Kolegij
Studiji
PsihologijaPovijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
157451ECTS
3
Ciljevi predmeta: Bazično upoznavanje s teorijom i načelima kognitivno-bihevioralne terapije. Osposobljavanje za jednostavno konceptualiziranje pojedinih kliničkih problema u skladu s načelima ovog terapijskog pravca.
Sadržaj predmeta: Pregled povijesti i nastanka kognitivno-bihevioralne terapije. Funkcionalna analiza ponašanja. Kognitivna konceptualizacija. Kognitivno-bihevioralna procjena. Kognitivno-bihevioralni modeli i tretman različitih psiholoških problema i poremećaja. Kognitivno-bihevioralne tehnike. Struktura terapije.
Analizirati nastanak i razvoj osnovnih psiholoških problema i poremećaja u okviru kognitivno-bihevioralnog modela. Klasificirati disfunkcionalne obrasce u mišljenju; Složiti kognitivnu konceptualizaciju na individualnom slučaju. Preporučiti osnovne bihevioralne tehnike u savjetodavno-terapijskom radu. Kreirati ciljeve i plan tretmana jednostavnog slučaja u kognitivno-bihevioralnoj terapiji. Pokazati etičku odgovornost u kliničkoj procjeni i savjetodavno-terapijskom radu.
- Beck, J. (2011). Kognitivna terapija – osnove, educiranje i uvježbavanje. Naklada Slap.
- Anić, N. (1984). Praktikum iz bihevior terapije I. Zagreb: Društvo psihologa SR Hrvatske.
- Anić, N. (1990). Praktikum iz kognitivne i bihevioralne terapije III. Zagreb: Društvo psihologa Hrvatske.
- Leahy, R. L., &Holland, S. J. (2014). Planovi tretmana i intervencije za depresiju i anksiozne poremećaje. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Hawton, K, Salkovskis, P. M., Kirk, J. & Clarck, D.M. (2007). Kognitivno-bihevioralna terapija za psihijatrijske probleme – vodič za praktičan rad. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Dattilio, F. M, (2012). Kognitivno-bihevioralna terapija parova i obitelji. Jastrebarsko: Naklada Slap..
- Hackney, H. L. i Cormier, S. (2012). Savjetovatelj – stručnjak: Procesni vodič kroz pomaganje. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Kendall, P. C. (2006). Childand Adolescent Therapy: Cognitive-Behavioral Procedures. New York: TheGuilford Press.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova tijekom nastave
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
- Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1.Nastavne aktivnosti – 70%:
- kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz zadaće – 70%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodovaom
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Domaća zadaća | 1.3 | 70 |
Ukupno tijekom nastave | 2.5 | 70 |
Završni ispit | 0.5 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Bazično upoznavanje s teorijom i načelima kognitivno-bihevioralne terapije. Osposobljavanje za jednostavno konceptualiziranje pojedinih kliničkih problema u skladu s načelima ovog terapijskog pravca.
Sadržaj predmeta: Pregled povijesti i nastanka kognitivno-bihevioralne terapije. Funkcionalna analiza ponašanja. Kognitivna konceptualizacija. Kognitivno-bihevioralna procjena. Kognitivno-bihevioralni modeli i tretman različitih psiholoških problema i poremećaja. Kognitivno-bihevioralne tehnike. Struktura terapije.
Analizirati nastanak i razvoj osnovnih psiholoških problema i poremećaja u okviru kognitivno-bihevioralnog modela. Klasificirati disfunkcionalne obrasce u mišljenju; Složiti kognitivnu konceptualizaciju na individualnom slučaju. Preporučiti osnovne bihevioralne tehnike u savjetodavno-terapijskom radu. Kreirati ciljeve i plan tretmana jednostavnog slučaja u kognitivno-bihevioralnoj terapiji. Pokazati etičku odgovornost u kliničkoj procjeni i savjetodavno-terapijskom radu.
- Beck, J. (2011). Kognitivna terapija – osnove, educiranje i uvježbavanje. Naklada Slap.
- Anić, N. (1984). Praktikum iz bihevior terapije I. Zagreb: Društvo psihologa SR Hrvatske.
- Anić, N. (1990). Praktikum iz kognitivne i bihevioralne terapije III. Zagreb: Društvo psihologa Hrvatske.
- Leahy, R. L., &Holland, S. J. (2014). Planovi tretmana i intervencije za depresiju i anksiozne poremećaje. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Hawton, K, Salkovskis, P. M., Kirk, J. & Clarck, D.M. (2007). Kognitivno-bihevioralna terapija za psihijatrijske probleme – vodič za praktičan rad. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Dattilio, F. M, (2012). Kognitivno-bihevioralna terapija parova i obitelji. Jastrebarsko: Naklada Slap..
- Hackney, H. L. i Cormier, S. (2012). Savjetovatelj – stručnjak: Procesni vodič kroz pomaganje. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Kendall, P. C. (2006). Childand Adolescent Therapy: Cognitive-Behavioral Procedures. New York: TheGuilford Press.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova tijekom nastave
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
- Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1.Nastavne aktivnosti – 70%:
- kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz zadaće – 70%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodovaom
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Domaća zadaća | 1.3 | 70 |
Ukupno tijekom nastave | 2.5 | 70 |
Završni ispit | 0.5 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Bazično upoznavanje s teorijom i načelima kognitivno-bihevioralne terapije. Osposobljavanje za jednostavno konceptualiziranje pojedinih kliničkih problema u skladu s načelima ovog terapijskog pravca.
Sadržaj predmeta: Pregled povijesti i nastanka kognitivno-bihevioralne terapije. Funkcionalna analiza ponašanja. Kognitivna konceptualizacija. Kognitivno-bihevioralna procjena. Kognitivno-bihevioralni modeli i tretman različitih psiholoških problema i poremećaja. Kognitivno-bihevioralne tehnike. Struktura terapije.
Analizirati nastanak i razvoj osnovnih psiholoških problema i poremećaja u okviru kognitivno-bihevioralnog modela. Klasificirati disfunkcionalne obrasce u mišljenju; Složiti kognitivnu konceptualizaciju na individualnom slučaju. Preporučiti osnovne bihevioralne tehnike u savjetodavno-terapijskom radu. Kreirati ciljeve i plan tretmana jednostavnog slučaja u kognitivno-bihevioralnoj terapiji. Pokazati etičku odgovornost u kliničkoj procjeni i savjetodavno-terapijskom radu.
- Beck, J. (2011). Kognitivna terapija – osnove, educiranje i uvježbavanje. Naklada Slap.
- Anić, N. (1984). Praktikum iz bihevior terapije I. Zagreb: Društvo psihologa SR Hrvatske.
- Anić, N. (1990). Praktikum iz kognitivne i bihevioralne terapije III. Zagreb: Društvo psihologa Hrvatske.
- Leahy, R. L., &Holland, S. J. (2014). Planovi tretmana i intervencije za depresiju i anksiozne poremećaje. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Hawton, K, Salkovskis, P. M., Kirk, J. & Clarck, D.M. (2007). Kognitivno-bihevioralna terapija za psihijatrijske probleme – vodič za praktičan rad. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Dattilio, F. M, (2012). Kognitivno-bihevioralna terapija parova i obitelji. Jastrebarsko: Naklada Slap..
- Hackney, H. L. i Cormier, S. (2012). Savjetovatelj – stručnjak: Procesni vodič kroz pomaganje. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Kendall, P. C. (2006). Childand Adolescent Therapy: Cognitive-Behavioral Procedures. New York: TheGuilford Press.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova tijekom nastave
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
- Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1.Nastavne aktivnosti – 70%:
- kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz zadaće – 70%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodovaom
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Domaća zadaća | 1.3 | 70 |
Ukupno tijekom nastave | 2.5 | 70 |
Završni ispit | 0.5 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |