Kolegij
Studiji
SestrinstvoKomunikologija
Sociologija
Psihologija
Povijest
Sestrinstvo
Studijska godina
3ISVU ID
173055ECTS
3
Cilj je predmeta proširivanje i aktivno korištenje vokabulara primjerenog
medicinskim temama te čitanje i analiziranje stručnih medicinskih tekstova.
Rad na predmetu razvijat će artikulirano usmeno izražavanje, analitičko
čitanje, rad s rječnikom i ciljano pretraživanje web-stranica na stranom
jeziku.
Služenje govorom i pismom kao i mogućnost pohađanja predavanja na
engleskom jeziku, - uspješno komunicirati na engleskom jeziku te koristiti
engleski jezik pri uzimanju anamneze, raspravljanje o simptomima,
medicinski ispiti, uspostava dijagnoze i sl. - raditi prezentaciju vezanu uz
sadržaj predmeta, - čitati i razumjeti stručnu literaturu i pronalaziti važne
informacije u tekstu, - sudjelovati u službenoj i neslužbenoj pisanoj
komunikaciji kroz pisanje sadržaja, izvještaja i kompletne medicinske
dokumentacije.
Tony Grice, James Greenan: Oxford English for Careers: Nursing 2 Student’s
Book, Oxford University Press, Oxford, 2009.
Eric H. Glendinning, Beverly Holmström : English in Medicine: A Course in
Communication Skills (Cambridge Professional English),
Cambridge University Press, 3rd edition, 2005.
Eric Glendinning, Ron Howard: Professional English in Use
Medicine, Cambridge University Press, 1st edition, 2007.
Melodie Hull: Medical English Clear & Simple: A Practice-Based Approach
to English for ESL Healthcare Professionals, F.A. Davis Company; 1st
edition, 2010.
Jernej, Branimir: Englesko-Hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga
d.d., 2009.
Skupina autora: Englesko-hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga, 2005.
American Medical Association Complete Medical Encyclopedia,
Random House Reference, 1st edition, 2003.
Relevantni internetski izvori
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene nastavne obveze (aktivno sudjelovanje na satu)
1. Seminarsko izlaganje
2. Završni pismeni ispit
1. Seminarsko izlaganje – 30 %
2. Završni pismeni ispit – 70 %
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Seminarsko izlaganje 1 30
Ukupno tijekom nastave 1 30
Završni ispit 2 70
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 3 100
Cilj je predmeta proširivanje i aktivno korištenje vokabulara primjerenog
medicinskim temama te čitanje i analiziranje stručnih medicinskih tekstova.
Rad na predmetu razvijat će artikulirano usmeno izražavanje, analitičko
čitanje, rad s rječnikom i ciljano pretraživanje web-stranica na stranom
jeziku.
Služenje govorom i pismom kao i mogućnost pohađanja predavanja na
engleskom jeziku, - uspješno komunicirati na engleskom jeziku te koristiti
engleski jezik pri uzimanju anamneze, raspravljanje o simptomima,
medicinski ispiti, uspostava dijagnoze i sl. - raditi prezentaciju vezanu uz
sadržaj predmeta, - čitati i razumjeti stručnu literaturu i pronalaziti važne
informacije u tekstu, - sudjelovati u službenoj i neslužbenoj pisanoj
komunikaciji kroz pisanje sadržaja, izvještaja i kompletne medicinske
dokumentacije.
Tony Grice, James Greenan: Oxford English for Careers: Nursing 2 Student’s
Book, Oxford University Press, Oxford, 2009.
Eric H. Glendinning, Beverly Holmström : English in Medicine: A Course in
Communication Skills (Cambridge Professional English),
Cambridge University Press, 3rd edition, 2005.
Eric Glendinning, Ron Howard: Professional English in Use
Medicine, Cambridge University Press, 1st edition, 2007.
Melodie Hull: Medical English Clear & Simple: A Practice-Based Approach
to English for ESL Healthcare Professionals, F.A. Davis Company; 1st
edition, 2010.
Jernej, Branimir: Englesko-Hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga
d.d., 2009.
Skupina autora: Englesko-hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga, 2005.
American Medical Association Complete Medical Encyclopedia,
Random House Reference, 1st edition, 2003.
Relevantni internetski izvori
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene nastavne obveze (aktivno sudjelovanje na satu)
1. Seminarsko izlaganje
2. Završni pismeni ispit
1. Seminarsko izlaganje – 30 %
2. Završni pismeni ispit – 70 %
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Seminarsko izlaganje 1 30
Ukupno tijekom nastave 1 30
Završni ispit 2 70
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 3 100
Cilj je predmeta proširivanje i aktivno korištenje vokabulara primjerenog
medicinskim temama te čitanje i analiziranje stručnih medicinskih tekstova.
Rad na predmetu razvijat će artikulirano usmeno izražavanje, analitičko
čitanje, rad s rječnikom i ciljano pretraživanje web-stranica na stranom
jeziku.
Služenje govorom i pismom kao i mogućnost pohađanja predavanja na
engleskom jeziku, - uspješno komunicirati na engleskom jeziku te koristiti
engleski jezik pri uzimanju anamneze, raspravljanje o simptomima,
medicinski ispiti, uspostava dijagnoze i sl. - raditi prezentaciju vezanu uz
sadržaj predmeta, - čitati i razumjeti stručnu literaturu i pronalaziti važne
informacije u tekstu, - sudjelovati u službenoj i neslužbenoj pisanoj
komunikaciji kroz pisanje sadržaja, izvještaja i kompletne medicinske
dokumentacije.
Tony Grice, James Greenan: Oxford English for Careers: Nursing 2 Student’s
Book, Oxford University Press, Oxford, 2009.
Eric H. Glendinning, Beverly Holmström : English in Medicine: A Course in
Communication Skills (Cambridge Professional English),
Cambridge University Press, 3rd edition, 2005.
Eric Glendinning, Ron Howard: Professional English in Use
Medicine, Cambridge University Press, 1st edition, 2007.
Melodie Hull: Medical English Clear & Simple: A Practice-Based Approach
to English for ESL Healthcare Professionals, F.A. Davis Company; 1st
edition, 2010.
Jernej, Branimir: Englesko-Hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga
d.d., 2009.
Skupina autora: Englesko-hrvatski medicinski rječnik, Školska knjiga, 2005.
American Medical Association Complete Medical Encyclopedia,
Random House Reference, 1st edition, 2003.
Relevantni internetski izvori
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
2. Uredno izvršene nastavne obveze (aktivno sudjelovanje na satu)
1. Seminarsko izlaganje
2. Završni pismeni ispit
1. Seminarsko izlaganje – 30 %
2. Završni pismeni ispit – 70 %
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI
ECTS bodovi -
koeficijent
opterećenja studenata
UDIO
OCJENE
(%)
Seminarsko izlaganje 1 30
Ukupno tijekom nastave 1 30
Završni ispit 2 70
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 3 100