecaj na rast i
razvoj djeteta; - procijeniti djetetov psihofizički status te koristiti načela
terapijske komunikacije u razvoju odnosa: medicinska sestra – dijete -
roditelj/skrbnik; - educirati roditelja/skrbnika o pravilnoj prehrani, njezi,
odgojnim postupcima te zdravstvenoj skrbi za zdravo i bolesno dijete; -
opisati i razumjeti učinke hospitalizacije na djecu u različitim fazama rasta i
razvoja; - opisati etiologiju, simptome, liječenje te zdravstvenu njegu u djece
s akutnim i kroničnim bolestima svih tjelesnih sustava; - demonstrirati
različite načine primjene lijeka u djeteta, pripremu za dijagnostičko-
terapeutske zahvate te ulogu medicinske sestre pri izvođenju medicinskih
zahvata; - definirati i objasniti hitna stanja u pedijatriji i opisati zdravstvenu
njegu u vitalno ugroženog djeteta; - definirati i objasniti procjenu boli i
načine tretiranja boli u djece te definirati zdravstvenu njegu u djeteta u
terminalnoj fazi bolesti.
1. Turuk V.: Zdravstvena njega djeteta (nastavni tekstovi), Visoka zdravstvena
škola, 2012.
2. Mardešić D. i sur. Pedijatrija, 8. izdanje. Zagreb: Školska knjiga, 2016.
1. Ross Vlasta, Marshall M. Hait, Scott A. Miller: Dječja psihologija.
Jastrebarsko: Naklada Slap, 2004. (odabrana poglavlja)
2. Marinovič B.: Anamneza i klinički pregled djeteta. Zagreb: Školska knjiga,
1994.
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 6 | 0 |
Seminarski rad | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 6.3 | 30 |
Završni ispit | 0.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 7 | 100 |
Cilj predmeta je usvajanje općeg i specifičnog znanja, vještina i kompetencija
u suvremenoj sestrinskoj skrbi za zdravo i bolesno dijete u svim segmentima
zdravstvene njege poštujući fizičke, psihosocijalne, duhovne i kulturalne
čimbenike koji mogu utjecati na djetetovo zdravlje/bolest.
Nakon odslušanog predmeta student će biti osposobljen: - procijeniti i
razumjeti zdravstvene, edukacijske i suportivne potrebe djeteta i
roditelja/skrbnika u svrhu održavanja tjelesnog i duševnog zdravlja, kao i
prevencije bolesti te prepoznati fizičke, psihosocijalne, duhovne i kulturalne
čimbenike koji mogu utjecati na djetetovo zdravlje/bolest; - primijeniti proces
zdravstvene skrbi prikupljanjem podataka, procjenom, analizom i
interpretacijom podataka u svrhu individualizirane i kvalitetne skrbi za zdravo
i bolesno dijete; - nabrojiti i objasniti pojedine faze u psihomotornom razvoju
djeteta, teškoće u rastu i razvoju, stilove roditeljstva i njihov utjecaj na rast i
razvoj djeteta; - procijeniti djetetov psihofizički status te koristiti načela
terapijske komunikacije u razvoju odnosa: medicinska sestra – dijete -
roditelj/skrbnik; - educirati roditelja/skrbnika o pravilnoj prehrani, njezi,
odgojnim postupcima te zdravstvenoj skrbi za zdravo i bolesno dijete; -
opisati i razumjeti učinke hospitalizacije na djecu u različitim fazama rasta i
razvoja; - opisati etiologiju, simptome, liječenje te zdravstvenu njegu u djece
s akutnim i kroničnim bolestima svih tjelesnih sustava; - demonstrirati
različite načine primjene lijeka u djeteta, pripremu za dijagnostičko-
terapeutske zahvate te ulogu medicinske sestre pri izvođenju medicinskih
zahvata; - definirati i objasniti hitna stanja u pedijatriji i opisati zdravstvenu
njegu u vitalno ugroženog djeteta; - definirati i objasniti procjenu boli i
načine tretiranja boli u djece te definirati zdravstvenu njegu u djeteta u
terminalnoj fazi bolesti.
1. Turuk V.: Zdravstvena njega djeteta (nastavni tekstovi), Visoka zdravstvena
škola, 2012.
2. Mardešić D. i sur. Pedijatrija, 8. izdanje. Zagreb: Školska knjiga, 2016.
1. Ross Vlasta, Marshall M. Hait, Scott A. Miller: Dječja psihologija.
Jastrebarsko: Naklada Slap, 2004. (odabrana poglavlja)
2. Marinovič B.: Anamneza i klinički pregled djeteta. Zagreb: Školska knjiga,
1994.
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 6 | 0 |
Seminarski rad | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 6.3 | 30 |
Završni ispit | 0.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 7 | 100 |