Kolegij
Studiji
PsihologijaPovijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
198421ECTS
3
Upoznati studente s muzikoterapijom kao
znanstveno utemeljenom disciplinom i objasniti razvoj, filozofska i
teorijska uporišta u muzikoterapiji. Upoznati studente s potrebama
djece i odraslih s komunikacijskim teškoćama i dobrobitima primjene
muzikoterapijskog tretmana kao oblika intervencije, Predstaviti
osnovne, u praksi najčešće korištene, modele, metode i tehnike
muzikoterapije, Objasniti pristupe i ciljeve muzikoterapije, Stvoriti
uvjete za stjecanje temeljnih muzičkih vještina u vidu instrumentalne i
vokalne improvizacije, Objasniti i kroz iskustvo približiti mogućnosti
korištenja Orffovog instrumentarija, Usvojiti tehnike stvaranja pjesme
i kreiranje plesa i pokreta, Ukazati na važnost različitih neverbalnih
oblika komunikacije, Upoznati i kroz izradu predstaviti mogućnost
gradnje instrumenata od različitih materijala, Stvoriti uvjete za
stjecanja temeljnih muzičkih vještina, Uputiti u znanstveno
proučavanje dobrobiti muzikoterapije u različitim terapijskim
okruženjima, Potaknuti na potrebu cjeloživotnog učenja i usvajanja
muzičkih vještina
Wigram, T., Nygaard Pedersen, I., Ole Bonde, L. (2002), A
Comprehensive Guide to Music Therapy. London and Philadelphia:
Jessica Kingsley Publishers.
Wheeler, B.L. (2015), Music Therapy Handbook. New York: The
Guilford Press.
Orff, G. (1980). The Orff Music Therapy. London Schott & Co.
Orff, G. (1989). Key Concepts in the Orff Music Therapy. London:
Schott & Co.
Nordoff, P. and Robbins, C. (1977/2007) Creative Music Therapy: A
Guide to Fostering Clinical Musicianship. 2nd edition. Gilsum, NH:
Barcelona Publishers.
Voigt, M. (2013): Orff Music Therapy: History, principles and further
development. Approaches
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova)
tijekom nastave (kolokvij, vježbe).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti
Završni ispit – pismeni dio – minimum za prolaz na
pismenom ispitu je 50% točne riješenosti
praktični dio – improvizacijske tehnike