Kolegij
Studiji
SestrinstvoKomunikologija
Sociologija
Psihologija
Povijest
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
157483ECTS
4
Cilj predmeta Engleski jezik jest upoznavanje i usvajanje vokabulara te
gramatičkih i komunikacijskih vještina i znanja engleskog jezika na temelju
tekstova i vježbi iz područja sestrinstva.
Usvojiti, objasniti i primijeniti stručni vokabular te gramatičke strukture u
usmenim i pisanim tekstovima iz područja sestrinstva. Sažimati i izraziti
podatke i informacije nužne za profesionalni razvoj. Primjenjujući naučena
jezična i gramatička pravila usmeno izlagati o temama iz područja sestrinstva.
Tony Grice, Antoniette Meehan: Oxford English for Careers: Nursing
1: Student’s Book, Oxford University Press, Oxford, United Kingdom, 2009.
1. Melodie Hull: Medical English Clear & Simple: A Practice-Based
Approach to English for ESL Healthcare Professionals, F.A. Davis
Company; 1st edition, 2010.
2. Jernej, Branimir: Englesko-Hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga d.d.,
2009.
3. Skupina autora: Englesko-hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga, 2005.
4. American Medical Association Complete Medical Encyclopedia, Random
House Reference, 1st edition, 2003.
5. Relevantni internetski izvori
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Uredno izvršene nastavne obveze (aktivno sudjelovanje na satu)
1) Vježbe – kolokvij
2) Završni ispit (pismeni)
1. Vježbe – kolokvij – 30%:
2. Završni pismeni ispit – 70%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Kolokvij-međuispit 1.3 30
Ukupno tijekom nastave 1.3 30
Završni ispit 2.7 70
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 4 100
Cilj predmeta Engleski jezik jest upoznavanje i usvajanje vokabulara te
gramatičkih i komunikacijskih vještina i znanja engleskog jezika na temelju
tekstova i vježbi iz područja sestrinstva.
Usvojiti, objasniti i primijeniti stručni vokabular te gramatičke strukture u
usmenim i pisanim tekstovima iz područja sestrinstva. Sažimati i izraziti
podatke i informacije nužne za profesionalni razvoj. Primjenjujući naučena
jezična i gramatička pravila usmeno izlagati o temama iz područja sestrinstva.
Tony Grice, Antoniette Meehan: Oxford English for Careers: Nursing
1: Student’s Book, Oxford University Press, Oxford, United Kingdom, 2009.
1. Melodie Hull: Medical English Clear & Simple: A Practice-Based
Approach to English for ESL Healthcare Professionals, F.A. Davis
Company; 1st edition, 2010.
2. Jernej, Branimir: Englesko-Hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga d.d.,
2009.
3. Skupina autora: Englesko-hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga, 2005.
4. American Medical Association Complete Medical Encyclopedia, Random
House Reference, 1st edition, 2003.
5. Relevantni internetski izvori
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Uredno izvršene nastavne obveze (aktivno sudjelovanje na satu)
1) Vježbe – kolokvij
2) Završni ispit (pismeni)
1. Vježbe – kolokvij – 30%:
2. Završni pismeni ispit – 70%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Kolokvij-međuispit 1.3 30
Ukupno tijekom nastave 1.3 30
Završni ispit 2.7 70
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 4 100
Cilj predmeta Engleski jezik jest upoznavanje i usvajanje vokabulara te
gramatičkih i komunikacijskih vještina i znanja engleskog jezika na temelju
tekstova i vježbi iz područja sestrinstva.
Usvojiti, objasniti i primijeniti stručni vokabular te gramatičke strukture u
usmenim i pisanim tekstovima iz područja sestrinstva. Sažimati i izraziti
podatke i informacije nužne za profesionalni razvoj. Primjenjujući naučena
jezična i gramatička pravila usmeno izlagati o temama iz područja sestrinstva.
Tony Grice, Antoniette Meehan: Oxford English for Careers: Nursing
1: Student’s Book, Oxford University Press, Oxford, United Kingdom, 2009.
1. Melodie Hull: Medical English Clear & Simple: A Practice-Based
Approach to English for ESL Healthcare Professionals, F.A. Davis
Company; 1st edition, 2010.
2. Jernej, Branimir: Englesko-Hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga d.d.,
2009.
3. Skupina autora: Englesko-hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga, 2005.
4. American Medical Association Complete Medical Encyclopedia, Random
House Reference, 1st edition, 2003.
5. Relevantni internetski izvori
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%
nastave)
2. Uredno izvršene nastavne obveze (aktivno sudjelovanje na satu)
1) Vježbe – kolokvij
2) Završni ispit (pismeni)
1. Vježbe – kolokvij – 30%:
2. Završni pismeni ispit – 70%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Kolokvij-međuispit 1.3 30
Ukupno tijekom nastave 1.3 30
Završni ispit 2.7 70
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 4 100