Predavanja unutar ovog kolegija uključivala su konceptualno pojašnjenje klasičnih i europskih principa koliko medicinske toliko i sestrinske etike, te primjenu istih u konkretne kliničke situacije. Cilj je ovog pristupa osnažiti studente na važnost odgovornosti odlučivanja i donošenja etičkih odluka u kriznim situacijama klliničke prakse.
Nastava je uključivala interdisciplinarni pristup temi invaliditeta i intelektualnih poteškoća, nadilaženje predrasuda o osobama s invaliditetom, te izbjegavanje medikalizacije invaliditeta. Namjera je izazvati kritičko promišljanje o ovoj temi i unaprijediti komunikaciju između osoba s invaliditetom i medicinskih sestara. Ovaj dio nastave uključuje praktični pristup temi, kao i etičke izazove u sestrinstvu i kliničkom kontekstu u odnosu na invaliditet, neurodivergentne skupine, i intelektualne poteškoće.
Nastava je uključivala interdisciplinarni pristup temi ranjivosti i autonomije, koliko kao konceptu, toliko i unutar kliničkih situacija, npr. odnosa sestra- pacijent. Ranjivost ili vulnerabilnost sagledalo se iz perspektive etičkih izazova, moralnog burnouta, eutanazije i asistiranog samoubojastva, kao i dostojanstvene njege i normativnosti unutar kliničkog iskustva.
Dio nastave odnosio se na teme iz područja etičkih izazova u kliničkom iskustvu u odnosu na eutanaziju ili dostojanstvenu smrt, tretmane za ublažavanje boli, tematici boli i patnje, empatije, i dr.