Kolegij
Studiji
PsihologijaPovijest
Komunikologija
Sestrinstvo
Sociologija
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
249377ECTS
3
Komunikacijske i prezentacijske vještine nužne su za svakog pojedinca u suvremenom društvu. Predmet će studente upoznati s definicijama, obilježjima, vrstama i stilovima komunikacije. Omogućit će im stjecanje vještina pripreme govora, izvođenja govora, aktivnog slušanja te analize i kritike komunikacije u medijima.
Identificirati oblike i vrste komunikacije. Kritički prosuđivati komunikacijske i prezentacijske tehnike i vještine. Opisati ulogu komunikacije u organizacijama. Analizirati primjere komunikacije u medijima Pripremiti vlastiti govor.
Brajša, P. (2000). Umijeće razgovora. Pula: C.A.S.H.
Hall, J. A. i Knapp, M. L. Neverbalna komunikacija u ljudskoj interakciji. Zagreb: Naklada Slap.
Šego, J. (2005). Kako postati uspješan govornik. Zagreb: Profil international.
Škarić, I. (2000). Temeljci suvremenoga govorništva. Zagreb: Školska knjiga.
Guffey, M. E. i Loewy, D. (2016). The Essentials of Business Communication. Boston: Cengage Learning.
Lucas, S. E. (1998). The art of public speaking. New York: McGraw-Hill.
Pearson, J. C., Spitzberg, B. H. (1990). Interpersonal communication: concepts, components and contexts. Dubuque: Wm. C. Brown Publishers.
Pease, A. (2002). Govor tijela – Kako misli drugih ljudi mogu pročitati iz njihovih kretnji. Zagreb: AGM.
Zadro, I. (1999). Glasoviti govori, Naklada Zadro, Zageb.
White, K. W. i Chapman, E. N. (1996). Organizational communcation.New Yersey: Simon and Schuster Custom Publishing.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu).
Nastavne aktivnosti (vježbe).
Završni ispit (pismeni).
1.Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
vježbe – 20%
- kolokvij – 25%
- kolokvij – 25%
- Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada (kolokvij):
izvrstan (5) 90 do 100%
vrlo dobar (4) 80 do 89,9%
dobar (3) 65 do 79,9%
dovoljan (2) 50 do 64,9%
nedovoljan (1) 0 do 49,9%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Auditorne vježbe | 0.36 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.45 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.45 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.46 | 70 |
Završni ispit | 0.54 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Komunikacijske i prezentacijske vještine nužne su za svakog pojedinca u suvremenom društvu. Predmet će studente upoznati s definicijama, obilježjima, vrstama i stilovima komunikacije. Omogućit će im stjecanje vještina pripreme govora, izvođenja govora, aktivnog slušanja te analize i kritike komunikacije u medijima.
Identificirati oblike i vrste komunikacije. Kritički prosuđivati komunikacijske i prezentacijske tehnike i vještine. Opisati ulogu komunikacije u organizacijama. Analizirati primjere komunikacije u medijima Pripremiti vlastiti govor.
Brajša, P. (2000). Umijeće razgovora. Pula: C.A.S.H.
Hall, J. A. i Knapp, M. L. Neverbalna komunikacija u ljudskoj interakciji. Zagreb: Naklada Slap.
Šego, J. (2005). Kako postati uspješan govornik. Zagreb: Profil international.
Škarić, I. (2000). Temeljci suvremenoga govorništva. Zagreb: Školska knjiga.
Guffey, M. E. i Loewy, D. (2016). The Essentials of Business Communication. Boston: Cengage Learning.
Lucas, S. E. (1998). The art of public speaking. New York: McGraw-Hill.
Pearson, J. C., Spitzberg, B. H. (1990). Interpersonal communication: concepts, components and contexts. Dubuque: Wm. C. Brown Publishers.
Pease, A. (2002). Govor tijela – Kako misli drugih ljudi mogu pročitati iz njihovih kretnji. Zagreb: AGM.
Zadro, I. (1999). Glasoviti govori, Naklada Zadro, Zageb.
White, K. W. i Chapman, E. N. (1996). Organizational communcation.New Yersey: Simon and Schuster Custom Publishing.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu).
Nastavne aktivnosti (vježbe).
Završni ispit (pismeni).
1.Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
vježbe – 20%
- kolokvij – 25%
- kolokvij – 25%
- Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada (kolokvij):
izvrstan (5) 90 do 100%
vrlo dobar (4) 80 do 89,9%
dobar (3) 65 do 79,9%
dovoljan (2) 50 do 64,9%
nedovoljan (1) 0 do 49,9%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Auditorne vježbe | 0.36 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.45 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.45 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.46 | 70 |
Završni ispit | 0.54 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Komunikacijske i prezentacijske vještine nužne su za svakog pojedinca u suvremenom društvu. Predmet će studente upoznati s definicijama, obilježjima, vrstama i stilovima komunikacije. Omogućit će im stjecanje vještina pripreme govora, izvođenja govora, aktivnog slušanja te analize i kritike komunikacije u medijima.
Identificirati oblike i vrste komunikacije. Kritički prosuđivati komunikacijske i prezentacijske tehnike i vještine. Opisati ulogu komunikacije u organizacijama. Analizirati primjere komunikacije u medijima Pripremiti vlastiti govor.
Brajša, P. (2000). Umijeće razgovora. Pula: C.A.S.H.
Hall, J. A. i Knapp, M. L. Neverbalna komunikacija u ljudskoj interakciji. Zagreb: Naklada Slap.
Šego, J. (2005). Kako postati uspješan govornik. Zagreb: Profil international.
Škarić, I. (2000). Temeljci suvremenoga govorništva. Zagreb: Školska knjiga.
Guffey, M. E. i Loewy, D. (2016). The Essentials of Business Communication. Boston: Cengage Learning.
Lucas, S. E. (1998). The art of public speaking. New York: McGraw-Hill.
Pearson, J. C., Spitzberg, B. H. (1990). Interpersonal communication: concepts, components and contexts. Dubuque: Wm. C. Brown Publishers.
Pease, A. (2002). Govor tijela – Kako misli drugih ljudi mogu pročitati iz njihovih kretnji. Zagreb: AGM.
Zadro, I. (1999). Glasoviti govori, Naklada Zadro, Zageb.
White, K. W. i Chapman, E. N. (1996). Organizational communcation.New Yersey: Simon and Schuster Custom Publishing.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu).
Nastavne aktivnosti (vježbe).
Završni ispit (pismeni).
1.Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
vježbe – 20%
- kolokvij – 25%
- kolokvij – 25%
- Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada (kolokvij):
izvrstan (5) 90 do 100%
vrlo dobar (4) 80 do 89,9%
dobar (3) 65 do 79,9%
dovoljan (2) 50 do 64,9%
nedovoljan (1) 0 do 49,9%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Auditorne vježbe | 0.36 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.45 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.45 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.46 | 70 |
Završni ispit | 0.54 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |