Kolegij
Studiji
SestrinstvoPovijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Psihologija
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
199212ECTS
5
Cilj kolegija je studentima prenjeti moderna znanja iz interdisciplinarnog područja rukovođenja i upravljanja u zdravstvenim ustanovama.
Studenti se kroz kolegij upoznaju s osnovnim pojmovima i načelima kvalitete i projektnog menadžmenta, te stječu znanja i vještine koje praktično mogu primijeniti I definirati u praksi za implementaciju, analizu, održavanje i poboljšavanje sustava kvalitete te pokretanje, vođenje i dovršenje projekata.
1. Buble, M: Menadžment, Ekonomski fakultet, Split, 2000.
2.Juran, J.M., F.M. Gryna, Planiranje i analiza kvalitete, Mate, Zagreb, 1999.
1. Sare, M.V., Oglivie, L., Strategic planning for nurses, Jones and Bartlett, Sudbury, 2010.
2. Ransom, E.B., Joshi, M.S., Nash, D.B., Healthcare quality book, Health Administration Press, Chicago 2005.
1. Redovito pohađanje nastave.
2. Uredno izvršene seminarske obaveze
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
60-69,9% dovoljan (2)
70-79,9% bodova dobar (3)
80-89,9% bodova vrlo dobar (4)
90% i više bodova izvrstan (5)
Cilj kolegija je studentima prenjeti moderna znanja iz interdisciplinarnog područja rukovođenja i upravljanja u zdravstvenim ustanovama.
Studenti se kroz kolegij upoznaju s osnovnim pojmovima i načelima kvalitete i projektnog menadžmenta, te stječu znanja i vještine koje praktično mogu primijeniti I definirati u praksi za implementaciju, analizu, održavanje i poboljšavanje sustava kvalitete te pokretanje, vođenje i dovršenje projekata.
1. Buble, M: Menadžment, Ekonomski fakultet, Split, 2000.
2.Juran, J.M., F.M. Gryna, Planiranje i analiza kvalitete, Mate, Zagreb, 1999.
1. Sare, M.V., Oglivie, L., Strategic planning for nurses, Jones and Bartlett, Sudbury, 2010.
2. Ransom, E.B., Joshi, M.S., Nash, D.B., Healthcare quality book, Health Administration Press, Chicago 2005.
1. Redovito pohađanje nastave.
2. Uredno izvršene seminarske obaveze
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
60-69,9% dovoljan (2)
70-79,9% bodova dobar (3)
80-89,9% bodova vrlo dobar (4)
90% i više bodova izvrstan (5)
Cilj kolegija je studentima prenjeti moderna znanja iz interdisciplinarnog područja rukovođenja i upravljanja u zdravstvenim ustanovama.
Studenti se kroz kolegij upoznaju s osnovnim pojmovima i načelima kvalitete i projektnog menadžmenta, te stječu znanja i vještine koje praktično mogu primijeniti I definirati u praksi za implementaciju, analizu, održavanje i poboljšavanje sustava kvalitete te pokretanje, vođenje i dovršenje projekata.
1. Buble, M: Menadžment, Ekonomski fakultet, Split, 2000.
2.Juran, J.M., F.M. Gryna, Planiranje i analiza kvalitete, Mate, Zagreb, 1999.
1. Sare, M.V., Oglivie, L., Strategic planning for nurses, Jones and Bartlett, Sudbury, 2010.
2. Ransom, E.B., Joshi, M.S., Nash, D.B., Healthcare quality book, Health Administration Press, Chicago 2005.
1. Redovito pohađanje nastave.
2. Uredno izvršene seminarske obaveze
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
60-69,9% dovoljan (2)
70-79,9% bodova dobar (3)
80-89,9% bodova vrlo dobar (4)
90% i više bodova izvrstan (5)