Kolegij
Studiji
PsihologijaDiplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Povijest - usmjerenje Stari vijek i srednji vijek
Povijest - usmjerenje Suvremena povijest
Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)
Povijest
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
157442ECTS
4
Ciljevi predmeta:Stjecanje specifičnih znanja iz područja psihoonkologije te stjecanje sposobnosti primjene tih znanja u praksi
Sadržaj kolegija: Prevencija i vrste tumora. Dijagnosticiranje i liječenje tumora. Psihosocijalne posljedice tumora. Kontrola i tretman boli onkoloških pacijenata. Empatija kao važna komunikacijska vještina u radu s onkološkim pacijentima. Specifične vrste tumora: tumori u djece; tumor dojke. Medicinska i psihološka skrb o umirućim pacijentima. Komunikacija s ožalošćenim. Psihološke posljedice rada s onkološkim pacijentima (sindrom izgaranja na poslu).
Utvrditi rizične čimbenike za pojavu tumora. Usporediti psihološke probleme ovisno o različitim varijablama (dob, lokacija tumora). Procijeniti psihijatrijske simptome (poremećaj) kod onkološkog bolesnika. Kritički se osvrnuti na psihosocijalne intervencije u liječenju tumora.
Holland, J.C., Breitbart, W.S., Butow, P.N., Jacobsen, P.B., Loscalzo, M.J., McCorkle, R. (2015). Psycho-Oncology. New York: Oxford University Press.
Gregurek, R., Braš, M. (2008). Psihoonkologija. Osijek: Grafika.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokvij, seminar).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti).
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
- seminar – 20%
- 1. kolokvij – 25%
- 2. kolokvij – 25%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIOOCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.56 | 20 |
Kolokvij - međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij - međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Ciljevi predmeta:Stjecanje specifičnih znanja iz područja psihoonkologije te stjecanje sposobnosti primjene tih znanja u praksi
Sadržaj kolegija: Prevencija i vrste tumora. Dijagnosticiranje i liječenje tumora. Psihosocijalne posljedice tumora. Kontrola i tretman boli onkoloških pacijenata. Empatija kao važna komunikacijska vještina u radu s onkološkim pacijentima. Specifične vrste tumora: tumori u djece; tumor dojke. Medicinska i psihološka skrb o umirućim pacijentima. Komunikacija s ožalošćenim. Psihološke posljedice rada s onkološkim pacijentima (sindrom izgaranja na poslu).
Utvrditi rizične čimbenike za pojavu tumora. Usporediti psihološke probleme ovisno o različitim varijablama (dob, lokacija tumora). Procijeniti psihijatrijske simptome (poremećaj) kod onkološkog bolesnika. Kritički se osvrnuti na psihosocijalne intervencije u liječenju tumora.
Holland, J.C., Breitbart, W.S., Butow, P.N., Jacobsen, P.B., Loscalzo, M.J., McCorkle, R. (2015). Psycho-Oncology. New York: Oxford University Press.
Gregurek, R., Braš, M. (2008). Psihoonkologija. Osijek: Grafika.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokvij, seminar).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti).
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
- seminar – 20%
- 1. kolokvij – 25%
- 2. kolokvij – 25%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIOOCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.56 | 20 |
Kolokvij - međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij - međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Ciljevi predmeta:Stjecanje specifičnih znanja iz područja psihoonkologije te stjecanje sposobnosti primjene tih znanja u praksi
Sadržaj kolegija: Prevencija i vrste tumora. Dijagnosticiranje i liječenje tumora. Psihosocijalne posljedice tumora. Kontrola i tretman boli onkoloških pacijenata. Empatija kao važna komunikacijska vještina u radu s onkološkim pacijentima. Specifične vrste tumora: tumori u djece; tumor dojke. Medicinska i psihološka skrb o umirućim pacijentima. Komunikacija s ožalošćenim. Psihološke posljedice rada s onkološkim pacijentima (sindrom izgaranja na poslu).
Utvrditi rizične čimbenike za pojavu tumora. Usporediti psihološke probleme ovisno o različitim varijablama (dob, lokacija tumora). Procijeniti psihijatrijske simptome (poremećaj) kod onkološkog bolesnika. Kritički se osvrnuti na psihosocijalne intervencije u liječenju tumora.
Holland, J.C., Breitbart, W.S., Butow, P.N., Jacobsen, P.B., Loscalzo, M.J., McCorkle, R. (2015). Psycho-Oncology. New York: Oxford University Press.
Gregurek, R., Braš, M. (2008). Psihoonkologija. Osijek: Grafika.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokvij, seminar).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti.
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti).
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
- seminar – 20%
- 1. kolokvij – 25%
- 2. kolokvij – 25%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIOOCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarsko izlaganje | 0.56 | 20 |
Kolokvij - međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij - međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |