Kolegij
Ciljevi kolegija: Upoznati studente s osnovama latinske gramatike (morfologija i sintaksa) i postići sposobnost prevođenja jednostavnih latinskih tekstova.
Sadržaj kolegija: 1. Nepravilni glagoli; 2. Sintaksa rečenice; 3. Sintaksa padeža; 4. Sintaksa glagolskih imena; 5. Sintaksa nezavisnih i zavisnosloženih rečenica
1. Poznavati značenje latinskih riječi iz obrađenih vježbi. 2. Prepoznati, odrediti, razlikovati i moći povezati gramatičke strukture u rečenici. 3. Prepoznati i moći prevesti sintaksu padeža i glagola. 4. Prepoznati, navesti i moći prevesti konstrukcije – ACI, NCI, perifrastičnu konjugaciju aktivnu i pasivnu te ablativ apsolutni; glagolska imena – gerundiv, gerund, supin; znati prevesti konjunktiv u nezavisnim rečenicama. 5. Prepoznati i znati prevesti zavisno-složene rečenice.
V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Elementa latina, Zagreb 2004.; V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Latinska gramatika, Zagreb; M. Divković, Latinsko–hrvatski rječnik, Zagreb 1988. (i druga izdanja)
D. Salopek, D. Škiljan, Z. Šešelj, Orbis Romanus 1, Zagreb |
Redovito pohađanje nastave i aktivno sudjelovanje u nastavnim aktivnostima izvršavanjem zadanih vježbi te pismene provjere znanja. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
Završni ispit (usmeni) – 30 % ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: dovoljan (2) – 50–64,9% dobar (3) – 65–79,9% vrlo dobar (4) – 80–89,9% izvrstan (5) – 90% i više Način stjecanja ocjene: a) Nastavne aktivnosti – 70 % ocjene izvršene domaće zadaće – 10% 1. kolokvij – 30% 2. kolokvij – 30% b) Završni ispit – 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita) - usmeni ispit.
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata UDIO OCJENE (%) Pohađanje nastave 0.8 0 Kolokvij-međuispit 0.36 30 Kolokvij-međuispit 0.36 30 Domaća zadaća 0.12 10 Ukupno tijekom nastave 1.64 70 Završni ispit 0.36 30 UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 2 100
Ciljevi kolegija: Upoznati studente s osnovama latinske gramatike (morfologija i sintaksa) i postići sposobnost prevođenja jednostavnih latinskih tekstova.
Sadržaj kolegija: 1. Nepravilni glagoli; 2. Sintaksa rečenice; 3. Sintaksa padeža; 4. Sintaksa glagolskih imena; 5. Sintaksa nezavisnih i zavisnosloženih rečenica
1. Poznavati značenje latinskih riječi iz obrađenih vježbi. 2. Prepoznati, odrediti, razlikovati i moći povezati gramatičke strukture u rečenici. 3. Prepoznati i moći prevesti sintaksu padeža i glagola. 4. Prepoznati, navesti i moći prevesti konstrukcije – ACI, NCI, perifrastičnu konjugaciju aktivnu i pasivnu te ablativ apsolutni; glagolska imena – gerundiv, gerund, supin; znati prevesti konjunktiv u nezavisnim rečenicama. 5. Prepoznati i znati prevesti zavisno-složene rečenice.
V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Elementa latina, Zagreb 2004.; V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Latinska gramatika, Zagreb; M. Divković, Latinsko–hrvatski rječnik, Zagreb 1988. (i druga izdanja)
D. Salopek, D. Škiljan, Z. Šešelj, Orbis Romanus 1, Zagreb |
Redovito pohađanje nastave i aktivno sudjelovanje u nastavnim aktivnostima izvršavanjem zadanih vježbi te pismene provjere znanja. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
Završni ispit (usmeni) – 30 % ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: dovoljan (2) – 50–64,9% dobar (3) – 65–79,9% vrlo dobar (4) – 80–89,9% izvrstan (5) – 90% i više Način stjecanja ocjene: a) Nastavne aktivnosti – 70 % ocjene izvršene domaće zadaće – 10% 1. kolokvij – 30% 2. kolokvij – 30% b) Završni ispit – 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita) - usmeni ispit.
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata UDIO OCJENE (%) Pohađanje nastave 0.8 0 Kolokvij-međuispit 0.36 30 Kolokvij-međuispit 0.36 30 Domaća zadaća 0.12 10 Ukupno tijekom nastave 1.64 70 Završni ispit 0.36 30 UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 2 100
Ciljevi kolegija: Upoznati studente s osnovama latinske gramatike (morfologija i sintaksa) i postići sposobnost prevođenja jednostavnih latinskih tekstova.
Sadržaj kolegija: 1. Nepravilni glagoli; 2. Sintaksa rečenice; 3. Sintaksa padeža; 4. Sintaksa glagolskih imena; 5. Sintaksa nezavisnih i zavisnosloženih rečenica
1. Poznavati značenje latinskih riječi iz obrađenih vježbi. 2. Prepoznati, odrediti, razlikovati i moći povezati gramatičke strukture u rečenici. 3. Prepoznati i moći prevesti sintaksu padeža i glagola. 4. Prepoznati, navesti i moći prevesti konstrukcije – ACI, NCI, perifrastičnu konjugaciju aktivnu i pasivnu te ablativ apsolutni; glagolska imena – gerundiv, gerund, supin; znati prevesti konjunktiv u nezavisnim rečenicama. 5. Prepoznati i znati prevesti zavisno-složene rečenice.
V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Elementa latina, Zagreb 2004.; V. Gortan, O. Gorski, P. Pauš, Latinska gramatika, Zagreb; M. Divković, Latinsko–hrvatski rječnik, Zagreb 1988. (i druga izdanja)
D. Salopek, D. Škiljan, Z. Šešelj, Orbis Romanus 1, Zagreb |
Redovito pohađanje nastave i aktivno sudjelovanje u nastavnim aktivnostima izvršavanjem zadanih vježbi te pismene provjere znanja. Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
Završni ispit (usmeni) – 30 % ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita)
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: dovoljan (2) – 50–64,9% dobar (3) – 65–79,9% vrlo dobar (4) – 80–89,9% izvrstan (5) – 90% i više Način stjecanja ocjene: a) Nastavne aktivnosti – 70 % ocjene izvršene domaće zadaće – 10% 1. kolokvij – 30% 2. kolokvij – 30% b) Završni ispit – 30% ocjene (za prolaz je nužno riješiti 50% ispita) - usmeni ispit.
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata UDIO OCJENE (%) Pohađanje nastave 0.8 0 Kolokvij-međuispit 0.36 30 Kolokvij-međuispit 0.36 30 Domaća zadaća 0.12 10 Ukupno tijekom nastave 1.64 70 Završni ispit 0.36 30 UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) 2 100