Kolegij
Studiji
Povijest (dvopredmetni)Povijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Psihologija
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sociologija (dvopredmetni)
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
174438ECTS
5
Ciljevi kolegija: Upoznavanje s osnovnim pojmovima iz svijeta
financija prilagođenih studentima neekonomskih studija. Podizanje
razine financijske pismenosti s ciljem boljeg snalaženja pojedinca u
korištenju brojnih financijskih proizvoda i usluga koje se nude na
tržištu. Upoznavanje s najčešćim pogreškama koje pojedinci rade kod
donošenja osobnih financijskih odluka na brojnim primjerima iz
prakse (tzv. learning-by-doing pristup). Studenti bi trebali nakon
položenog kolegija raspolagati elementarnim znanjem iz područja
osobnih financija koja bi im trebala koristiti u privatnom i poslovnom
životu.
Sadržaj kolegija: Upoznavanje sa suvremenim svijetom financija i
ekonomije. Identificiranje mnogobrojnih čimbenika i rizika koji utječu
na donošenje svakodnevnih odluka na financijskim tržištima.
Poboljšanje osobne financijske pozicije kroz: odgovarajuće financijsko
planiranje, racionalno upravljanje financijskim proizvodima, stvaranje
zdravih financijskih navika, izbjegavanje pretjerane izloženosti
rizicima, bolju informiranost o ponudi i potražnji…
1. Utvrditi alate i rizike za racionalno upravljanje osobnim
financijama.
2. Preispitati modele korištenja financijskih proizvoda i
usluga na tržištu.
3. Identificirati značajke rada financijskog sustava
Republike Hrvatske.
4. Samovrednovati model vlastitoga upravljanja
financijama povezujući znanje iz sociologije i ekonomije.
5. Procijeniti
potrebe i načine zaštite potrošača na financijskom tržištu.
6.
Prezentirati seminarski rad iz pdručja upravljanja osobnim
financijama.
7. Valorizirati aktualne i tradicionalne religijske procese i
fenomene.
8. Primjeniti etička načela u analizi nastavnih zadataka
vezanih uz upravljanje osobnim financijama.
Mishkin, F.S., Eakins, S.G., Financijska tržišta + institucije, MATE,
Zagreb, 2005.; Kapoor, J., Dlabay, L., Hughes, R., Hart, M., Focus on
Personal Finance, McGraw-Hill, 6th Edition, New York, 2017.
Nikolić, N., Pečarić, M., Uvod u financije, Ekonomski fakultet, Split,
2012.; Santini, G., Bebek, S., Vodič za razumijevanje osobnih financija,
Rifin, Zagreb, 2005.; Rose, P.S., Hudgins, S.C., Upravljanje bankama i
financijske usluge, MATE, Zagreb, 2015.; Kobliner, B., Get a Financial
Life: Personal Finance in Your Twenties and Thirties, Touchstone,
New York, 2017.; Rosefsky, B., Financial Facts of Life: Personal
Prosperity in 30 Easy Lessons, John Wiley and Sons, 1995.
1. Redovito pohađanje nastave– prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu;
2. Seminarsko izlaganje
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno
ostvareno na nastavi i na dva kolokvija
Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni)
Način stjecanja ocjene:
1. a)Nastavne aktivnosti– 70% ocjene
1) seminarsko izlaganje – max. 20 bodova;
2) 1. kolokvij – max. 20 bodova;
3) 2. kolokvij – max. 30 bodova;
1. b)Završni ispit– 30% ocjene
4) završni ispit – max. 30 bodova.
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.76 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.76 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 1.14 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Ciljevi kolegija: Upoznavanje s osnovnim pojmovima iz svijeta
financija prilagođenih studentima neekonomskih studija. Podizanje
razine financijske pismenosti s ciljem boljeg snalaženja pojedinca u
korištenju brojnih financijskih proizvoda i usluga koje se nude na
tržištu. Upoznavanje s najčešćim pogreškama koje pojedinci rade kod
donošenja osobnih financijskih odluka na brojnim primjerima iz
prakse (tzv. learning-by-doing pristup). Studenti bi trebali nakon
položenog kolegija raspolagati elementarnim znanjem iz područja
osobnih financija koja bi im trebala koristiti u privatnom i poslovnom
životu.
Sadržaj kolegija: Upoznavanje sa suvremenim svijetom financija i
ekonomije. Identificiranje mnogobrojnih čimbenika i rizika koji utječu
na donošenje svakodnevnih odluka na financijskim tržištima.
Poboljšanje osobne financijske pozicije kroz: odgovarajuće financijsko
planiranje, racionalno upravljanje financijskim proizvodima, stvaranje
zdravih financijskih navika, izbjegavanje pretjerane izloženosti
rizicima, bolju informiranost o ponudi i potražnji…
1. Utvrditi alate i rizike za racionalno upravljanje osobnim
financijama.
2. Preispitati modele korištenja financijskih proizvoda i
usluga na tržištu.
3. Identificirati značajke rada financijskog sustava
Republike Hrvatske.
4. Samovrednovati model vlastitoga upravljanja
financijama povezujući znanje iz sociologije i ekonomije.
5. Procijeniti
potrebe i načine zaštite potrošača na financijskom tržištu.
6.
Prezentirati seminarski rad iz pdručja upravljanja osobnim
financijama.
7. Valorizirati aktualne i tradicionalne religijske procese i
fenomene.
8. Primjeniti etička načela u analizi nastavnih zadataka
vezanih uz upravljanje osobnim financijama.
Mishkin, F.S., Eakins, S.G., Financijska tržišta + institucije, MATE,
Zagreb, 2005.; Kapoor, J., Dlabay, L., Hughes, R., Hart, M., Focus on
Personal Finance, McGraw-Hill, 6th Edition, New York, 2017.
Nikolić, N., Pečarić, M., Uvod u financije, Ekonomski fakultet, Split,
2012.; Santini, G., Bebek, S., Vodič za razumijevanje osobnih financija,
Rifin, Zagreb, 2005.; Rose, P.S., Hudgins, S.C., Upravljanje bankama i
financijske usluge, MATE, Zagreb, 2015.; Kobliner, B., Get a Financial
Life: Personal Finance in Your Twenties and Thirties, Touchstone,
New York, 2017.; Rosefsky, B., Financial Facts of Life: Personal
Prosperity in 30 Easy Lessons, John Wiley and Sons, 1995.
1. Redovito pohađanje nastave– prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu;
2. Seminarsko izlaganje
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno
ostvareno na nastavi i na dva kolokvija
Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni)
Način stjecanja ocjene:
1. a)Nastavne aktivnosti– 70% ocjene
1) seminarsko izlaganje – max. 20 bodova;
2) 1. kolokvij – max. 20 bodova;
3) 2. kolokvij – max. 30 bodova;
1. b)Završni ispit– 30% ocjene
4) završni ispit – max. 30 bodova.
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.76 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.76 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 1.14 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Ciljevi kolegija: Upoznavanje s osnovnim pojmovima iz svijeta
financija prilagođenih studentima neekonomskih studija. Podizanje
razine financijske pismenosti s ciljem boljeg snalaženja pojedinca u
korištenju brojnih financijskih proizvoda i usluga koje se nude na
tržištu. Upoznavanje s najčešćim pogreškama koje pojedinci rade kod
donošenja osobnih financijskih odluka na brojnim primjerima iz
prakse (tzv. learning-by-doing pristup). Studenti bi trebali nakon
položenog kolegija raspolagati elementarnim znanjem iz područja
osobnih financija koja bi im trebala koristiti u privatnom i poslovnom
životu.
Sadržaj kolegija: Upoznavanje sa suvremenim svijetom financija i
ekonomije. Identificiranje mnogobrojnih čimbenika i rizika koji utječu
na donošenje svakodnevnih odluka na financijskim tržištima.
Poboljšanje osobne financijske pozicije kroz: odgovarajuće financijsko
planiranje, racionalno upravljanje financijskim proizvodima, stvaranje
zdravih financijskih navika, izbjegavanje pretjerane izloženosti
rizicima, bolju informiranost o ponudi i potražnji…
1. Utvrditi alate i rizike za racionalno upravljanje osobnim
financijama.
2. Preispitati modele korištenja financijskih proizvoda i
usluga na tržištu.
3. Identificirati značajke rada financijskog sustava
Republike Hrvatske.
4. Samovrednovati model vlastitoga upravljanja
financijama povezujući znanje iz sociologije i ekonomije.
5. Procijeniti
potrebe i načine zaštite potrošača na financijskom tržištu.
6.
Prezentirati seminarski rad iz pdručja upravljanja osobnim
financijama.
7. Valorizirati aktualne i tradicionalne religijske procese i
fenomene.
8. Primjeniti etička načela u analizi nastavnih zadataka
vezanih uz upravljanje osobnim financijama.
Mishkin, F.S., Eakins, S.G., Financijska tržišta + institucije, MATE,
Zagreb, 2005.; Kapoor, J., Dlabay, L., Hughes, R., Hart, M., Focus on
Personal Finance, McGraw-Hill, 6th Edition, New York, 2017.
Nikolić, N., Pečarić, M., Uvod u financije, Ekonomski fakultet, Split,
2012.; Santini, G., Bebek, S., Vodič za razumijevanje osobnih financija,
Rifin, Zagreb, 2005.; Rose, P.S., Hudgins, S.C., Upravljanje bankama i
financijske usluge, MATE, Zagreb, 2015.; Kobliner, B., Get a Financial
Life: Personal Finance in Your Twenties and Thirties, Touchstone,
New York, 2017.; Rosefsky, B., Financial Facts of Life: Personal
Prosperity in 30 Easy Lessons, John Wiley and Sons, 1995.
1. Redovito pohađanje nastave– prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu;
2. Seminarsko izlaganje
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti – kumulativno
ostvareno na nastavi i na dva kolokvija
Nastavne aktivnosti – seminarsko izlaganje; 1. kolokvij
(pismeni) i 2. kolokvij (pismeni)
Način stjecanja ocjene:
1. a)Nastavne aktivnosti– 70% ocjene
1) seminarsko izlaganje – max. 20 bodova;
2) 1. kolokvij – max. 20 bodova;
3) 2. kolokvij – max. 30 bodova;
1. b)Završni ispit– 30% ocjene
4) završni ispit – max. 30 bodova.
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.76 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.76 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 1.14 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 3.86 | 70 |
Završni ispit | 1.14 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |