Kolegij
Studiji
SestrinstvoKomunikologija
Sociologija
Psihologija
Povijest
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
157484ECTS
4
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim načelima, vrstama ioblicima ljudske komunikacije i specifičnostima komunikacije unutarzdravstvenog tima i osposobiti ih za učinkovitu komunikaciju sdjecom i članovima njihovih obitelji.
1. Nabrojati vrste, ciljeve i načela komunikacije. 2. Opisati obilježjainformacijske i terapijske komunikacije. 3. Demonstrirati osnovneprepreke u komunikaciji s djetetom i članovima obitelji. 4. Opisatispecifičnosti komunikacije s djecom i adolescentima.
1. Lučanin, D., Despot Lučanin, J. (2010.): Komunikacijske vještine uzdravstvu, Naklada Slap, Jastrebarsko
2.
Đorđević V, Braš M. (2011.) Komunikacija u medicini, Medicinskanaklada, Zagreb
3.
Brkljačić, M. (2013.): Etički aspekti komunikacije u zdravstvu, časopisMedicina flumenensis, Vol.49. No.2
4.
Reardon, K.K. (1998.): Interpersonalna komunikacija: gdje se mislisusreću, Alineja, Zagreb
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%nastave)
2. Uredno izvršene vježbe
Vrednovanje studentskog rada kroz avršni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.3 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.8 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 1.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim načelima, vrstama ioblicima ljudske komunikacije i specifičnostima komunikacije unutarzdravstvenog tima i osposobiti ih za učinkovitu komunikaciju sdjecom i članovima njihovih obitelji.
1. Nabrojati vrste, ciljeve i načela komunikacije. 2. Opisati obilježjainformacijske i terapijske komunikacije. 3. Demonstrirati osnovneprepreke u komunikaciji s djetetom i članovima obitelji. 4. Opisatispecifičnosti komunikacije s djecom i adolescentima.
1. Lučanin, D., Despot Lučanin, J. (2010.): Komunikacijske vještine uzdravstvu, Naklada Slap, Jastrebarsko
2.
Đorđević V, Braš M. (2011.) Komunikacija u medicini, Medicinskanaklada, Zagreb
3.
Brkljačić, M. (2013.): Etički aspekti komunikacije u zdravstvu, časopisMedicina flumenensis, Vol.49. No.2
4.
Reardon, K.K. (1998.): Interpersonalna komunikacija: gdje se mislisusreću, Alineja, Zagreb
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%nastave)
2. Uredno izvršene vježbe
Vrednovanje studentskog rada kroz avršni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.3 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.8 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 1.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim načelima, vrstama ioblicima ljudske komunikacije i specifičnostima komunikacije unutarzdravstvenog tima i osposobiti ih za učinkovitu komunikaciju sdjecom i članovima njihovih obitelji.
1. Nabrojati vrste, ciljeve i načela komunikacije. 2. Opisati obilježjainformacijske i terapijske komunikacije. 3. Demonstrirati osnovneprepreke u komunikaciji s djetetom i članovima obitelji. 4. Opisatispecifičnosti komunikacije s djecom i adolescentima.
1. Lučanin, D., Despot Lučanin, J. (2010.): Komunikacijske vještine uzdravstvu, Naklada Slap, Jastrebarsko
2.
Đorđević V, Braš M. (2011.) Komunikacija u medicini, Medicinskanaklada, Zagreb
3.
Brkljačić, M. (2013.): Etički aspekti komunikacije u zdravstvu, časopisMedicina flumenensis, Vol.49. No.2
4.
Reardon, K.K. (1998.): Interpersonalna komunikacija: gdje se mislisusreću, Alineja, Zagreb
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%nastave)
2. Uredno izvršene vježbe
Vrednovanje studentskog rada kroz avršni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.3 | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0.8 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 1.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |