Kolegij
Studiji
PsihologijaPovijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
198421ECTS
3
Upoznati studente s muzikoterapijom kao
znanstveno utemeljenom disciplinom i objasniti razvoj, filozofska i
teorijska uporišta u muzikoterapiji. Upoznati studente s potrebama
djece i odraslih s komunikacijskim teškoćama i dobrobitima primjene
muzikoterapijskog tretmana kao oblika intervencije, Predstaviti
osnovne, u praksi najčešće korištene, modele, metode i tehnike
muzikoterapije, Objasniti pristupe i ciljeve muzikoterapije, Stvoriti
uvjete za stjecanje temeljnih muzičkih vještina u vidu instrumentalne i
vokalne improvizacije, Objasniti i kroz iskustvo približiti mogućnosti
korištenja Orffovog instrumentarija, Usvojiti tehnike stvaranja pjesme
i kreiranje plesa i pokreta, Ukazati na važnost različitih neverbalnih
oblika komunikacije, Upoznati i kroz izradu predstaviti mogućnost
gradnje instrumenata od različitih materijala, Stvoriti uvjete za
stjecanja temeljnih muzičkih vještina, Uputiti u znanstveno
proučavanje dobrobiti muzikoterapije u različitim terapijskim
okruženjima, Potaknuti na potrebu cjeloživotnog učenja i usvajanja
muzičkih vještina
Razlikovati osnovne principe muzikoterapijske prakse od muzičke edukacije. Opisati osnovne pravce i koncepte u muzikoterapiji. Usporediti različite modele i tehnike u muzikoterapiji. Planirati kratkoročne i dugoročne ciljeve muzikoterapije. Kreirati seansu muzikoterapije. Odabrati prikladan instrument za korisnika tijekom muzikoterapijske seanse.
Wigram, T., Nygaard Pedersen, I., Ole Bonde, L. (2002), A
Comprehensive Guide to Music Therapy. London and Philadelphia:
Jessica Kingsley Publishers.
Wheeler, B.L. (2015), Music Therapy Handbook. New York: The
Guilford Press.
Orff, G. (1980). The Orff Music Therapy. London Schott & Co.
Orff, G. (1989). Key Concepts in the Orff Music Therapy. London:
Schott & Co.
Nordoff, P. and Robbins, C. (1977/2007) Creative Music Therapy: A
Guide to Fostering Clinical Musicianship. 2nd edition. Gilsum, NH:
Barcelona Publishers.
Voigt, M. (2013): Orff Music Therapy: History, principles and further
development. Approaches
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova)
tijekom nastave (kolokvij, vježbe).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti
Završni ispit – pismeni dio – minimum za prolaz na
pismenom ispitu je 50% točne riješenosti
praktični dio – improvizacijske tehnike
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
kolokvij – 40%
2. Završni ispit – 30 %
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi- koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 40 |
Rad na vježbama | 0.6 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.3 | 70 |
Završni ispit | 0.7 | 30 |
UKUPNO BODOVA | 3 | 100 |
Upoznati studente s muzikoterapijom kao
znanstveno utemeljenom disciplinom i objasniti razvoj, filozofska i
teorijska uporišta u muzikoterapiji. Upoznati studente s potrebama
djece i odraslih s komunikacijskim teškoćama i dobrobitima primjene
muzikoterapijskog tretmana kao oblika intervencije, Predstaviti
osnovne, u praksi najčešće korištene, modele, metode i tehnike
muzikoterapije, Objasniti pristupe i ciljeve muzikoterapije, Stvoriti
uvjete za stjecanje temeljnih muzičkih vještina u vidu instrumentalne i
vokalne improvizacije, Objasniti i kroz iskustvo približiti mogućnosti
korištenja Orffovog instrumentarija, Usvojiti tehnike stvaranja pjesme
i kreiranje plesa i pokreta, Ukazati na važnost različitih neverbalnih
oblika komunikacije, Upoznati i kroz izradu predstaviti mogućnost
gradnje instrumenata od različitih materijala, Stvoriti uvjete za
stjecanja temeljnih muzičkih vještina, Uputiti u znanstveno
proučavanje dobrobiti muzikoterapije u različitim terapijskim
okruženjima, Potaknuti na potrebu cjeloživotnog učenja i usvajanja
muzičkih vještina
Razlikovati osnovne principe muzikoterapijske prakse od muzičke edukacije. Opisati osnovne pravce i koncepte u muzikoterapiji. Usporediti različite modele i tehnike u muzikoterapiji. Planirati kratkoročne i dugoročne ciljeve muzikoterapije. Kreirati seansu muzikoterapije. Odabrati prikladan instrument za korisnika tijekom muzikoterapijske seanse.
Wigram, T., Nygaard Pedersen, I., Ole Bonde, L. (2002), A
Comprehensive Guide to Music Therapy. London and Philadelphia:
Jessica Kingsley Publishers.
Wheeler, B.L. (2015), Music Therapy Handbook. New York: The
Guilford Press.
Orff, G. (1980). The Orff Music Therapy. London Schott & Co.
Orff, G. (1989). Key Concepts in the Orff Music Therapy. London:
Schott & Co.
Nordoff, P. and Robbins, C. (1977/2007) Creative Music Therapy: A
Guide to Fostering Clinical Musicianship. 2nd edition. Gilsum, NH:
Barcelona Publishers.
Voigt, M. (2013): Orff Music Therapy: History, principles and further
development. Approaches
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova)
tijekom nastave (kolokvij, vježbe).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti
Završni ispit – pismeni dio – minimum za prolaz na
pismenom ispitu je 50% točne riješenosti
praktični dio – improvizacijske tehnike
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
kolokvij – 40%
2. Završni ispit – 30 %
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi- koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 40 |
Rad na vježbama | 0.6 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.3 | 70 |
Završni ispit | 0.7 | 30 |
UKUPNO BODOVA | 3 | 100 |
Upoznati studente s muzikoterapijom kao
znanstveno utemeljenom disciplinom i objasniti razvoj, filozofska i
teorijska uporišta u muzikoterapiji. Upoznati studente s potrebama
djece i odraslih s komunikacijskim teškoćama i dobrobitima primjene
muzikoterapijskog tretmana kao oblika intervencije, Predstaviti
osnovne, u praksi najčešće korištene, modele, metode i tehnike
muzikoterapije, Objasniti pristupe i ciljeve muzikoterapije, Stvoriti
uvjete za stjecanje temeljnih muzičkih vještina u vidu instrumentalne i
vokalne improvizacije, Objasniti i kroz iskustvo približiti mogućnosti
korištenja Orffovog instrumentarija, Usvojiti tehnike stvaranja pjesme
i kreiranje plesa i pokreta, Ukazati na važnost različitih neverbalnih
oblika komunikacije, Upoznati i kroz izradu predstaviti mogućnost
gradnje instrumenata od različitih materijala, Stvoriti uvjete za
stjecanja temeljnih muzičkih vještina, Uputiti u znanstveno
proučavanje dobrobiti muzikoterapije u različitim terapijskim
okruženjima, Potaknuti na potrebu cjeloživotnog učenja i usvajanja
muzičkih vještina
Razlikovati osnovne principe muzikoterapijske prakse od muzičke edukacije. Opisati osnovne pravce i koncepte u muzikoterapiji. Usporediti različite modele i tehnike u muzikoterapiji. Planirati kratkoročne i dugoročne ciljeve muzikoterapije. Kreirati seansu muzikoterapije. Odabrati prikladan instrument za korisnika tijekom muzikoterapijske seanse.
Wigram, T., Nygaard Pedersen, I., Ole Bonde, L. (2002), A
Comprehensive Guide to Music Therapy. London and Philadelphia:
Jessica Kingsley Publishers.
Wheeler, B.L. (2015), Music Therapy Handbook. New York: The
Guilford Press.
Orff, G. (1980). The Orff Music Therapy. London Schott & Co.
Orff, G. (1989). Key Concepts in the Orff Music Therapy. London:
Schott & Co.
Nordoff, P. and Robbins, C. (1977/2007) Creative Music Therapy: A
Guide to Fostering Clinical Musicianship. 2nd edition. Gilsum, NH:
Barcelona Publishers.
Voigt, M. (2013): Orff Music Therapy: History, principles and further
development. Approaches
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova)
tijekom nastave (kolokvij, vježbe).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne
aktivnosti
Završni ispit – pismeni dio – minimum za prolaz na
pismenom ispitu je 50% točne riješenosti
praktični dio – improvizacijske tehnike
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
kolokvij – 40%
2. Završni ispit – 30 %
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi- koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.9 | 40 |
Rad na vježbama | 0.6 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.3 | 70 |
Završni ispit | 0.7 | 30 |
UKUPNO BODOVA | 3 | 100 |