Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
3ISVU ID
144226ECTS
3
Uvesti studente u metode zdravstvenog odgoja kao specifičnost rada medicinske sestre prvostupnice. Osposobiti ih za utvrđivanje zdravstveno-odgojnih potreba pojedinca i skupina, planiranje zdravstveno-odgojnih aktivnosti, provođenje programa zdravstvenog odgoja, pomoć pojedincima i skupinama u korištenju vlastitih resursa za zdravlje. Osposobiti studente za provođenje aktivnosti usmjerenih unapređenju zdravlja.
Objasniti osnovne metode učenja i poučavanja; - primijeniti didaktička načela u provođenju zdravstvenog odgoja; - procijeniti zdravstveno-odgojne potrebe pojedinca i skupina; - planirati zdravstveno-odgojne aktivnosti pojedinca i skupina; - provoditi programe zdravstvenog odgoja pojedinca i skupina; - provoditi aktivnosti usmjerene prema unapređenju zdravlja.
1. Barath A. Kultura odgoj i zdravlje, Viša medicinska škola, katedra za psihologiju, Zagreb 1995.
2. Sindik J., Metode poučavanja bolesnika, Sveučilište u Dubrovniku, 2016.
3. LEMON, poglavlje 1., Život, zdravlje i okolina, 1996.
4. LEMON, poglavlje 5., Zdravstveno obrazovanje i prosvjećivanje, 1996.
National Institutes of Health. Theory at a Glance: A Guide for Health Promotion Practice. Bethesda, MD: National Institutes of Health, national Cancer Institute; 2005.
httpss://www.sbccimplementationkits.org/demandrmnch/wpcontent/ uploads/2014/02/Theory-at-a-Glance-A-Guide-For-Health-Promotion-Practice.pdf
Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 60% nastave)
Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene:
dovoljan (2) 60-69% bodova
dobar (3) 70-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.4 | 0 |
Samostalni rad | 0.2 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.4 | 30 |
Seminar | 0.6 | 40 |
Ukupno tijekom nastave | 2.6 | 70 |
Završni ispit | 0.4 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Uvesti studente u metode zdravstvenog odgoja kao specifičnost rada medicinske sestre prvostupnice. Osposobiti ih za utvrđivanje zdravstveno-odgojnih potreba pojedinca i skupina, planiranje zdravstveno-odgojnih aktivnosti, provođenje programa zdravstvenog odgoja, pomoć pojedincima i skupinama u korištenju vlastitih resursa za zdravlje. Osposobiti studente za provođenje aktivnosti usmjerenih unapređenju zdravlja.
Objasniti osnovne metode učenja i poučavanja; - primijeniti didaktička načela u provođenju zdravstvenog odgoja; - procijeniti zdravstveno-odgojne potrebe pojedinca i skupina; - planirati zdravstveno-odgojne aktivnosti pojedinca i skupina; - provoditi programe zdravstvenog odgoja pojedinca i skupina; - provoditi aktivnosti usmjerene prema unapređenju zdravlja.
1. Barath A. Kultura odgoj i zdravlje, Viša medicinska škola, katedra za psihologiju, Zagreb 1995.
2. Sindik J., Metode poučavanja bolesnika, Sveučilište u Dubrovniku, 2016.
3. LEMON, poglavlje 1., Život, zdravlje i okolina, 1996.
4. LEMON, poglavlje 5., Zdravstveno obrazovanje i prosvjećivanje, 1996.
National Institutes of Health. Theory at a Glance: A Guide for Health Promotion Practice. Bethesda, MD: National Institutes of Health, national Cancer Institute; 2005.
httpss://www.sbccimplementationkits.org/demandrmnch/wpcontent/ uploads/2014/02/Theory-at-a-Glance-A-Guide-For-Health-Promotion-Practice.pdf
Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 60% nastave)
Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene:
dovoljan (2) 60-69% bodova
dobar (3) 70-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.4 | 0 |
Samostalni rad | 0.2 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.4 | 30 |
Seminar | 0.6 | 40 |
Ukupno tijekom nastave | 2.6 | 70 |
Završni ispit | 0.4 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Uvesti studente u metode zdravstvenog odgoja kao specifičnost rada medicinske sestre prvostupnice. Osposobiti ih za utvrđivanje zdravstveno-odgojnih potreba pojedinca i skupina, planiranje zdravstveno-odgojnih aktivnosti, provođenje programa zdravstvenog odgoja, pomoć pojedincima i skupinama u korištenju vlastitih resursa za zdravlje. Osposobiti studente za provođenje aktivnosti usmjerenih unapređenju zdravlja.
Objasniti osnovne metode učenja i poučavanja; - primijeniti didaktička načela u provođenju zdravstvenog odgoja; - procijeniti zdravstveno-odgojne potrebe pojedinca i skupina; - planirati zdravstveno-odgojne aktivnosti pojedinca i skupina; - provoditi programe zdravstvenog odgoja pojedinca i skupina; - provoditi aktivnosti usmjerene prema unapređenju zdravlja.
1. Barath A. Kultura odgoj i zdravlje, Viša medicinska škola, katedra za psihologiju, Zagreb 1995.
2. Sindik J., Metode poučavanja bolesnika, Sveučilište u Dubrovniku, 2016.
3. LEMON, poglavlje 1., Život, zdravlje i okolina, 1996.
4. LEMON, poglavlje 5., Zdravstveno obrazovanje i prosvjećivanje, 1996.
National Institutes of Health. Theory at a Glance: A Guide for Health Promotion Practice. Bethesda, MD: National Institutes of Health, national Cancer Institute; 2005.
httpss://www.sbccimplementationkits.org/demandrmnch/wpcontent/ uploads/2014/02/Theory-at-a-Glance-A-Guide-For-Health-Promotion-Practice.pdf
Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 60% nastave)
Uredno izvršene vježbe i seminarske obaveze
Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju se većim opterećenjem ostalim obvezama prema uputama nastavnika.
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene:
dovoljan (2) 60-69% bodova
dobar (3) 70-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.4 | 0 |
Samostalni rad | 0.2 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.4 | 30 |
Seminar | 0.6 | 40 |
Ukupno tijekom nastave | 2.6 | 70 |
Završni ispit | 0.4 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |