Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
223916ECTS
5
Cilj: upoznati studente s kvalitativnom metodologijom, razvijati sposobnost analize kvalitativnog sadržaja, provođenja kvalitativnih istraživanja i pisanja izvještaja o kvalitativnim istraživanjima.
Sadržaj: U okviru predmeta studenti će biti upoznati s temeljnim obilježjima kvalitativne metode istraživanja kao i razlikama u odnosu na kvantitativne metode. Upoznat će se s filozofskom osnovom i povijesnim izvorima te osnovama metodologije kvalitativnih istraživanja. Bit će upoznati s tehnikama prikupljanja podataka u kvalitativnim istraživanjima, uključujući način provedbe dubinskih intervjua, fokus grupa, kvalitativnih opažanja, analize tekstualnih, vizualnih i auditivnih sadržaja te akcijskih istraživanja. Studenti će se upoznati sa specifičnim znanstvenim pristupima u kvalitativnoj metodologiji.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta:
1. Opisati temeljna obilježja, prednosti i nedostatke kvalitativne metodologije istraživanja.
2. Objasniti razliku između kvantitaivnih i kvalitivnih istraživanja.
3. Isplanirati meološki istraživanje na specifičnu temu.
4. Analizirati metode istraživanja u konkretnim kvalitativnim istraživanjima.
5. Provesti kvalitativno istraživanje.
6. Analizirati rezultate vlastitog (grupnog) kvalitativnog istraživanja.
7. Interpretirati rezultate kvalitativnog istraživanja.
Skripta “Kvalitativna istraživanja”. Autorica: Livia Puljak. U akademskoj godini 2024/2025 skriptu će studenti dobiti putem pošte prije početka predmeta.
Catherine Pope, Nicholas Mays (urednici). Qualitative research in health care. Wiley Blackwell; Oxfor, UK. 4. izdanje. 2020. Dostupno na: https://www.uswr.ac.ir/uploads/1119410835.pdf
Nema dopunske literature
Studenti trebaju pohađati nastavu, pisati međukolokvij tijekom nastave i izrađivati obavezne zadatke na vježbama.
Dolazak na vježbe je obavezan. Studenti koji ne pristupe vježbama dobit će -3 boda za svaku vježbu na koju nisu došli. Svaka vježba ima obavezne zadatke koji se trebaju izraditi kao uvjet za izlazak na ispit. Studenti koji ne dođu na nastavu vježbi svejedno trebaju izraditi zadatak prije završetka nastave, do roka koji odrede nastavnici. Ne postoji mogućnost izrade tih zadataka nakon završetka nastave na kolegiju.
Studenti tijekom kolegija izrađuju seminarski rad koji nosi trećinu bodova za ukupnu ocjenu. Nakon završetka nastave slijedi pisani ispit koji nosi dvije trećine ocjene.
Ocjena se temelji na zbroju bodova iz seminarskog rada i ispita. Studenti trebaju točno odgovoriti 60% pitanja na testu kako bi položili ispit.
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
Pohađanje nastave: 1.6 ECTS bodova; udio u ocjeni: 0%
Kolokvij-međuispit (seminarski rad): 0.9 ECTS bodova; udio u ocjeni: 30%
Ukupno tijekom nastave: 2.5 ECTS bodova; udio u ocjeni: 30%
Završni ispit: 2.5 ECTS bodova; udio u ocjeni: 70&
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit): 5 ECTS bodova; udio u ocjeni 100%
Cilj: upoznati studente s kvalitativnom metodologijom, razvijati sposobnost analize kvalitativnog sadržaja, provođenja kvalitativnih istraživanja i pisanja izvještaja o kvalitativnim istraživanjima.
Sadržaj: U okviru predmeta studenti će biti upoznati s temeljnim obilježjima kvalitativne metode istraživanja kao i razlikama u odnosu na kvantitativne metode. Upoznat će se s filozofskom osnovom i povijesnim izvorima te osnovama metodologije kvalitativnih istraživanja. Bit će upoznati s tehnikama prikupljanja podataka u kvalitativnim istraživanjima, uključujući način provedbe dubinskih intervjua, fokus grupa, kvalitativnih opažanja, analize tekstualnih, vizualnih i auditivnih sadržaja te akcijskih istraživanja. Studenti će se upoznati sa specifičnim znanstvenim pristupima u kvalitativnoj metodologiji.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta:
1. Opisati temeljna obilježja, prednosti i nedostatke kvalitativne metodologije istraživanja.
2. Objasniti razliku između kvantitaivnih i kvalitivnih istraživanja.
3. Isplanirati meološki istraživanje na specifičnu temu.
4. Analizirati metode istraživanja u konkretnim kvalitativnim istraživanjima.
5. Provesti kvalitativno istraživanje.
6. Analizirati rezultate vlastitog (grupnog) kvalitativnog istraživanja.
7. Interpretirati rezultate kvalitativnog istraživanja.
Skripta “Kvalitativna istraživanja”. Autorica: Livia Puljak. U akademskoj godini 2024/2025 skriptu će studenti dobiti putem pošte prije početka predmeta.
Catherine Pope, Nicholas Mays (urednici). Qualitative research in health care. Wiley Blackwell; Oxfor, UK. 4. izdanje. 2020. Dostupno na: https://www.uswr.ac.ir/uploads/1119410835.pdf
Nema dopunske literature
Studenti trebaju pohađati nastavu, pisati međukolokvij tijekom nastave i izrađivati obavezne zadatke na vježbama.
Dolazak na vježbe je obavezan. Studenti koji ne pristupe vježbama dobit će -3 boda za svaku vježbu na koju nisu došli. Svaka vježba ima obavezne zadatke koji se trebaju izraditi kao uvjet za izlazak na ispit. Studenti koji ne dođu na nastavu vježbi svejedno trebaju izraditi zadatak prije završetka nastave, do roka koji odrede nastavnici. Ne postoji mogućnost izrade tih zadataka nakon završetka nastave na kolegiju.
Studenti tijekom kolegija izrađuju seminarski rad koji nosi trećinu bodova za ukupnu ocjenu. Nakon završetka nastave slijedi pisani ispit koji nosi dvije trećine ocjene.
Ocjena se temelji na zbroju bodova iz seminarskog rada i ispita. Studenti trebaju točno odgovoriti 60% pitanja na testu kako bi položili ispit.
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
Pohađanje nastave: 1.6 ECTS bodova; udio u ocjeni: 0%
Kolokvij-međuispit (seminarski rad): 0.9 ECTS bodova; udio u ocjeni: 30%
Ukupno tijekom nastave: 2.5 ECTS bodova; udio u ocjeni: 30%
Završni ispit: 2.5 ECTS bodova; udio u ocjeni: 70&
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit): 5 ECTS bodova; udio u ocjeni 100%
Cilj: upoznati studente s kvalitativnom metodologijom, razvijati sposobnost analize kvalitativnog sadržaja, provođenja kvalitativnih istraživanja i pisanja izvještaja o kvalitativnim istraživanjima.
Sadržaj: U okviru predmeta studenti će biti upoznati s temeljnim obilježjima kvalitativne metode istraživanja kao i razlikama u odnosu na kvantitativne metode. Upoznat će se s filozofskom osnovom i povijesnim izvorima te osnovama metodologije kvalitativnih istraživanja. Bit će upoznati s tehnikama prikupljanja podataka u kvalitativnim istraživanjima, uključujući način provedbe dubinskih intervjua, fokus grupa, kvalitativnih opažanja, analize tekstualnih, vizualnih i auditivnih sadržaja te akcijskih istraživanja. Studenti će se upoznati sa specifičnim znanstvenim pristupima u kvalitativnoj metodologiji.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta:
1. Opisati temeljna obilježja, prednosti i nedostatke kvalitativne metodologije istraživanja.
2. Objasniti razliku između kvantitaivnih i kvalitivnih istraživanja.
3. Isplanirati meološki istraživanje na specifičnu temu.
4. Analizirati metode istraživanja u konkretnim kvalitativnim istraživanjima.
5. Provesti kvalitativno istraživanje.
6. Analizirati rezultate vlastitog (grupnog) kvalitativnog istraživanja.
7. Interpretirati rezultate kvalitativnog istraživanja.
Skripta “Kvalitativna istraživanja”. Autorica: Livia Puljak. U akademskoj godini 2024/2025 skriptu će studenti dobiti putem pošte prije početka predmeta.
Catherine Pope, Nicholas Mays (urednici). Qualitative research in health care. Wiley Blackwell; Oxfor, UK. 4. izdanje. 2020. Dostupno na: https://www.uswr.ac.ir/uploads/1119410835.pdf
Nema dopunske literature
Studenti trebaju pohađati nastavu, pisati međukolokvij tijekom nastave i izrađivati obavezne zadatke na vježbama.
Dolazak na vježbe je obavezan. Studenti koji ne pristupe vježbama dobit će -3 boda za svaku vježbu na koju nisu došli. Svaka vježba ima obavezne zadatke koji se trebaju izraditi kao uvjet za izlazak na ispit. Studenti koji ne dođu na nastavu vježbi svejedno trebaju izraditi zadatak prije završetka nastave, do roka koji odrede nastavnici. Ne postoji mogućnost izrade tih zadataka nakon završetka nastave na kolegiju.
Studenti tijekom kolegija izrađuju seminarski rad koji nosi trećinu bodova za ukupnu ocjenu. Nakon završetka nastave slijedi pisani ispit koji nosi dvije trećine ocjene.
Ocjena se temelji na zbroju bodova iz seminarskog rada i ispita. Studenti trebaju točno odgovoriti 60% pitanja na testu kako bi položili ispit.
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
Pohađanje nastave: 1.6 ECTS bodova; udio u ocjeni: 0%
Kolokvij-međuispit (seminarski rad): 0.9 ECTS bodova; udio u ocjeni: 30%
Ukupno tijekom nastave: 2.5 ECTS bodova; udio u ocjeni: 30%
Završni ispit: 2.5 ECTS bodova; udio u ocjeni: 70&
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit): 5 ECTS bodova; udio u ocjeni 100%
Ishodi učenja
Opisati temeljna obilježja, prednosti i nedostatke kvalitativne metodologije istraživanja.
Objasniti razliku između kvantitativnih i kvalitivnih istraživanja.