Kolegij
Studiji
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošćuPovijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Psihologija
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
248064ECTS
4
Cilj je kolegija analizirati filmski jezik odabranih (igranih) filmova koji
se na posredan ili neposredan, eksplicitan ili implicitan način bave
religijskim /vjerskim temama. U seminarskom dijelu rada studenti će
usvojiti znanja potrebna za pisanje filmske kritike i pisati filmske
osvrte.
1. Kritički analizirati filmski jezik. 2. Prepoznati i objasniti načine
filmskog izražavanja u različitim vrstama filma. 3. Analizirati i
uspoređivati obilježja prisutnosti religijskih tema u popularnim
filmovima. 4. Pravilno interpretirati i primijeniti pravila pisanja
kritičke filmske kritike na filmove vjerske tematike.
1. VV. (2010), Enciklopedijski teološki rječnik, Zagreb: Kršćanska
sadašnjost, 1149-1181, 1187-1190.
2. AA.VV. (2004), Filmski leksikon, Zagreb: LZ Miroslav Krleža.
3. LABAŠ, D. (2007), Film kao katehetsko sredstvo, Lađa, 2 (3), 40-45.
4. PETERLIĆ, A. (2001), Osnove teorije filma, Zagreb: Hrvatska
sveučilišna naklada.
5. STEINER, M. (1998), Isus u filmovima, Obnovljeni život, 53 (3), 353-
362.
1. BALTA, P. (ur.) (2004), Pasija – vodič kroz film M. Gibsona – 100 pitanja
i odgovora o filmu, Split: Verbum.
2. BOGGS, Joseph M., PETRIE, Dennis W. (2008), The art of watching
films, New York: McGraw Hill.
3. CORRIGAN, T. J. (2007), A short guide to writing about film, New
York: Pearson-Longman.
4. GILIĆ, N. (2007), Filmske vrste i rodovi, Zagreb: AGM.
5. GREENFIELD, P. M. (1995), Filmska i televizijska pismenost,
Hrvatski filmski ljetopis, 1 (3/4), 94-97.
6. RIMIĆ, R. (ur.), Vjera filmski ispričana, Dossier, Glas Koncila, br. 14
(1554), 4. 4. 2004.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu
nastavnomu planu.
2. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
1. Nastavne aktivnosti – sudjelovanje u raspravama vezanima
uz filmske teme i pripremama za pisanje osvrta i radova.
2. Pisanje osvrta i filmskih kritika (na dva kolokvija) i tijekom
semestra.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50 – 64 ,9%; dobar (3) – 65 – 79,9%; vrlo dobar
(4) – 80 – 89,9%; izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 1.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj je kolegija analizirati filmski jezik odabranih (igranih) filmova koji
se na posredan ili neposredan, eksplicitan ili implicitan način bave
religijskim /vjerskim temama. U seminarskom dijelu rada studenti će
usvojiti znanja potrebna za pisanje filmske kritike i pisati filmske
osvrte.
1. Kritički analizirati filmski jezik. 2. Prepoznati i objasniti načine
filmskog izražavanja u različitim vrstama filma. 3. Analizirati i
uspoređivati obilježja prisutnosti religijskih tema u popularnim
filmovima. 4. Pravilno interpretirati i primijeniti pravila pisanja
kritičke filmske kritike na filmove vjerske tematike.
1. VV. (2010), Enciklopedijski teološki rječnik, Zagreb: Kršćanska
sadašnjost, 1149-1181, 1187-1190.
2. AA.VV. (2004), Filmski leksikon, Zagreb: LZ Miroslav Krleža.
3. LABAŠ, D. (2007), Film kao katehetsko sredstvo, Lađa, 2 (3), 40-45.
4. PETERLIĆ, A. (2001), Osnove teorije filma, Zagreb: Hrvatska
sveučilišna naklada.
5. STEINER, M. (1998), Isus u filmovima, Obnovljeni život, 53 (3), 353-
362.
1. BALTA, P. (ur.) (2004), Pasija – vodič kroz film M. Gibsona – 100 pitanja
i odgovora o filmu, Split: Verbum.
2. BOGGS, Joseph M., PETRIE, Dennis W. (2008), The art of watching
films, New York: McGraw Hill.
3. CORRIGAN, T. J. (2007), A short guide to writing about film, New
York: Pearson-Longman.
4. GILIĆ, N. (2007), Filmske vrste i rodovi, Zagreb: AGM.
5. GREENFIELD, P. M. (1995), Filmska i televizijska pismenost,
Hrvatski filmski ljetopis, 1 (3/4), 94-97.
6. RIMIĆ, R. (ur.), Vjera filmski ispričana, Dossier, Glas Koncila, br. 14
(1554), 4. 4. 2004.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu
nastavnomu planu.
2. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
1. Nastavne aktivnosti – sudjelovanje u raspravama vezanima
uz filmske teme i pripremama za pisanje osvrta i radova.
2. Pisanje osvrta i filmskih kritika (na dva kolokvija) i tijekom
semestra.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50 – 64 ,9%; dobar (3) – 65 – 79,9%; vrlo dobar
(4) – 80 – 89,9%; izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 1.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj je kolegija analizirati filmski jezik odabranih (igranih) filmova koji
se na posredan ili neposredan, eksplicitan ili implicitan način bave
religijskim /vjerskim temama. U seminarskom dijelu rada studenti će
usvojiti znanja potrebna za pisanje filmske kritike i pisati filmske
osvrte.
1. Kritički analizirati filmski jezik. 2. Prepoznati i objasniti načine
filmskog izražavanja u različitim vrstama filma. 3. Analizirati i
uspoređivati obilježja prisutnosti religijskih tema u popularnim
filmovima. 4. Pravilno interpretirati i primijeniti pravila pisanja
kritičke filmske kritike na filmove vjerske tematike.
1. VV. (2010), Enciklopedijski teološki rječnik, Zagreb: Kršćanska
sadašnjost, 1149-1181, 1187-1190.
2. AA.VV. (2004), Filmski leksikon, Zagreb: LZ Miroslav Krleža.
3. LABAŠ, D. (2007), Film kao katehetsko sredstvo, Lađa, 2 (3), 40-45.
4. PETERLIĆ, A. (2001), Osnove teorije filma, Zagreb: Hrvatska
sveučilišna naklada.
5. STEINER, M. (1998), Isus u filmovima, Obnovljeni život, 53 (3), 353-
362.
1. BALTA, P. (ur.) (2004), Pasija – vodič kroz film M. Gibsona – 100 pitanja
i odgovora o filmu, Split: Verbum.
2. BOGGS, Joseph M., PETRIE, Dennis W. (2008), The art of watching
films, New York: McGraw Hill.
3. CORRIGAN, T. J. (2007), A short guide to writing about film, New
York: Pearson-Longman.
4. GILIĆ, N. (2007), Filmske vrste i rodovi, Zagreb: AGM.
5. GREENFIELD, P. M. (1995), Filmska i televizijska pismenost,
Hrvatski filmski ljetopis, 1 (3/4), 94-97.
6. RIMIĆ, R. (ur.), Vjera filmski ispričana, Dossier, Glas Koncila, br. 14
(1554), 4. 4. 2004.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu
nastavnomu planu.
2. Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave
unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
1. Nastavne aktivnosti – sudjelovanje u raspravama vezanima
uz filmske teme i pripremama za pisanje osvrta i radova.
2. Pisanje osvrta i filmskih kritika (na dva kolokvija) i tijekom
semestra.
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50 – 64 ,9%; dobar (3) – 65 – 79,9%; vrlo dobar
(4) – 80 – 89,9%; izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 1.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |