Kolegij
Studiji
SestrinstvoKomunikologija
Sociologija
Psihologija
Povijest
Sestrinstvo
Studijska godina
3ISVU ID
249105ECTS
3
Cilj kolegija je usvajanje općih i specifičnih znanja, vještina i kompetencija u suvremenoj sestrinskoj skrbi za osobe s akutnim i kroničnim ranama, poštujući fizičke, psihosocijalne, duhovne i kulturalne čimbenike koji mogu utjecati na cijeljenje rane.
Huljev D, Žulec M. Akutna i kronična rana, Veleučilište u Bjelovaru, Bjelovar, 2021.
Hančević J. : Kronična rana, Naklada Slap, Zagreb, 2010.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
2. Predan seminarski rad
- prisustvo na nastavi
- predan i ocijenje seminarski rad
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
- nastavne aktivnosti
- seminarski rad
- završni ispit (pismeni)
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIOOCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1,3 | 0 |
Seminarski | 0,7 | 20 |
Ukupno tijekom nastave |
|
|
Završni ispit | 2 | 80 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj kolegija je usvajanje općih i specifičnih znanja, vještina i kompetencija u suvremenoj sestrinskoj skrbi za osobe s akutnim i kroničnim ranama, poštujući fizičke, psihosocijalne, duhovne i kulturalne čimbenike koji mogu utjecati na cijeljenje rane.
Huljev D, Žulec M. Akutna i kronična rana, Veleučilište u Bjelovaru, Bjelovar, 2021.
Hančević J. : Kronična rana, Naklada Slap, Zagreb, 2010.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
2. Predan seminarski rad
- prisustvo na nastavi
- predan i ocijenje seminarski rad
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
- nastavne aktivnosti
- seminarski rad
- završni ispit (pismeni)
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIOOCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1,3 | 0 |
Seminarski | 0,7 | 20 |
Ukupno tijekom nastave |
|
|
Završni ispit | 2 | 80 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj kolegija je usvajanje općih i specifičnih znanja, vještina i kompetencija u suvremenoj sestrinskoj skrbi za osobe s akutnim i kroničnim ranama, poštujući fizičke, psihosocijalne, duhovne i kulturalne čimbenike koji mogu utjecati na cijeljenje rane.
Huljev D, Žulec M. Akutna i kronična rana, Veleučilište u Bjelovaru, Bjelovar, 2021.
Hančević J. : Kronična rana, Naklada Slap, Zagreb, 2010.
1. Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
2. Predan seminarski rad
- prisustvo na nastavi
- predan i ocijenje seminarski rad
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
- nastavne aktivnosti
- seminarski rad
- završni ispit (pismeni)
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIOOCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1,3 | 0 |
Seminarski | 0,7 | 20 |
Ukupno tijekom nastave |
|
|
Završni ispit | 2 | 80 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |