Kolegij
Studiji
PovijestKomunikologija
Sociologija
Psihologija
Sestrinstvo
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
254893ECTS
4
Glavni je cilj predmeta poučiti studente da sport nije tek puka zabava,
nego vrlo ozbiljan dio života, te na osnovu toga sportske novinare
teorijski i praktično pripremiti za rad u sportskim redakcijama
različitih medija, te ih sa stečenim znanjima osposobiti za rad u njima.
Utjecaj medija na sportaše i sportske organizacije djelovanjem
sportskoga novinara mora biti pozitivno te sportski novinar mora
naučiti da svaku kritiku zasniva na činjenici. Uloga sportskoga
novinara u procesu nastajanja izvještaja o sportskom događaj, o
sportašu ili sportskom okruženju te sam process nastajanja vijesti,
izvještaja, reportaže, osvrta ili komentara, najbitniji je dio kolegija.
1. Objasniti društvenu važnost sportskog novinarstva i sporta,
prvenstveno u Hrvatskoj 2. Uočiti sportske razlike, uvažavati svakog
sportaša, podržavati i tzv „male“ sportove, naučiti osnove pravila 3.
Primijeniti teorijska znanja na aktualnim primjerima u sportskom
novinarstvu u različitim medijima 4. Kreirati sportski sadržaj u
različitim medijima i različite veličine, izravno na događaju ili kao
analizu 5. Kritički analizirati sportski događaj, sportaša, publiku,
postupke vlasti, rad HOO ili Ministarstva turizma i sporta 6. Prikazati
širinu sportskog događaja iz različitih aspekata (od rezultata i ocjene
sportaša, do društvene slike i personiliziranog pristupa) 7. Razlikovati
negativne aspekte dopinga, kladioničarstva, namještanja rezultata i
znati ih prezentirati
Vasilj, Miroslav. Sportsko novinarstvo. Zagreb/Sarajevo/Mostar:
Biblioteka komunikacija, Synopsis, 2014
Jajčević, Zdenko. 225 godina športa u Hrvatskoj. Osijek: Streljački
savez Osječko-baranjske županije, 2009.
Gizdić, Jurica. Hrvatski olimpijci i odličnici. Zagreb: HOO, 2016.
Skripte s predavanja
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu;
2. Izlazak na kolokvij
3. Predane i ocijenjene 4 praktične vježbe
1) Nastavne aktivnosti – vježbe; kolokvij (pismeno);
2) Završni ispit (usmeni);
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
kroz zadane nastavne aktivnosti – kumulativno ostvareno
putem vježbi i kolokvija.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) kolokvij – 20%
2) kolokvij – 20%
3) Vježbe – 30% ocjene
b) Završni ispit – 30%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.96 | 0 |
Rad na vježbama | 0.94 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 0.63 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.63 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Glavni je cilj predmeta poučiti studente da sport nije tek puka zabava,
nego vrlo ozbiljan dio života, te na osnovu toga sportske novinare
teorijski i praktično pripremiti za rad u sportskim redakcijama
različitih medija, te ih sa stečenim znanjima osposobiti za rad u njima.
Utjecaj medija na sportaše i sportske organizacije djelovanjem
sportskoga novinara mora biti pozitivno te sportski novinar mora
naučiti da svaku kritiku zasniva na činjenici. Uloga sportskoga
novinara u procesu nastajanja izvještaja o sportskom događaj, o
sportašu ili sportskom okruženju te sam process nastajanja vijesti,
izvještaja, reportaže, osvrta ili komentara, najbitniji je dio kolegija.
1. Objasniti društvenu važnost sportskog novinarstva i sporta,
prvenstveno u Hrvatskoj 2. Uočiti sportske razlike, uvažavati svakog
sportaša, podržavati i tzv „male“ sportove, naučiti osnove pravila 3.
Primijeniti teorijska znanja na aktualnim primjerima u sportskom
novinarstvu u različitim medijima 4. Kreirati sportski sadržaj u
različitim medijima i različite veličine, izravno na događaju ili kao
analizu 5. Kritički analizirati sportski događaj, sportaša, publiku,
postupke vlasti, rad HOO ili Ministarstva turizma i sporta 6. Prikazati
širinu sportskog događaja iz različitih aspekata (od rezultata i ocjene
sportaša, do društvene slike i personiliziranog pristupa) 7. Razlikovati
negativne aspekte dopinga, kladioničarstva, namještanja rezultata i
znati ih prezentirati
Vasilj, Miroslav. Sportsko novinarstvo. Zagreb/Sarajevo/Mostar:
Biblioteka komunikacija, Synopsis, 2014
Jajčević, Zdenko. 225 godina športa u Hrvatskoj. Osijek: Streljački
savez Osječko-baranjske županije, 2009.
Gizdić, Jurica. Hrvatski olimpijci i odličnici. Zagreb: HOO, 2016.
Skripte s predavanja
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu;
2. Izlazak na kolokvij
3. Predane i ocijenjene 4 praktične vježbe
1) Nastavne aktivnosti – vježbe; kolokvij (pismeno);
2) Završni ispit (usmeni);
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
kroz zadane nastavne aktivnosti – kumulativno ostvareno
putem vježbi i kolokvija.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) kolokvij – 20%
2) kolokvij – 20%
3) Vježbe – 30% ocjene
b) Završni ispit – 30%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.96 | 0 |
Rad na vježbama | 0.94 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 0.63 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.63 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Glavni je cilj predmeta poučiti studente da sport nije tek puka zabava,
nego vrlo ozbiljan dio života, te na osnovu toga sportske novinare
teorijski i praktično pripremiti za rad u sportskim redakcijama
različitih medija, te ih sa stečenim znanjima osposobiti za rad u njima.
Utjecaj medija na sportaše i sportske organizacije djelovanjem
sportskoga novinara mora biti pozitivno te sportski novinar mora
naučiti da svaku kritiku zasniva na činjenici. Uloga sportskoga
novinara u procesu nastajanja izvještaja o sportskom događaj, o
sportašu ili sportskom okruženju te sam process nastajanja vijesti,
izvještaja, reportaže, osvrta ili komentara, najbitniji je dio kolegija.
1. Objasniti društvenu važnost sportskog novinarstva i sporta,
prvenstveno u Hrvatskoj 2. Uočiti sportske razlike, uvažavati svakog
sportaša, podržavati i tzv „male“ sportove, naučiti osnove pravila 3.
Primijeniti teorijska znanja na aktualnim primjerima u sportskom
novinarstvu u različitim medijima 4. Kreirati sportski sadržaj u
različitim medijima i različite veličine, izravno na događaju ili kao
analizu 5. Kritički analizirati sportski događaj, sportaša, publiku,
postupke vlasti, rad HOO ili Ministarstva turizma i sporta 6. Prikazati
širinu sportskog događaja iz različitih aspekata (od rezultata i ocjene
sportaša, do društvene slike i personiliziranog pristupa) 7. Razlikovati
negativne aspekte dopinga, kladioničarstva, namještanja rezultata i
znati ih prezentirati
Vasilj, Miroslav. Sportsko novinarstvo. Zagreb/Sarajevo/Mostar:
Biblioteka komunikacija, Synopsis, 2014
Jajčević, Zdenko. 225 godina športa u Hrvatskoj. Osijek: Streljački
savez Osječko-baranjske županije, 2009.
Gizdić, Jurica. Hrvatski olimpijci i odličnici. Zagreb: HOO, 2016.
Skripte s predavanja
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu;
2. Izlazak na kolokvij
3. Predane i ocijenjene 4 praktične vježbe
1) Nastavne aktivnosti – vježbe; kolokvij (pismeno);
2) Završni ispit (usmeni);
Stjecanje minimalnog uspjeha od 35% tijekom nastave
kroz zadane nastavne aktivnosti – kumulativno ostvareno
putem vježbi i kolokvija.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
Način stjecanja ocjene:
a) Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
1) kolokvij – 20%
2) kolokvij – 20%
3) Vježbe – 30% ocjene
b) Završni ispit – 30%
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.96 | 0 |
Rad na vježbama | 0.94 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 0.63 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.63 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |