Kolegij
Studiji
SestrinstvoPovijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Psihologija
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
199215ECTS
5
Cilj:
upoznati studente sa suvremenim humanizacijskim liječenjemdjece koje se provodi kroz prepoznavanje i uvažavanje potreba iproblema bolesnog djeteta i njihovih roditelja.
Sadržaj:
U okviru predmeta studenti će biti upoznati s poviješćudječjih bolnica, ali i suvremenim smjernicama koje se koriste u dječjimbolnicama. Student će se tijekom predmeta upoznati i s EACH –Listom o pravima djeteta u bolnicama, psihološkim poteškoćama uhospitalizirane djece i hospitalizmom kod djece. Govorit će se, nesamo o liječenju boli kod djece, nego i o muzikoterapiji, odnosnoliječenju glazbom; dječjoj igri u bolnici te projektu Hrvatskog Crvenogkriža Bolnica bezbolnica.
1. Usporediti pristup bolesnom djetetu nekada i danas. 2. Primijenitiholistički pristup bolesnom djetetu. 3. Primijeniti suvremenemedicinske standarde za boravak djeteta u bolnici. 4. Opisatihospitalizam kod djece. 5. Opisati psihološke poteškoće kod hospitalizirane djece. 6. Opisati intervencije koje djeci čine boravak ubolnici ugodnijim.
1.
Kolak Ž. i sur. (2013.): Dječja igra u humanizaciji boravka djece ubolnici, Fiz. rehabil. med.Zagorac, I. 2006.
2.
Igra kao cjeloživotna aktivnost. Metodički ogledi 13/1.
3.
Vulić – Prtorić, A. 2002. Priručnik za Skalu suočavanja sa stresom zadjecu i adolescente. Naklada Slap. Jastrebarsko.
4.
Kostović-Srzentić, M.; Gavran, Ž. 2009. Znanje medicinskih sestara outjecaju hospitalitzacije na djecu u pripreme za medicinskepostupke. Hrvatski časopis za javno zdravstvo 17. 5.
1.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%nastave)
2.
Uredno izvršene seminarske obaveze
3.
Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju sevećim opterećenjem ostalim obvezama prema uputamanastavnika
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se doukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
Seminarski rad | 1.2 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 2.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Cilj:
upoznati studente sa suvremenim humanizacijskim liječenjemdjece koje se provodi kroz prepoznavanje i uvažavanje potreba iproblema bolesnog djeteta i njihovih roditelja.
Sadržaj:
U okviru predmeta studenti će biti upoznati s poviješćudječjih bolnica, ali i suvremenim smjernicama koje se koriste u dječjimbolnicama. Student će se tijekom predmeta upoznati i s EACH –Listom o pravima djeteta u bolnicama, psihološkim poteškoćama uhospitalizirane djece i hospitalizmom kod djece. Govorit će se, nesamo o liječenju boli kod djece, nego i o muzikoterapiji, odnosnoliječenju glazbom; dječjoj igri u bolnici te projektu Hrvatskog Crvenogkriža Bolnica bezbolnica.
1. Usporediti pristup bolesnom djetetu nekada i danas. 2. Primijenitiholistički pristup bolesnom djetetu. 3. Primijeniti suvremenemedicinske standarde za boravak djeteta u bolnici. 4. Opisatihospitalizam kod djece. 5. Opisati psihološke poteškoće kod hospitalizirane djece. 6. Opisati intervencije koje djeci čine boravak ubolnici ugodnijim.
1.
Kolak Ž. i sur. (2013.): Dječja igra u humanizaciji boravka djece ubolnici, Fiz. rehabil. med.Zagorac, I. 2006.
2.
Igra kao cjeloživotna aktivnost. Metodički ogledi 13/1.
3.
Vulić – Prtorić, A. 2002. Priručnik za Skalu suočavanja sa stresom zadjecu i adolescente. Naklada Slap. Jastrebarsko.
4.
Kostović-Srzentić, M.; Gavran, Ž. 2009. Znanje medicinskih sestara outjecaju hospitalitzacije na djecu u pripreme za medicinskepostupke. Hrvatski časopis za javno zdravstvo 17. 5.
1.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%nastave)
2.
Uredno izvršene seminarske obaveze
3.
Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju sevećim opterećenjem ostalim obvezama prema uputamanastavnika
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se doukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
Seminarski rad | 1.2 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 2.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Cilj:
upoznati studente sa suvremenim humanizacijskim liječenjemdjece koje se provodi kroz prepoznavanje i uvažavanje potreba iproblema bolesnog djeteta i njihovih roditelja.
Sadržaj:
U okviru predmeta studenti će biti upoznati s poviješćudječjih bolnica, ali i suvremenim smjernicama koje se koriste u dječjimbolnicama. Student će se tijekom predmeta upoznati i s EACH –Listom o pravima djeteta u bolnicama, psihološkim poteškoćama uhospitalizirane djece i hospitalizmom kod djece. Govorit će se, nesamo o liječenju boli kod djece, nego i o muzikoterapiji, odnosnoliječenju glazbom; dječjoj igri u bolnici te projektu Hrvatskog Crvenogkriža Bolnica bezbolnica.
1. Usporediti pristup bolesnom djetetu nekada i danas. 2. Primijenitiholistički pristup bolesnom djetetu. 3. Primijeniti suvremenemedicinske standarde za boravak djeteta u bolnici. 4. Opisatihospitalizam kod djece. 5. Opisati psihološke poteškoće kod hospitalizirane djece. 6. Opisati intervencije koje djeci čine boravak ubolnici ugodnijim.
1.
Kolak Ž. i sur. (2013.): Dječja igra u humanizaciji boravka djece ubolnici, Fiz. rehabil. med.Zagorac, I. 2006.
2.
Igra kao cjeloživotna aktivnost. Metodički ogledi 13/1.
3.
Vulić – Prtorić, A. 2002. Priručnik za Skalu suočavanja sa stresom zadjecu i adolescente. Naklada Slap. Jastrebarsko.
4.
Kostović-Srzentić, M.; Gavran, Ž. 2009. Znanje medicinskih sestara outjecaju hospitalitzacije na djecu u pripreme za medicinskepostupke. Hrvatski časopis za javno zdravstvo 17. 5.
1.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70%nastave)
2.
Uredno izvršene seminarske obaveze
3.
Manja opterećenja aktivnom nastavom nadoknađuju sevećim opterećenjem ostalim obvezama prema uputamanastavnika
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz:
1. Nastavne aktivnosti: seminarski rad
2. Završni ispit (pismeni)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se doukupne ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.9 | 0 |
Seminarski rad | 1.2 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.1 | 30 |
Završni ispit | 2.9 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |