Kolegij
Studiji
Povijest (dvopredmetni)Povijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Psihologija
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sociologija (dvopredmetni)
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
186779ECTS
5
Polaznici će steći temeljna znanja o suvremenim marketinškim
konceptima te njihovoj primjeni u praksi. Cilj predmeta je omogućiti
polaznicima usvajanje potrebnih znanja (teorijskih i praktičnih) za
razumijevanje, postavke te realizaciju marketinških kampanji te
važnosti socioloških teorija i metodologija za razumijevanje
suvremenog poslovnog tržišta.
1. Izdvojiti načela marketinške prakse. 2. Procijeniti nužnost
socioekonomsko-marketinške integracije u svrhu uspješnoga
poslovanja. 3. Povezati sociološku metodologiju s primjenom u
marketinškoj praksi. 4. Osmisliti projekt upoznavanja proizvoda i
tržišta. 5. Primijeniti etički prihvatljive marketinške kampanje za
proizvod.
Previšić, J., Oretić Došen, Đ. (2004), Marketing, Zagreb: Adverta
Martinović, M. (ur.) (2012), Marketing u Hrvatskoj, Zagreb: Mate
Kotler, Ph., Keller, K.L., Martinović, M., (2014) Upravljanje
marketingom, Zagreb: Mate
Fill, Chris. (2006). Marketing Communication: Engagement, Strategies and
Practice, 4th edition, Prentice Hall
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Stjecanje minimalno 35 bodova (od ukupno 100) tijekom
nastave (kolokviji, izvještaji s vježbi, seminarski radovi)
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti (kolokviji, izvještaji s vježbi, seminarski radovi)
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
2. kolokviji – 50%
3. vježbe i seminari – 20%
4. Završni ispit – 30% ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9% bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.85 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.85 | 25 |
Seminarski rad | 0.6 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.5 | 70 |
Završni ispit | 1.5 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Polaznici će steći temeljna znanja o suvremenim marketinškim
konceptima te njihovoj primjeni u praksi. Cilj predmeta je omogućiti
polaznicima usvajanje potrebnih znanja (teorijskih i praktičnih) za
razumijevanje, postavke te realizaciju marketinških kampanji te
važnosti socioloških teorija i metodologija za razumijevanje
suvremenog poslovnog tržišta.
1. Izdvojiti načela marketinške prakse. 2. Procijeniti nužnost
socioekonomsko-marketinške integracije u svrhu uspješnoga
poslovanja. 3. Povezati sociološku metodologiju s primjenom u
marketinškoj praksi. 4. Osmisliti projekt upoznavanja proizvoda i
tržišta. 5. Primijeniti etički prihvatljive marketinške kampanje za
proizvod.
Previšić, J., Oretić Došen, Đ. (2004), Marketing, Zagreb: Adverta
Martinović, M. (ur.) (2012), Marketing u Hrvatskoj, Zagreb: Mate
Kotler, Ph., Keller, K.L., Martinović, M., (2014) Upravljanje
marketingom, Zagreb: Mate
Fill, Chris. (2006). Marketing Communication: Engagement, Strategies and
Practice, 4th edition, Prentice Hall
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Stjecanje minimalno 35 bodova (od ukupno 100) tijekom
nastave (kolokviji, izvještaji s vježbi, seminarski radovi)
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti (kolokviji, izvještaji s vježbi, seminarski radovi)
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
2. kolokviji – 50%
3. vježbe i seminari – 20%
4. Završni ispit – 30% ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9% bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.85 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.85 | 25 |
Seminarski rad | 0.6 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.5 | 70 |
Završni ispit | 1.5 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Polaznici će steći temeljna znanja o suvremenim marketinškim
konceptima te njihovoj primjeni u praksi. Cilj predmeta je omogućiti
polaznicima usvajanje potrebnih znanja (teorijskih i praktičnih) za
razumijevanje, postavke te realizaciju marketinških kampanji te
važnosti socioloških teorija i metodologija za razumijevanje
suvremenog poslovnog tržišta.
1. Izdvojiti načela marketinške prakse. 2. Procijeniti nužnost
socioekonomsko-marketinške integracije u svrhu uspješnoga
poslovanja. 3. Povezati sociološku metodologiju s primjenom u
marketinškoj praksi. 4. Osmisliti projekt upoznavanja proizvoda i
tržišta. 5. Primijeniti etički prihvatljive marketinške kampanje za
proizvod.
Previšić, J., Oretić Došen, Đ. (2004), Marketing, Zagreb: Adverta
Martinović, M. (ur.) (2012), Marketing u Hrvatskoj, Zagreb: Mate
Kotler, Ph., Keller, K.L., Martinović, M., (2014) Upravljanje
marketingom, Zagreb: Mate
Fill, Chris. (2006). Marketing Communication: Engagement, Strategies and
Practice, 4th edition, Prentice Hall
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Stjecanje minimalno 35 bodova (od ukupno 100) tijekom
nastave (kolokviji, izvještaji s vježbi, seminarski radovi)
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti (kolokviji, izvještaji s vježbi, seminarski radovi)
2. Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
2. kolokviji – 50%
3. vježbe i seminari – 20%
4. Završni ispit – 30% ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9% bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.85 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.85 | 25 |
Seminarski rad | 0.6 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.5 | 70 |
Završni ispit | 1.5 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |