Kolegij
Ciljevi predmeta: Stjecanje znanja i sposobnosti upotrebe ANOVA
modela analize podataka na razini razumijevanja, planiranja
istraživanja, provedbe statističke analize i izvještavanja o dobivenim
rezultatima.
Sadržaj predmeta: Statističko zaključivanje i testiranje hipoteza. Uvod
u analizu varijance i jednosmjerna ANOVA. Provjera pretpostavki
modela analize varijance. Apriori i naknadne (višestruke) usporedbe.
Intervali pouzdanosti i veličina učinka. Transformacije rezultata.
Interpretacija rezultata i znanstveno izvještavanje. Jednosmjerna
ANOVA s ponovljenim mjerenjima. Dvosmjerna i višesmjerna
ANOVA. Glavni efekti, interakcija, jednostavni efekti i interpretacija
rezultata. Višestruke usporedbe, snaga i veličina učinka. Miješani
nacrti i interpretacija rezultata. Analiza kovarijance. Multivarijatna
analiza varijance. Multivarijatna analiza varijance i multivarijatna
analiza kovarijance.
Izračunati parametre jednostavnijih modela analize varijance. Utvrditi
preduvjete primjene modela analize varijance. Razlučiti varijancu
učinka i varijancu greške u modelima analize varijance. Samostalno
napisati istraživačke probleme, hipoteze te izvještaj o rezultatima
odgovarajućeg modela analize varijance. Upotrijebiti odgovarajući
model analize varijance u računalnom programu. Odgovorno koristiti
podatke u okviru odgovarajućeg modela analize varijance.
Milas, G. (2005). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim
znanostima. Jastrebarko: Naklada Slap.
Petz, B., Kolesarić, V., Ivanec, D. (2012). Petzova statistika: Osnovne
statističke metode za nematematičare. Jastrebarsko. Naklada Slap.
Winer, B. J. (1962). Statistical Principles in Experimental Design.
New York: McGraw-Hill.
Braver, S.L., MacKinnon, D.P. i Page, M. (2003). Levine’s Guide to
SPSS for Analysis of Variance. Psychology Press.
Doncaster, P. i Davey, A.J.H. (2007). Analysis of Variance and
Covariance. Cambridge: Cambridge University Press.
Howell, D.C. (2010). Statistical Methods for Psychology. Belmont,
CA: Wadsworth, Cengage Learning.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokviji)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 40%
2. kolokvij – 30%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.9 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.93 | 30 |
Izvještaj | 0.93 | 30 |
Aktivnost na nastavi | 0.31 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.07 | 70 |
Završni ispit | 0.93 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Ciljevi predmeta: Stjecanje znanja i sposobnosti upotrebe ANOVA
modela analize podataka na razini razumijevanja, planiranja
istraživanja, provedbe statističke analize i izvještavanja o dobivenim
rezultatima.
Sadržaj predmeta: Statističko zaključivanje i testiranje hipoteza. Uvod
u analizu varijance i jednosmjerna ANOVA. Provjera pretpostavki
modela analize varijance. Apriori i naknadne (višestruke) usporedbe.
Intervali pouzdanosti i veličina učinka. Transformacije rezultata.
Interpretacija rezultata i znanstveno izvještavanje. Jednosmjerna
ANOVA s ponovljenim mjerenjima. Dvosmjerna i višesmjerna
ANOVA. Glavni efekti, interakcija, jednostavni efekti i interpretacija
rezultata. Višestruke usporedbe, snaga i veličina učinka. Miješani
nacrti i interpretacija rezultata. Analiza kovarijance. Multivarijatna
analiza varijance. Multivarijatna analiza varijance i multivarijatna
analiza kovarijance.
Izračunati parametre jednostavnijih modela analize varijance. Utvrditi
preduvjete primjene modela analize varijance. Razlučiti varijancu
učinka i varijancu greške u modelima analize varijance. Samostalno
napisati istraživačke probleme, hipoteze te izvještaj o rezultatima
odgovarajućeg modela analize varijance. Upotrijebiti odgovarajući
model analize varijance u računalnom programu. Odgovorno koristiti
podatke u okviru odgovarajućeg modela analize varijance.
Milas, G. (2005). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim
znanostima. Jastrebarko: Naklada Slap.
Petz, B., Kolesarić, V., Ivanec, D. (2012). Petzova statistika: Osnovne
statističke metode za nematematičare. Jastrebarsko. Naklada Slap.
Winer, B. J. (1962). Statistical Principles in Experimental Design.
New York: McGraw-Hill.
Braver, S.L., MacKinnon, D.P. i Page, M. (2003). Levine’s Guide to
SPSS for Analysis of Variance. Psychology Press.
Doncaster, P. i Davey, A.J.H. (2007). Analysis of Variance and
Covariance. Cambridge: Cambridge University Press.
Howell, D.C. (2010). Statistical Methods for Psychology. Belmont,
CA: Wadsworth, Cengage Learning.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokviji)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 40%
2. kolokvij – 30%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.9 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.93 | 30 |
Izvještaj | 0.93 | 30 |
Aktivnost na nastavi | 0.31 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.07 | 70 |
Završni ispit | 0.93 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Ciljevi predmeta: Stjecanje znanja i sposobnosti upotrebe ANOVA
modela analize podataka na razini razumijevanja, planiranja
istraživanja, provedbe statističke analize i izvještavanja o dobivenim
rezultatima.
Sadržaj predmeta: Statističko zaključivanje i testiranje hipoteza. Uvod
u analizu varijance i jednosmjerna ANOVA. Provjera pretpostavki
modela analize varijance. Apriori i naknadne (višestruke) usporedbe.
Intervali pouzdanosti i veličina učinka. Transformacije rezultata.
Interpretacija rezultata i znanstveno izvještavanje. Jednosmjerna
ANOVA s ponovljenim mjerenjima. Dvosmjerna i višesmjerna
ANOVA. Glavni efekti, interakcija, jednostavni efekti i interpretacija
rezultata. Višestruke usporedbe, snaga i veličina učinka. Miješani
nacrti i interpretacija rezultata. Analiza kovarijance. Multivarijatna
analiza varijance. Multivarijatna analiza varijance i multivarijatna
analiza kovarijance.
Izračunati parametre jednostavnijih modela analize varijance. Utvrditi
preduvjete primjene modela analize varijance. Razlučiti varijancu
učinka i varijancu greške u modelima analize varijance. Samostalno
napisati istraživačke probleme, hipoteze te izvještaj o rezultatima
odgovarajućeg modela analize varijance. Upotrijebiti odgovarajući
model analize varijance u računalnom programu. Odgovorno koristiti
podatke u okviru odgovarajućeg modela analize varijance.
Milas, G. (2005). Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim
znanostima. Jastrebarko: Naklada Slap.
Petz, B., Kolesarić, V., Ivanec, D. (2012). Petzova statistika: Osnovne
statističke metode za nematematičare. Jastrebarsko. Naklada Slap.
Winer, B. J. (1962). Statistical Principles in Experimental Design.
New York: McGraw-Hill.
Braver, S.L., MacKinnon, D.P. i Page, M. (2003). Levine’s Guide to
SPSS for Analysis of Variance. Psychology Press.
Doncaster, P. i Davey, A.J.H. (2007). Analysis of Variance and
Covariance. Cambridge: Cambridge University Press.
Howell, D.C. (2010). Statistical Methods for Psychology. Belmont,
CA: Wadsworth, Cengage Learning.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokviji)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 40%
2. kolokvij – 30%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.9 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.93 | 30 |
Izvještaj | 0.93 | 30 |
Aktivnost na nastavi | 0.31 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.07 | 70 |
Završni ispit | 0.93 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |