Kolegij
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s psihološkim aspektima i posljedicama volontiranja na razini društva, institucija i grupa. Razvijanje kapaciteta za osobno i profesionalno korištenje temeljnih načela volonterskog rada.
Sadržaj predmeta: Nastanak i definicija volontiranja; Sociodemografske karakteristike volontera; Motivi za volontiranje; Posljedice volontiranja za volontere, organizacije i zajednicu; volonterski programi za različite populacije
Opisati kako je nastalo i razvijalo volontiranje te što se danas podrazumijeva pod volontiranjem; Analizirati psihološke, socijalne i pravne aspekte volontiranja; Opisati sociodemografske karakteristike volontera; Opisati psihološke i socijalne posljedice volontiranja; Analizirati motive za volontiranje i razloge ne volontiranja; Analizirati primjere volonterskih programa; Primijeniti spoznaje o psihološkim aspektima volontiranja u praksi;
Rijavec, M. Prezentacije predavanja
Rijavec, M., Jurčec, L., Pavlović, V. (2019). Školski volonteri: Dobrobiti volontiranja u školama. Zagreb: Forum za slobodu odgoja
Rijavec, M. i Miljković, D. (2010). Tko su dobri ljudi?. Zagreb: IEP.
Begović, H. (2006). O volonterima i volonterkama. Zagreb: Volonterski centar: Zagreb.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Održana prezentacija o volontiranju
15 sati volontiranja (što se dokazuje potvrdom)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavnu aktivnost
Završni pismeni ispit
Nastavne aktivnosti (70%)
- Prezentacija o volontiranju -20%
- Kolokvij – 50%
Završni ispit – izvještaj o volontiranju (30%)
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova