Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
223904ECTS
5
Prepoznati suvremena nastojanja u unapređenju biomedicinske nastave.
Razlikovati teorije poučavanja u nastavi.
Objasniti različite teorije motivacije za učenje.
Objasniti oblike nastave.
Izraditi plan artikulacije nastavnog sata.
Opisati metode evaluacije u nastavi i alate ocjenjivanja.
Jakšić, Ž. i sur. Umijeće medicinske nastave. Medicinska naklada, Zagreb, 2004.
Matijević, M., Bilić, V. i Opić, S. Pedagogija za učitelje i nastavnike. Školska knjiga, Zagreb, 2016. (odabrani dijelovi)
Vujčić, V. Opća pedagogija. Novi pristupi znanosti o odgoju. HPKZ, Zagreb, 2013. (odabrani dijelovi)
Zhang, W. Problem Based Learning in Nursing Education. Advances in Nursing, 1–5, 2014.
Chabot, D., Chabot, M. Emocionalna pedagogija – Osjećati kako bi se učilo – Kako uključiti emocionalnu inteligenciju u vaše poučavanje. EDUCA, Zagreb, 2009.
Shin, I.-S., & Kim, J.-H. The effect of problem-based learning in nursing education: a meta-analysis. Advances in Health Sciences Education, 18(5), 1103–1120, 2013.
Oude Rengerink K, Thangaratinam S, Barnfield G, et al. How can we teach EBM in clinical practice? An analysis of barriers to implementation of on-the-job EBM teaching and learning. Medical Teacher 33(3): e125–e130, 2011.
Sorić, I. (2014). Samoregulacija učenja. Možemo li naučiti učiti. Slap, Jastrebarsko, 2014.
Malick SM, Hadley J, Davis J, Khan KS. Is evidence-based medicine teaching and learning directed at improving practice? Journal of the Royal Society of Medicine 103(6): 231–8, 2010.
Relevantni novi objavljeni radovi
Studenti su obvezni redovito pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u radu izvršavanjem postavljenih zadataka na nastavi i izvan nje kroz sudjelovanje u raspravama i u obliku pismenih sažetaka seminarskih tema i pisanja seminarskoga rada.
Ocjena iz predmeta se sastoji od: – nastavnih aktivnosti (kontinuirana provjera znanja, seminar, vježbe) i završnog ispita sukladno Pravilniku o studijima i studiranju.