Kolegij
Studiji
Sociologija - Upravljanje i javne politikeSociologija (dvopredmetni)
Povijest (dvopredmetni)
Povijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Psihologija
Sestrinstvo
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
249448ECTS
4
Cilj kolegija je upoznavanje studenata s aktualnim istraživačkim praksama koje provode različiti tržišni akteri na području socioloških istraživanja. Također, cilj je upoznavanje studenata s formalnim tržišnim procedurama i specifičnostima u provođenju nekog istraživanja, bilo iz kvantitativne ili kvalitativne metodologije. Na kraju, cilj kolegija je rad studenata sa stručnjacima mentorima u okviru poslovnih aktivnosti pojedinih tržišnih aktera.
Upravljati formalnim procedurama potrebnima za dobivanje i realizaciju tržišnih istraživanja. Utvrditi adekvatne istraživačke pristupe koji se primjenjuju od strane tržišnih aktera za potrebe istraživanja usmjerenih na opće društvene ili specifične tržišne teme. Samostalno pripremiti izvještaj o provedenom istraživanju. Prezentirati rezultate dobivene u istraživanju.
Prema dogovoru s mentorom.
Redovito pohađanje stručne prakse.
Izvješću o provedenoj istraživačko-stručnoj aktivnosti, koji iznosi 40% ocjene. Konačna ocjena studenta iz stručne prakse izražava se brojčanom ocjenom na temelju konačnog postignuća studenta putem sljedeće ljestvice : prolazna ocjena: izvrstan (5) – od 90 do 100% bodova vrlo dobar (4) – od 80 do 89,9% bodova dobar (3) – od 65 do 79,9% bodova dovoljan (2) – od 50 do 64,9% bodova neprolazna ocjena (pad): nedovoljan (1) – od 0 do 49,9% bodova |
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Evaluacija rada studenata | 1.5 | 60 |
Izvješće o provedenoj stručnoj praksi | 1 | 40 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 4 | 10 |
Cilj kolegija je upoznavanje studenata s aktualnim istraživačkim praksama koje provode različiti tržišni akteri na području socioloških istraživanja. Također, cilj je upoznavanje studenata s formalnim tržišnim procedurama i specifičnostima u provođenju nekog istraživanja, bilo iz kvantitativne ili kvalitativne metodologije. Na kraju, cilj kolegija je rad studenata sa stručnjacima mentorima u okviru poslovnih aktivnosti pojedinih tržišnih aktera.
Upravljati formalnim procedurama potrebnima za dobivanje i realizaciju tržišnih istraživanja. Utvrditi adekvatne istraživačke pristupe koji se primjenjuju od strane tržišnih aktera za potrebe istraživanja usmjerenih na opće društvene ili specifične tržišne teme. Samostalno pripremiti izvještaj o provedenom istraživanju. Prezentirati rezultate dobivene u istraživanju.
Prema dogovoru s mentorom.
Redovito pohađanje stručne prakse.
Izvješću o provedenoj istraživačko-stručnoj aktivnosti, koji iznosi 40% ocjene. Konačna ocjena studenta iz stručne prakse izražava se brojčanom ocjenom na temelju konačnog postignuća studenta putem sljedeće ljestvice : prolazna ocjena: izvrstan (5) – od 90 do 100% bodova vrlo dobar (4) – od 80 do 89,9% bodova dobar (3) – od 65 do 79,9% bodova dovoljan (2) – od 50 do 64,9% bodova neprolazna ocjena (pad): nedovoljan (1) – od 0 do 49,9% bodova |
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Evaluacija rada studenata | 1.5 | 60 |
Izvješće o provedenoj stručnoj praksi | 1 | 40 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 4 | 10 |
Cilj kolegija je upoznavanje studenata s aktualnim istraživačkim praksama koje provode različiti tržišni akteri na području socioloških istraživanja. Također, cilj je upoznavanje studenata s formalnim tržišnim procedurama i specifičnostima u provođenju nekog istraživanja, bilo iz kvantitativne ili kvalitativne metodologije. Na kraju, cilj kolegija je rad studenata sa stručnjacima mentorima u okviru poslovnih aktivnosti pojedinih tržišnih aktera.
Upravljati formalnim procedurama potrebnima za dobivanje i realizaciju tržišnih istraživanja. Utvrditi adekvatne istraživačke pristupe koji se primjenjuju od strane tržišnih aktera za potrebe istraživanja usmjerenih na opće društvene ili specifične tržišne teme. Samostalno pripremiti izvještaj o provedenom istraživanju. Prezentirati rezultate dobivene u istraživanju.
Prema dogovoru s mentorom.
Redovito pohađanje stručne prakse.
Izvješću o provedenoj istraživačko-stručnoj aktivnosti, koji iznosi 40% ocjene. Konačna ocjena studenta iz stručne prakse izražava se brojčanom ocjenom na temelju konačnog postignuća studenta putem sljedeće ljestvice : prolazna ocjena: izvrstan (5) – od 90 do 100% bodova vrlo dobar (4) – od 80 do 89,9% bodova dobar (3) – od 65 do 79,9% bodova dovoljan (2) – od 50 do 64,9% bodova neprolazna ocjena (pad): nedovoljan (1) – od 0 do 49,9% bodova |
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Evaluacija rada studenata | 1.5 | 60 |
Izvješće o provedenoj stručnoj praksi | 1 | 40 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 4 | 10 |