Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
3ISVU ID
144211ECTS
3
Osposobiti studente za procjenu potreba, planiranje, provođenje i vrednovanje
zdravstvene njege/zdravstvenog odgoja u kući korisnika te primjenu
dijagnostičkih, terpijskih i rehabilitacijskih postupaka u kući korisnika, kao i
za suradnju i rad u multidisciplinarnom timu.
Protumačiti zakonske propise u djelatnosti zdravstvene njege u kući; -
organizirati materijal, pribor i opremu za provedbu zdravstvene njege u kući;
- procijeniti potrebe, planirati, provoditi i vrednovati zdravstvenu
njegu/zdravstveni odgoj pojedinca i obitelji; - provoditi dijagnostičke,
terapijske i rehabilitacijske postupke sestrinske skrbi u prilagođenim uvjetima
u kući; - koordinirati multidisciplinarnim timom u provedbi skrbi o korisniku;
- voditi propisanu sestrinsku dokumentaciju.
1. Mojsović Z. i sur. Sestrinstvo u zajednici 1, Visoka zdravstvena škola,
Zagreb 2004. (str. 129-139)
2. Šimunec D. i sur. Smjernice za postupke u zdravstvenoj njezi u kući,
HKMS, Zagreb 2009.
1. Pavić J. Sestrinska skrb za obitelj, nastavni tekstovi, Zdravstveno
veleučilište Zagreb 2008.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 2.3 | 0 |
Seminarski rad | 0.2 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.5 | 30 |
Završni ispit | 0.5 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Osposobiti studente za procjenu potreba, planiranje, provođenje i vrednovanje
zdravstvene njege/zdravstvenog odgoja u kući korisnika te primjenu
dijagnostičkih, terpijskih i rehabilitacijskih postupaka u kući korisnika, kao i
za suradnju i rad u multidisciplinarnom timu.
Protumačiti zakonske propise u djelatnosti zdravstvene njege u kući; -
organizirati materijal, pribor i opremu za provedbu zdravstvene njege u kući;
- procijeniti potrebe, planirati, provoditi i vrednovati zdravstvenu
njegu/zdravstveni odgoj pojedinca i obitelji; - provoditi dijagnostičke,
terapijske i rehabilitacijske postupke sestrinske skrbi u prilagođenim uvjetima
u kući; - koordinirati multidisciplinarnim timom u provedbi skrbi o korisniku;
- voditi propisanu sestrinsku dokumentaciju.
1. Mojsović Z. i sur. Sestrinstvo u zajednici 1, Visoka zdravstvena škola,
Zagreb 2004. (str. 129-139)
2. Šimunec D. i sur. Smjernice za postupke u zdravstvenoj njezi u kući,
HKMS, Zagreb 2009.
1. Pavić J. Sestrinska skrb za obitelj, nastavni tekstovi, Zdravstveno
veleučilište Zagreb 2008.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 2.3 | 0 |
Seminarski rad | 0.2 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.5 | 30 |
Završni ispit | 0.5 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Osposobiti studente za procjenu potreba, planiranje, provođenje i vrednovanje
zdravstvene njege/zdravstvenog odgoja u kući korisnika te primjenu
dijagnostičkih, terpijskih i rehabilitacijskih postupaka u kući korisnika, kao i
za suradnju i rad u multidisciplinarnom timu.
Protumačiti zakonske propise u djelatnosti zdravstvene njege u kući; -
organizirati materijal, pribor i opremu za provedbu zdravstvene njege u kući;
- procijeniti potrebe, planirati, provoditi i vrednovati zdravstvenu
njegu/zdravstveni odgoj pojedinca i obitelji; - provoditi dijagnostičke,
terapijske i rehabilitacijske postupke sestrinske skrbi u prilagođenim uvjetima
u kući; - koordinirati multidisciplinarnim timom u provedbi skrbi o korisniku;
- voditi propisanu sestrinsku dokumentaciju.
1. Mojsović Z. i sur. Sestrinstvo u zajednici 1, Visoka zdravstvena škola,
Zagreb 2004. (str. 129-139)
2. Šimunec D. i sur. Smjernice za postupke u zdravstvenoj njezi u kući,
HKMS, Zagreb 2009.
1. Pavić J. Sestrinska skrb za obitelj, nastavni tekstovi, Zdravstveno
veleučilište Zagreb 2008.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 2.3 | 0 |
Seminarski rad | 0.2 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.5 | 30 |
Završni ispit | 0.5 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |