Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
144160ECTS
6
Cilj predmeta je usvajanje općeg i specifičnog znanja, vještina i kompetencija
u suvremenoj sestrinskoj skrbi za majku i novorođenče u svim segementima
zdravstvene neonatološke i ginekološko-opstetričke njege poštujući fizičke,
psihosocijalne, duhovne i kulturalne čimbenike koji mogu utjecati na zdravlje
trudnice, rodilje, babinjače i novorođenčeta.
- definirati potrebe za zdravstvenom njegom trudnice, rodilje i babinjače na
temelju prikupljanja podataka, procjene, analize i interpretacije podataka; -
definirati potrebe za zdravstvenom njegom novorođenčeta na temelju
prikupljanja podataka, procjene, analize i interpretacije podataka; - educirati
trudnicu, rodilju i babinjaču o prehrani, fiziološkim događajima, fizičkoj
aktivnosti u svrhu promicanja i očuvanja zdravlja te prevencije bolesti u
vrijeme trudnoće i nakon poroda; - objasniti probleme u antenatalnom,
intrapartalnomte i postpartalnom razdoblju u trudnice, rodilje i babinjače na
temelju prikupljanja podataka, procjene, analize i interpretacije podataka; -
definirati i objasniti načine poroda, pripremu trudnice za porod i moguće
komplikacije u porodu; - opisati hitna stanja u žene tijekom trudnoće i
babinja/puerperija; - objasniti uredno postpartalno razdoblje i postpartalne
komplikacije; - opisati fiziološke promjene u novorođenčeta u ranome
novorođenačkom razdoblju te prilikom izlaska iz rodilišta; - definirati stanja
koja zahtijevaju hitne intervencije u novorođenačkom razdoblju; - posjedovati
znanje i vještine potrebne za rad u multidisciplinarnom timu u procesu
rješavanja problema i očuvanju zdravlja majke i novorođenčeta.
1. Habek, D.: Ginekologija i porodništvo, 2. izdanje. Zagreb: Medicinska
naklada, 2017.
1. L. London, Patricia W. Ladewig, Jane W. Ball, Ruth C. Bindler, Kay J.
Cowen, Maternal & Child Nursing Care, Prentice Hall, 2010.
2. M. T. Verklan, M. Walden, Neonatal Intensive Care Nursing, Fifth Edition,
Elsevier, 2014.
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 5 | 0 |
Seminarski rad | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 5.3 | 30 |
Završni ispit | 0.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |
Cilj predmeta je usvajanje općeg i specifičnog znanja, vještina i kompetencija
u suvremenoj sestrinskoj skrbi za majku i novorođenče u svim segementima
zdravstvene neonatološke i ginekološko-opstetričke njege poštujući fizičke,
psihosocijalne, duhovne i kulturalne čimbenike koji mogu utjecati na zdravlje
trudnice, rodilje, babinjače i novorođenčeta.
- definirati potrebe za zdravstvenom njegom trudnice, rodilje i babinjače na
temelju prikupljanja podataka, procjene, analize i interpretacije podataka; -
definirati potrebe za zdravstvenom njegom novorođenčeta na temelju
prikupljanja podataka, procjene, analize i interpretacije podataka; - educirati
trudnicu, rodilju i babinjaču o prehrani, fiziološkim događajima, fizičkoj
aktivnosti u svrhu promicanja i očuvanja zdravlja te prevencije bolesti u
vrijeme trudnoće i nakon poroda; - objasniti probleme u antenatalnom,
intrapartalnomte i postpartalnom razdoblju u trudnice, rodilje i babinjače na
temelju prikupljanja podataka, procjene, analize i interpretacije podataka; -
definirati i objasniti načine poroda, pripremu trudnice za porod i moguće
komplikacije u porodu; - opisati hitna stanja u žene tijekom trudnoće i
babinja/puerperija; - objasniti uredno postpartalno razdoblje i postpartalne
komplikacije; - opisati fiziološke promjene u novorođenčeta u ranome
novorođenačkom razdoblju te prilikom izlaska iz rodilišta; - definirati stanja
koja zahtijevaju hitne intervencije u novorođenačkom razdoblju; - posjedovati
znanje i vještine potrebne za rad u multidisciplinarnom timu u procesu
rješavanja problema i očuvanju zdravlja majke i novorođenčeta.
1. Habek, D.: Ginekologija i porodništvo, 2. izdanje. Zagreb: Medicinska
naklada, 2017.
1. L. London, Patricia W. Ladewig, Jane W. Ball, Ruth C. Bindler, Kay J.
Cowen, Maternal & Child Nursing Care, Prentice Hall, 2010.
2. M. T. Verklan, M. Walden, Neonatal Intensive Care Nursing, Fifth Edition,
Elsevier, 2014.
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 5 | 0 |
Seminarski rad | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 5.3 | 30 |
Završni ispit | 0.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |
Cilj predmeta je usvajanje općeg i specifičnog znanja, vještina i kompetencija
u suvremenoj sestrinskoj skrbi za majku i novorođenče u svim segementima
zdravstvene neonatološke i ginekološko-opstetričke njege poštujući fizičke,
psihosocijalne, duhovne i kulturalne čimbenike koji mogu utjecati na zdravlje
trudnice, rodilje, babinjače i novorođenčeta.
- definirati potrebe za zdravstvenom njegom trudnice, rodilje i babinjače na
temelju prikupljanja podataka, procjene, analize i interpretacije podataka; -
definirati potrebe za zdravstvenom njegom novorođenčeta na temelju
prikupljanja podataka, procjene, analize i interpretacije podataka; - educirati
trudnicu, rodilju i babinjaču o prehrani, fiziološkim događajima, fizičkoj
aktivnosti u svrhu promicanja i očuvanja zdravlja te prevencije bolesti u
vrijeme trudnoće i nakon poroda; - objasniti probleme u antenatalnom,
intrapartalnomte i postpartalnom razdoblju u trudnice, rodilje i babinjače na
temelju prikupljanja podataka, procjene, analize i interpretacije podataka; -
definirati i objasniti načine poroda, pripremu trudnice za porod i moguće
komplikacije u porodu; - opisati hitna stanja u žene tijekom trudnoće i
babinja/puerperija; - objasniti uredno postpartalno razdoblje i postpartalne
komplikacije; - opisati fiziološke promjene u novorođenčeta u ranome
novorođenačkom razdoblju te prilikom izlaska iz rodilišta; - definirati stanja
koja zahtijevaju hitne intervencije u novorođenačkom razdoblju; - posjedovati
znanje i vještine potrebne za rad u multidisciplinarnom timu u procesu
rješavanja problema i očuvanju zdravlja majke i novorođenčeta.
1. Habek, D.: Ginekologija i porodništvo, 2. izdanje. Zagreb: Medicinska
naklada, 2017.
1. L. London, Patricia W. Ladewig, Jane W. Ball, Ruth C. Bindler, Kay J.
Cowen, Maternal & Child Nursing Care, Prentice Hall, 2010.
2. M. T. Verklan, M. Walden, Neonatal Intensive Care Nursing, Fifth Edition,
Elsevier, 2014.
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 5 | 0 |
Seminarski rad | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 5.3 | 30 |
Završni ispit | 0.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |