Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
3ISVU ID
144219ECTS
4
Upoznati studente s mogućnostima prikupljanja, procjene, analize i
interpretacije podataka potrebnih za provođenje intervencija sestrinske i
zdravstvene skrbi u domu korisnika, u zdravstveno-socijalnim institucijama,
kao i ostalim zdravstvenim i nezdravstvenim institucijama koje sudjeluju u
skrbi populacije u zajednici. Upoznati studente s intervencijama medicinske
sestre koje su usmjerene na provođenje zdravstvene njege u zajednici;
promicanje zdravlja, provođenje zdravstvenog odgoja i zdravstvenog
prosvjećivanje stanovništva te rada u multidisciplinarnom timu. Usvojenim
znanjima i vještinama studenti će steći potrebne kompetencije za zdravstvenu
skrb i očuvanje zdravlja pojedinca i obitelji u zajednici.
Nakon odslušanog predmeta student će biti osposobljen: - prikupiti potrebne
podatke za provedbu zdravstvene skrbi u pojedinca i/ili obitelji; - analizirati
prikupljene podatke o pojedincu, obitelji i zajednici; - analizirati potrebe
bolesnog i zdravog pojedinca i/ili obitelji za provođenje zdravstvene njege u
zajednici; - prepoznati čimbenike rizika za oštećenje zdravlja u pojedinca i
obitelji te čimbenike rizika u zajednici; - razlikovati pristupe u planiranju
zdravstvene skrbi u populaciji zdravih i bolesnih osoba; - razlikovati pristupe
u planiranju zdravstvene skrbi u domu korisnika, zdravstveno-socijalnim
institucijama i ostalim zdravstvenim i nezdravstvenim institucijama; -
razlikovati prioritete u provođenju zdravstvene skrbi u zajednici; - opisati
potrebne postupke u planiranju i provođenju zdravstvene skrbi u zajednici; - koristiti stečeno znanje, vještine i metode rada za provođenje zdravstvenog
odgoja individualnim radom i radom s malim i velikim grupama različitih
javno-zdravstvenih problema sa svim dobnim skupinama; - opisati važnost
rada medicinske sestre u timskoj, intersektorskoj i javno-zdravstvenoj
suradnji; - napraviti plan provođenja zdravstvene skrbi u pojedinca i obitelji; -
dokumentirati sestrinsku skrb.
1. Mojsović, Z. i suradnici: Sestrinstvo u zajednici I., Visoka zdravstvena
škola, Zagreb 2005.
2. Šimunec D. ur. Smjernice za provođenje zdravstvene njege u patronažnoj
djelatnosti, HKMS, Zagreb 2013. (https://www.hkms.hr/wpcontent/
uploads/2022/03/Smjernice-za-provodenje-zdravstvene-njege-upatronaznoj-
djelatnosti.pdf )
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 3 | 0 |
Seminarski rad | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 3.3 | 30 |
Završni ispit | 0.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Upoznati studente s mogućnostima prikupljanja, procjene, analize i
interpretacije podataka potrebnih za provođenje intervencija sestrinske i
zdravstvene skrbi u domu korisnika, u zdravstveno-socijalnim institucijama,
kao i ostalim zdravstvenim i nezdravstvenim institucijama koje sudjeluju u
skrbi populacije u zajednici. Upoznati studente s intervencijama medicinske
sestre koje su usmjerene na provođenje zdravstvene njege u zajednici;
promicanje zdravlja, provođenje zdravstvenog odgoja i zdravstvenog
prosvjećivanje stanovništva te rada u multidisciplinarnom timu. Usvojenim
znanjima i vještinama studenti će steći potrebne kompetencije za zdravstvenu
skrb i očuvanje zdravlja pojedinca i obitelji u zajednici.
Nakon odslušanog predmeta student će biti osposobljen: - prikupiti potrebne
podatke za provedbu zdravstvene skrbi u pojedinca i/ili obitelji; - analizirati
prikupljene podatke o pojedincu, obitelji i zajednici; - analizirati potrebe
bolesnog i zdravog pojedinca i/ili obitelji za provođenje zdravstvene njege u
zajednici; - prepoznati čimbenike rizika za oštećenje zdravlja u pojedinca i
obitelji te čimbenike rizika u zajednici; - razlikovati pristupe u planiranju
zdravstvene skrbi u populaciji zdravih i bolesnih osoba; - razlikovati pristupe
u planiranju zdravstvene skrbi u domu korisnika, zdravstveno-socijalnim
institucijama i ostalim zdravstvenim i nezdravstvenim institucijama; -
razlikovati prioritete u provođenju zdravstvene skrbi u zajednici; - opisati
potrebne postupke u planiranju i provođenju zdravstvene skrbi u zajednici; - koristiti stečeno znanje, vještine i metode rada za provođenje zdravstvenog
odgoja individualnim radom i radom s malim i velikim grupama različitih
javno-zdravstvenih problema sa svim dobnim skupinama; - opisati važnost
rada medicinske sestre u timskoj, intersektorskoj i javno-zdravstvenoj
suradnji; - napraviti plan provođenja zdravstvene skrbi u pojedinca i obitelji; -
dokumentirati sestrinsku skrb.
1. Mojsović, Z. i suradnici: Sestrinstvo u zajednici I., Visoka zdravstvena
škola, Zagreb 2005.
2. Šimunec D. ur. Smjernice za provođenje zdravstvene njege u patronažnoj
djelatnosti, HKMS, Zagreb 2013. (https://www.hkms.hr/wpcontent/
uploads/2022/03/Smjernice-za-provodenje-zdravstvene-njege-upatronaznoj-
djelatnosti.pdf )
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 3 | 0 |
Seminarski rad | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 3.3 | 30 |
Završni ispit | 0.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Upoznati studente s mogućnostima prikupljanja, procjene, analize i
interpretacije podataka potrebnih za provođenje intervencija sestrinske i
zdravstvene skrbi u domu korisnika, u zdravstveno-socijalnim institucijama,
kao i ostalim zdravstvenim i nezdravstvenim institucijama koje sudjeluju u
skrbi populacije u zajednici. Upoznati studente s intervencijama medicinske
sestre koje su usmjerene na provođenje zdravstvene njege u zajednici;
promicanje zdravlja, provođenje zdravstvenog odgoja i zdravstvenog
prosvjećivanje stanovništva te rada u multidisciplinarnom timu. Usvojenim
znanjima i vještinama studenti će steći potrebne kompetencije za zdravstvenu
skrb i očuvanje zdravlja pojedinca i obitelji u zajednici.
Nakon odslušanog predmeta student će biti osposobljen: - prikupiti potrebne
podatke za provedbu zdravstvene skrbi u pojedinca i/ili obitelji; - analizirati
prikupljene podatke o pojedincu, obitelji i zajednici; - analizirati potrebe
bolesnog i zdravog pojedinca i/ili obitelji za provođenje zdravstvene njege u
zajednici; - prepoznati čimbenike rizika za oštećenje zdravlja u pojedinca i
obitelji te čimbenike rizika u zajednici; - razlikovati pristupe u planiranju
zdravstvene skrbi u populaciji zdravih i bolesnih osoba; - razlikovati pristupe
u planiranju zdravstvene skrbi u domu korisnika, zdravstveno-socijalnim
institucijama i ostalim zdravstvenim i nezdravstvenim institucijama; -
razlikovati prioritete u provođenju zdravstvene skrbi u zajednici; - opisati
potrebne postupke u planiranju i provođenju zdravstvene skrbi u zajednici; - koristiti stečeno znanje, vještine i metode rada za provođenje zdravstvenog
odgoja individualnim radom i radom s malim i velikim grupama različitih
javno-zdravstvenih problema sa svim dobnim skupinama; - opisati važnost
rada medicinske sestre u timskoj, intersektorskoj i javno-zdravstvenoj
suradnji; - napraviti plan provođenja zdravstvene skrbi u pojedinca i obitelji; -
dokumentirati sestrinsku skrb.
1. Mojsović, Z. i suradnici: Sestrinstvo u zajednici I., Visoka zdravstvena
škola, Zagreb 2005.
2. Šimunec D. ur. Smjernice za provođenje zdravstvene njege u patronažnoj
djelatnosti, HKMS, Zagreb 2013. (https://www.hkms.hr/wpcontent/
uploads/2022/03/Smjernice-za-provodenje-zdravstvene-njege-upatronaznoj-
djelatnosti.pdf )
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 3 | 0 |
Seminarski rad | 0.3 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 3.3 | 30 |
Završni ispit | 0.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |